Laikas.lt

Paimta iš:
https://www.laikas.lt/lt/info/18540/naujausia-sukuosenu-kolekcija-avalaitis-pristate-apleistoje-gamykloje/

Data: 2016-11-05, 11:00

Naujausią šukuosenų kolekciją A.Valaitis pristatė apleistoje gamykloje

Skambiai driokstelėjęs savo šukuosenų kolekcijomis „Furious“ ir „Silent Chills“, kurias pristatė holivudišku „Pašėlęs Maksas“ bei mistika alsuojančiu stiliumi, Lietuvos kirpėjų čempionatų prizininkas Andrius Valaitis naujausiu darbu „Involved“ bando įtraukti į socialines subkultūras.

Kur aš? Kas jie? Kas jos? Kas aš? Kuo noriu būti? Čia sapnas ar realybė? Kaip iš jo ištrūkti?

Naujausią savo šukuosenų kolekciją „Involved“ (Įtraukti) A.Valaitis pristatė vienoje apleistoje Lietuvos gamykloje.

„Negaliu išduoti šios įspūdingos ir mistiškos vietos, nes to nežino ir klipo herojus. Bet daugelis apie ją puikiai žino“, – intrigavo A.Valaitis.

„Reikėjo greit suktis, nes šalo modeliai, o į juos bežiūrint ir patiems šalta darėsi, o kai kurias scenas reikėjo kartoti beveik po dešimt kartų, – pasakojo operatorius Salvijus Stravinskas. – Daugelis scenų buvo filmuojama tamsiose vietose, todėl tai buvo iššūkis technikai.“

„Involved“ vaizdo klipo, kurį S.Stravinskas filmavo kartu su kolega Danu Aniu, pagrindinis herojus išties prabunda nežinia kur. Jam reikia laiko suvokti save, erdvę, rasti kelią, kurį pastoja įvairių stilių personažai: įvairūs, ryškūs, nekasdieniški, norintys išsiskirti. Ūsuotas ir tatuiruotas vyras, emocingai šaukiantis it UFC sporto kovų karalius – airis Conoras McGregoras, kurį, beje, įkūnijo pats A.Valaitis, skiauterėta bei gyvatiškai besiraizgančiomis vario spalvos plaukų sruogomis it medūza Gorgonė pasipuošusi gražuolė, dvi ryškiaspalvės pop merginos, moteriška plastika alsuojantis vyras, laužytais judesiais šokanti azijietiška Lolita (Fashion) ir visus personažus lydintys šešėliai – subkultūras, simbolizuojantys paslaptingieji su gobtuvais.

„Kiekviena socialinė grupė, kurias atspindi skirtingi personažai, bandantį susivokti ir save atrasti herojų tarsi nori įtraukti į savo – hipsterių, etno, pop mergaičių, moteriškų vyrų ar japoniškos subkultūros pasaulį, – aiškino žinomas stilistas, kuris tuo pačiu norėjo pašiepti socialinius tinklus. – Žmonės dabar pernelyg daug dėmesio skiria „Facebook“, „Instagram“, kuriuose neretai jaučiasi kaip matricoje ar ankštame narve, nebūna savimi ir į tai nori įtraukti kitus.“

Ar atras ir atpažins save A.Valaičio naujausios šukuosenų kolekcijos pagrindinis herojus? Ar įtrauks jį ryškūs personažai į savo pasaulį? O tai – tik sapnas?

„Viskas gyvenime sukasi ratu, kaip užburtame rate, – pristatydamas „Involved“ filosofavo A.Valaitis. – Tačiau laikas prabust, atrasti savo tikrąjį „aš“ ir ištrūkti iš matricos.“







© Copyright 2010 Laikas.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.