Search Results for: "verslininkas"

Lietuvoje viešėjęs garsus JAV verslininkas: „Universitetas – tinkamiausia vieta pradėti savo verslą“

Lietuvoje viešėjęs garsus JAV verslininkas: „Universitetas – tinkamiausia vieta pradėti savo verslą“

Tiesiai iš Silicio slėnio (JAV) į KTU „Santakos“ slėnį antradienį atvyko garsus rizikos kapitalo investuotojas, startuolių akademijos ir fondo FOUNDER.org įkūrėjas ir vadovas Michaelis Baumas. Jis akademinei bendruomenei atskleidė sėkmingo milijardinio verslo paslaptis ir įvertino studentų kuriamus startuolius.

Verslininkas iš JAV nusprendė Lietuvoje remti ne krepšininkus

Verslininkas iš JAV nusprendė Lietuvoje remti ne krepšininkus, o šuolininkus į vandenį

Amerikietiškas pažinčių portalas www.matchmillion.com, pradėjęs verslą Lietuvoje ir ką tik TV3 projekto „Šok su manimi“ žiūrovei Deimantei Petrauskaitei dovanojęs kelionę į Los Andželą, imasi naujų rėmimo projektų. Šįkart reklamuoti www.matchmillion.com vardą patikėta perspektyviam sportininkui – Lietuvos šuolių į vandenį čempionui Ignui Barkauskui.

Dvylika ženklų

Dvylika ženklų, rodančių kad jūs – verslininkas

Beveik kiekviename straipsnyje, kuriame aprašomos verslininkui būdingos savybės, minima, jog verslas – ne kiekvienam. Taip, ne kiekvienam. Tarp itin svarbių savybių dažnai minimi tvirti principai, atkaklumas, įtaigumas bei disciplina. Vargu ar sukursime stabilų verslą būdami neatsakingi bei nedisciplinuoti.

Michaelas Dellas – verslininkas iš prigimties

Michaelas Dellas – verslininkas iš prigimties

Kai 44-asis JAV prezidentas Barackas Obama prieš keturis metus įžengė į naująjį savo darbo darbo kabinetą Ovaliniame ofise Baltuosiuose Rūmuose, jį pasitiko moderniausi elektrotechnikos prietaisai, būtini našiam galingiausios pasaulyje valstybės vadovo darbui – kompiuteriai, spausdintuvai, televizorius, telefono aparatai. Vekiantys ir gražūs. Ir visi su prekiniu ženklu „Dell“.

Prabangaus automobilio pirkėjus verslininkas vilioja auksu

Prabangaus automobilio pirkėjus verslininkas vilioja auksu

Kaunietis verslininkas Audronis Gestautas bando parduoti keletą metų eksplotuotą išskirtinį automobilį. „AG Excalibur“ pavadinta mašina – smarkiai perdarytas „Mercedes Benz CL500”. 295 tūkst. litų įvertintą mašiną savininkas parduoda kartu su ratų montavimo staklėmis, nes kitaip naujasis savinikas greičiausiai turėtų bėdų keisdamas padangas.

Prieš keletą metų į gatves išridenęs perdarytą „Mercedes Benz CL500” A. Gestautas neslėpė pasididžiavimo. Vyras ne kartą spaudai yra pasakojęs tiek apie dėmesį automobiliui rodančius smalsuolius, tiek apie, jo žodžiais, piktus pavyduolius.

„Automobilis yra grynai mano stiliaus – raudona išorė, baltas salonas, dideli ratai. Kad pasiekčiau tokį vaizdą reikėjo perdaryti visą mašiną, ją žeminti, išmesti nereikalingas dalis. Kadangi senų detalių liko nedaug, tai kūrinį pavadinau „AG Exkalibur“. Man tiesiog patiko toks vardas“, – yra sakęs A. Gestautas.

Versiliniko automobilio ratus suka penkių litro darbinio tūrio benzininis variklis.

Tačiau kur kas daugiau dėmesio skelbime skiriama papildomai įrangai ir prabangai. Pabrėžiama, kad automobilio ženkliukas yra padengtas 24 karatų auksu.

Skelbimą apie parduodamą automobilį verslininkas patalpino tinklalapyje autoplius.lt.

Tiesa, internete galima rasti ir verslininko bandymus savo hobį paversti pinigus nešančia veikla. Interneto adresu agexcalibur.com anglų kalba pateikiama informacija apie kompaniją, kuri esą perdaro prabangius automobilius.

„AG Excalibur“ koncentruojasi į sportiškumą, komfortą ir dizainą. Įspūdingi 30 colių ratlankiai, ekstremaliai platus kėbulas, trikampio formos duslintuvo angos, katės stiliaus akys… Mes garantuojame, kad tapsite pastebimi gatvėse. Taip pat turėsite sportišką ir komfortą užtikrinančią važiuoklę su varikliu iki 740 AG“, – teigiama tinklalapyje.

Verslininkas A.Berdešius: „Pirmiausia reikia labai kažko norėti“

Verslininkas A.Berdešius: „Pirmiausia reikia labai kažko norėti“

Žmogus, pradėjęs savo karjerą automobilių plovykloje, išsikėlęs sau tikslą dirbti logistikos sektoriuje ir netgi ryžęsis šventam melui – neišmanydamas gabenimų specifikos kone prieš dešimtmetį įtikino vienos tarptautinės kompanijos vadovą, kad puikiai sugeba dirbti tokio pobūdžio darbą, – sėkmingai kopęs karjeros laiptais transporto srityje, o šiandien vadovaujantis ambicingai logistikos įmonei „Abipa Logistics“, tai – Algirdas Berdešius.

Verslininkas K.Bertašius: „Siūlau jaunam verslininkui nedirbti vien dėl pinigų“

Verslininkas K.Bertašius: „Siūlau jaunam verslininkui nedirbti vien dėl pinigų“

Laikas.lt pristato naują rubriką „Verslauk“, kurioje mintimis su skaitytojais dalinsis versle dalyvaujantys žmonės. Pirmasis mūsų pašnekovas – reklamos agentūros „Origamis“ vadovas Kasparas Bertašius. Nors Kasparui vos 20 metų, jis jau dabar turi nemažai verslo patirties, kuria sutiko pasidalinti su visais.
Daugeliui atrodo, kad jaunas žmogus ir verslas yra visiškai nesuderinami dalykai, tačiau tu sėkmingai laužai šį stereotipą. Kaip ir kada nusprendei imtis verslo?
Ar visiškai sėkmingai laužau šį stereotipą – nežinau, kolkas neturiu savo įmonės su ofisu ir nuolatiniais darbuotojais, tačiau neslėpsiu – sekasi išties neblogai. Šiuo metu labiau save pavadinčiau projektų vadovu, kuris rūpinasi, kad darbai būtų atlikti kokybiškai, laiku ir už priimtiną kainą. Rimtesnį kelią į verslą pradėjau žengti sulaukęs 18 metų, kuomet pilnai galėjau atsakyti už savo veiksmus, o verslauti pradėjau būdamas 15 metųIš pradžių kurdavau interneto svetainių dizainus, bet klientai vis dažniau norėdavo gauti visas interneto svetainių kūrimo paslaugas iš vienų rankų, tad vietoje to, kad juos nukreipti klientą pas programuotojus, pats pradėjau juos samdyti. Taip pamažu pradėjau kurti nedidelį verslo modelį, kuris išaugo į visas reklamos paslaugas teikiančią agentūrą.
Kodėl pasirinkai reklamos paslaugų sferą?
Kaip ir minėjau, savo veiklą pradėjau nuo interneto svetainių. Kadangi jų kūrimas ir reklamos paslaugos yra gan glaudžiai susiję dalykai, tiek viena, tiek kita priemonė yra skirta pritraukti ir supažindinti klientą su jų produktu, todėl ir pasirinkau reklamos sferą. Be to mane visą laiką žavėjo reklama, jos galimybės sudominti ir pritraukti klientą. Taip pat jų kūrybiškumas, kadangi pats visą laiką galvoju turintis nedidelę kūrybiškumo gyslelę, norėjau išbandyti jėgas šioje srityje, ir manau man neblogai sekasi.
Gal gali papasakoti apie verslo vystymą, nuo idėjos iki įmonės įsteigimo.
Kadangi internetos svetainių kūrimas ir reklamos paslaugos nėra labai originali idėja, todėl negaliu pasakyti, kad buvo kažkoks idėjos gimimas, tiesiog kūriau tai kas mane domina. Šiaip visada idėjos atsiranda iš mus supančios aplinkos ir to kas mus domina.. Sekantis etapas įmonės steigimas, bet šioje vietoje turiu pataisyti ir pasakyti , kad aš nesu įmonė arba tiksliau juridinis asmuo, tam reikėtų įsteigti individualią įmonę arba UAB, pats savo veiklą vykdau pagal individualią veiklą, kuri labai daug nenusileidžia prieš tai išvardintoms įmonėms formoms, aš taip pat išrašau sąskaitas faktūras, moku valstybei mokesčius, ir prisiimu atskomybę už visus savo, kaip reklamos agentūros veiksmus. Tokią veiklos formą pasirinkau todėl, kad tam reikia mažiau laiko bei piniginių išlaidų… Tačiau neslėspiu, netolimoje ateityje norėčiau išplėsti savo veiklą ir įkurti visas teises turinčią juridinę įmonę. Po įmonės įkūrimo seka kur kas sudetingesnė veikla – sugebėjimas sukurti paslaugą ar produktą ir rasti jam klientą.
Visuomenėje vyrauja nuomonė, kad imtis verslo, ypač jaunam žmogui, yra praktiškai neįmanoma. Kokia tavo nuomonė?
Iš savo patirties, dabar galiu pasakyti, kad verslą pradėti įmanoma. Žinoma vyrauja nuomonė, kad jaunam žmogui ne tik sunku pradėti verslą, bet ir susirasti darbą. Nuėję pas darbdavį išgirstame, kad neturime darbo patirties ir jiems nenaudinga mus priimti. Mes tuomet skundžiamės iš kur gauti tos darbo patirties. Vienas nedidelis patarimas, moksleiviui ir studentui, pabandyti patiems pradėti kokią veiklą. Pirmiausia reikia nepatingėti pagalvoti, ko mums trūksta ir ar mes tai galime pasiūlyti, tada pasidomėti bent jau individualios veiklos įregistravimo galimybėmis. Tokia veikla labai stipriai padidina jūsų verslumą, komeptenciją, komunikabilumą, supratimą kaip vyksta tam tikri verslo procesai. Jeigu jums patiks tai, ką darote, galbūt tapsite verslininkais, jei ne – galėsite savo jėgas išbandyti kaip samdomas darbuotojas, tačiau bet kuriuo atveju – turėsite daug didesnes galimybes po studijų.
Kas buvo sunkiausia pradedant verslą?
Vienareikšmiškai – surasti klientus. Iš pradžių atrodo, kad visi etapai yra sudėtingi, tačiau klientų paieška yra pastovus ir pat sudėtingiausias etapas. Konkurencija yra didelė, todėl norint rasti klientą reikia sugebėti pasiūlyti kokybišką produktą, už jam labiausiai prieinamą kainą, bet to tikrai nėra gana. Jūsų produktas gali būti pats geriausias ir pigiausias, tačiau jeigu nemokėsite naudotis tinkamais kanalais, tinkamai auditorijai pranešti apie save, jūs nieko nepasieksite.
Gal išskirtum pagrindinius žingsnius, kurių laikantis galima tikėtis sėkmingos verslo pradžios ir raidos.
Visų pirma, nedirbkite vien dėl pinigų, geriausiai, jeigu uždarbis būtų kuo žemesnėje vietoje. Svarbiausiai sukurkite gerą produką ar paslaugą, pasistenkite jį pasiūlyti kuo žemesne kaina, tačiau nereikėtų itin nusileisti. Pirmiausia ištirkite konkurentus, sužinokite rinkos kainą. Toliau sukurkite tinkamą įmonės įvaizdį ir istoriją, kuri būtų priimtina tam tikrą pasaulėžiūrą turintiems žmonės. Jeigu jūs manote, kad jūsų prekė tinka visiems, geičiausiai ji netinka niekam. Galiausiai raskite tinkamiausius būdus pasiekti tuos žmones kuriems jūsų paslauga reikalinga, man patiko vienas posakis: „Neturėk 100 Lt, turėk 100 draugų“.
Kokių asmeninių savybių reikia, norint imtis verslo ir veikti sėkmingai?
Manau, kad pagrindinė savybė būtų drąsa, tačiau norint priimti drąsius sprendimus reikia būti racionaliam, gerai apgalvoti ir paskaičiuoti savo galimybes ir pasėkmes, trumpai tariant, nepamiršti galvoti. Taip pat – būti kompetentingam – gerai išmanyti sritį kurioje dirbti. Daug ką lemia komunikabilumas bei charizmatiškumas. Nesakau, kad visas šias savybes turiu ar jas visiškai išugdžiau, tačiau jos, mano nuomone, yra vienos svarbiausių.
Kaip reaguoja užsakovai sužinoję, jog užsakymą vykdančiai reklamos agentūrai vadovauja jaunas žmogus. Jie neišsigąsta to?
Sunku pasakyti, ką jie pagalvoja, tačiau pastaruoju metu, nepastebiu, kad išsigąstų. Žinoma, seniau būdavo keista, kuomet paklausdavo kiek man metų, bet po atsakymo, jie manęs neatsisakydavo ir vistiek dirbdavo ir džiaugiuosi, kad dar dabar dirba su manimi.
Kaip manai, ko trūksta Lietuvos jaunuoliams, jog šie skeptiškai vertina galimybes pradėti savo verslą ir taip susikurti darbo vietą ne tik sau, bet ir kitiems žmonėms?
Manau, kad jie truputį tingi. Tingi galvoti ir ieškoti galimybių, tingi aiškintis ko reikia norint pradėti verslą. Iš kitos pusės, galbūt greitai pasiduoda, jeigu nepavyksta sugalvoti, ką būtų galima pasiūlyti, kaip reikėtų viską pradėti. Būna ir taip, kad viską pradeda, negauna greitai trokštamo pelno ir nuleidžia rankas. Dar vienas pastebėjimas būtų, kad verslas, priešingai nei įprasti kasdieniai darbai yra nuolatinė priežiūra ir atsakomybė. Kiek pastebiu, tai labai maža dalis dirbančių sugeba atskirti darbą nuo asmeninio gyvenimo. Kiek rodo asmeninė draugų patirtis, dirbant atsakingą darbą, neužtenka 8 darbo valandų, dažnai tenka užduotį parsinešti namo, jas analizuoti, planuoti kitos dienos darbus ir t.t. Manau, kad būnant tiek verslininku, tiek darbuotoju yra jaučiama truputis įtampos.
Tavo manymu, ką reiktų keisti visuomenėje, jog požiūris į verslu užsiimantį žmogų, ypač jaunuolį, būtų optimistiškas ir padrąsinantis?
Pramoninkas, automobilių gamyklos „Ford Motor Company” įkūrėjas, Henris Fordas (1863-1947) yra pasakęs: „Verslas, kurio tikslas tėra uždirbti pinigus yra prastas verslas.“ Galbūt daugumai Lietuvos verslininkų tai ir tėra vienintelis tikslas, todėl visuomenėje susiformavo neigiamas verslininko įvaizdis. Kad visuomenės požiūris į verslininką būtų labiau optimistiškesnis ir padrąsinantis, siūlyčiau jaunajam verslininkui nedirbti vien dėl pinigų, būti daugiau socialiai atsakingam, gerinti aplinką, diegti inovacijas ir tuo dalintis. Manau, kad verslas remdamasis tokiomis idėjomis, bus ne tik itin sėkmingas, bet ir požiūris į tuo verslu užsiimantį žmogų bus kur kas pozityvesnis.

26 m. verslininkas jau patyrė tris bankrotus

26 m. verslininkas jau patyrė tris bankrotus

„Būk pats sau šeimininkas“ – tokiu šūkiu verslius uteniškius ir miesto svečius balandžio 8 d. rytą kvietė VšĮ „Eksportuojančioji Lietuva“ ir Ūkio ministerijos organizuotas renginys „Versli Lietuva“.

Didelis būrys moksleivių, studentų, potencialių verslininkų, savivaldybių atstovų susirinko gauti įdomios ir vertingos informacijos apie savo verslo galimybes, įmonės steigimą, kūrybiškumo ugdymą, verslo perspektyvas kaime ir t.t.

Didelė dalis Utenos gimnazistų galėjo neiti į pamokas, kad tik pasisemtų naujų idėjų, minčių, kad pradėtų formuoti savo tikslus ir jų siektų.

Kaip teigė vienas iš renginį pradėjusių valdžios atstovų, Utenos meras Alvydas Katinas, šiandien Lietuvos verslumo rodikliai vieni iš žemiausių Europoje. Mūsų šalyje yra vos 4,5 proc. gyventojų, užsiimančių verslu.

„Jaunimas, baigęs universitetus, šiandien eina dirbti į valstybines įstaigas, stoja į darbo biržą arba gyvena iš pašalpų“, – kalbėjo A. Katinas.

Meras jaunajai kartai palinkėjo, kad kad tokie renginiai pažadintų pirmuosius jų verslumo daigus ir kad ateityje Lietuva taptų verslia valstybe.

Savo asmenine patirtimi ir žiniomis būsimuosius verslininkus bandė įkvėpti įvairiausių sričių specialistai.

VšĮ „Saulėtekio slėnis“ atstovas Laurynas Braškus bandė atsakyti į klausimą, ar kūrybingumas yra įgimtas, ar įgytas?

Anot pašnekovo, pagal pateiktus NASA tyrimų duomenis, 5 m. vaikai išnaudoja 98 proc. savo kūrybiškumo, o suaugę žmonės – tik 2 proc.

Taigi visi mes esame kūrybiški, tačiau augdami tam tikroje aplinkoje, esame apsupti standartų, visuomenėje nusistovėjusių normų, kurios neretai slopina mūsų kūrybiškumą. Nebeieškome originalių idėjų, sprendimų, o tiesiog naudojamės tuo, kas yra siūloma.

Kitas įdomus pranešėjas – jaunasis verslininkas Augustas Alešiūnas. Nors vaikinui tik 26 m., jis karjerą versle pradėjo būdamas 16 m., patyrė tris bankrotus, išbandė įvairias verslo sritis ir, dar nebaigęs mokyklos, uždirbo pirmąjį savo milijoną.

2010 m. geriausiu jaunuoju verslininku pripažintas UAB „Art21“ direktorius Augustas Alešiūnas būsimuosius verslininkus mokė, kaip efektyviai pasinaudoti dažniausiai naudojamu gyvenimo instrumentu – pinigais, o moksleiviams atskleidė paslaptis, kaip pačiam susikurti savo darbo vietą.

VšĮ „Alantos agroservisas“ valdybos pirmininkas Vladas Pusvaškis renginio svečiams pristatė verslo galimybes kaime ir kaip jomis pasinaudoti be didelio pradinio kapitalo.

Likau nustebinta, kiek daug neišnaudotų verslo galimybių yra kaime. Pasirodo, vaistažolių auginimo verslas šiandien Lietuvoje išnaudojamas vos 0,003 proc., o vaistažolės importuojamos iš Ukrainos, Azerbaidžano ir kitų šalių.

Taip pat turime daug neišnaudotų kulinarinio paveldo, kaimo turizmo plėtros, alternatyvios energijos gamybos galimybių.

Šiandien verslo pradžia ir plėtra kaime yra itin remiama Europos Sąjungos fondų ir gaila, kad ne tiek daug tų, kurie sugeba šias lėšas įsisavinti.

Pagrindinės antiverslumo kaime priežastys, anot pranešėjo, – neišplėtota infrastruktūra ir tai, kad kaimo žmonės vis dar bijo naujovių, bijo keistis patys ar kažką keisti savo gyvenime.

Pabuvus seminare, į galvą peršasi sena patarlė: „Kas nerizikuoja – negeria šampano.“ Turint gerą verslo idėją, daug ambicijų ir didelius tikslus, kasdien virpinančius širdį, – dabar pats metas pagalvoti, apie savo verslo galimybes kaimo vietovėse.

Kiti pranešėjai atskleidė, iš kur gauti pajamų verslo pradžiai, kaip sužinoti, ar tavo verslo idėja inovatyvi, ar jau kažkas ją sėkmingai plėtoja, kur surasti verslo partnerių, kur geriausia eksportuoti savo produkciją, konsultuotis ir t.t.

Kitoje salėje moksleiviams buvo atskleistos socialinio verslo subtilybės, pristatytas simuliacinis žaidmas „Išbandyk vadovo kėdę“, vyko įvairios kūrybinės užduotys.

Utenos moksleiviai džiaugėsi, kad tokie renginiai vyksta Utenoje. Gimnazistė Laura sakė, kad baigusi mokslus, planuoja imtis verslo.

Mergina turi idėją, kurios neatskelidė, tačiau jau dabar renka visą su verslo įkūrimu ir plėtra susijusią informaciją. Anot gimnazistės, šis renginys buvo galimybė gauti dar daugiau įkvėpimo nenuleisti rankų ir siekti savo tikslų.

Moksleivį Rimą labiausiai sudomino pristatytas internetinis žaidimas, kuriame pats gali įsijausti į vadovo vaidmenį. Pirmiausiai jis išbandys savo, kaip vadovo, galimybes virtualioje erdvėje, o tuomet jau kurs realius verslo planus.

Konferencijos metu dalyviams buvo dalinami „verslo pradžios krepšeliai“, su kuriais įsteigęs verslą per artimiausius 6 mėn., žmogus galės pasinaudoti nemokamomis 50 val. konsultacijų, 24 val. mokymų ir virtualaus biuro paslaugomis.

Uteniškiai rodė didelį susidomėjimą šiais „verslo pradžios krepšeliais“, todėl galima tikėtis, kad 2011 m. Utenoje bus registruota daugiau nei 165 verslo įmonės (aut. pastaba – tiek įmonių Utenoje buvo įregistruota 2010 m.).

Kiekvienas dalyvis savo verslo idėją galėjo užrašyti į didžiulę keliaujančią knygą „Prisidėk prie Lietuvos rekordo“, kuri renginio pabaigoje iškilmingai buvo užversta ir iškeliavo į kitą renginį „Versli Lietuva“ Šakiuose.

Išklausiusi skatinančių žodžių, įkvepiančių asmeninių istorijų, atradusi naujų verslo galimybių, eidama namo supratau, kad mano prisnūdę verslumo daigai po šio renginio buvo pažadinti. Ką gi, belieka pasiraitoti rankoves ir nuo minčių pereiti prie veiksmų.

Diagnozė: galvoje tik seksas

Diagnozė: galvoje tik seksas

Priklausomybė nuo sekso (sexual addiction) pirmą kartą kaip sąvoka, analogiška alkoholizmui ir narkomanijai, paminėta 1980 metais, amerikiečių psichologo Patriko Karnso. Jis turėjo omenyje socialine ir kultūrine prasme nepriimtiną seksą.

Ką apie seksą pasako vyro profesija?

Ką apie seksą pasako vyro profesija?

Pasakyk, kuo jis dirba, ir bus galima iš anksto spėti, koks jis bus meilėje. Taip, tokios pranašystės grįstos stereotipais, bet… kas drįs teigti, jog stereotipai – tai ne didžiulis krislas tiesos?