Search Results for: "transportas"
„Automobilis – ne prabanga, o transporto priemonė“, ‒ teigė Ilfo ir Petrovo personažas dar tais laikais, kai nebuvo spūsčių, o paskyros senam žiguliukui tekdavo laukti metų metus.
Šiandien Europos Sąjungoje net 75 proc. gyventojų gyvena miestuose, kurie nuo automobilių srauto baigia uždusti. Todėl vienas iš pagrindinių politikų ir mokslininkų uždavinių – rasti būdus, kaip gerinti energijos vartojimo efektyvumą, mažinti teršalų išmetimą ir priklausomybę nuo naftos. Neatsitiktinai vis didesnis dėmesys skiriamas alternatyvioms transporto priemonėms, kurios neteršia aplinkos. Kita vertus, alternatyvių transporto priemonių atsiradimą skatina ir laikmetis bei nauji mokslo laimėjimai.
„Puma“ – elektromobilis ant dviejų ratų
Ant bankroto ribos balansuojanti kompanija „General Motors“ ir „Segway“ sukūrė dviejų ratų automobilį „Puma“ – miesto ateities transporto prototipą. Dvivietis elektromobilis nedidelis, lengvas, saugus, greitas, neteršia aplinkos. O svarbiausia – itin patogus manevruoti sausakimšose didelių miestų gatvėse. Gamintojai žada, kad šis automobilis bus tris kartus pigesnis nei įprastiniai automobiliai. 150 kg sveriantis „Puma“ pasiekia 56 km/val. greitį, vienu elemento įkrovimu nuvažiuoja apie 50 km. Kompanijos „General Motors“ posūkio nuo milžiniškų visureigių link nedidelių automobilių niekas nelaukė. Veikiausiai tai konkurentų iš Japonijos nuopelnas. Pastarieji jau kuris laikas didelį dėmesį skiria mažiems ekonomiškiems automobiliams, kuriuos pirkėjai gerai vertina ir noriai perka. Viena svarbiausių elektromobilio „Puma“ savybių – dinamiškas stabilumas. Automobilis puikiai balansuoja ant dviejų ratų ir sugeba apsisukti vietoje.
Šiluma Antarktidoje tikrai nepasilepinsi, tačiau vis daugiau entuziastų yra pasiruošę išbandyti bekraščius šio atšiauraus žemyno tolius. Tikimasi, kad Antarktidą „ratuotos“ keliautojų grupės galės aplankyti jau 2020 metais. Tam tikslui netgi kuriami automobilių modeliai, skirti važinėti šiame ledo žemyne. Juos pristatome savo skaitytojams.
Berlynas. 7.30. Vėsu, tvyro rūkas. Nors prasideda dar viena vasaros diena, daugelis žmonių neatrodo labai gerai nusiteikę. Jie žvelgia į savo batus arba dairosi į dangų.
Visiškai kitaip elgiasi Ana. Ji žvalgosi aplinkui ir šypsosi. Greitai atvažiuos 100 autobusas. Jau dvi savaites į jį kiekvieną rytą įlipa jaunas, maždaug dvidešimt penkerių metų vyras. „Jis visada vilki kostiumą ir taip gerai atrodo!“ sako Ana.
Tikriausiai daugeliui teko girdėti, kad vienos šalies žmonės būna aistringi, nuostabūs meilužiai, o kitos kultūros atstovai anaiptol negali pasigirti įmantriais seksualiais sugebėjimas? Kiekvieno patirtis ir nuomonė šiuo klausimu individuali. Tačiau atlikti sociologinių tyrimų duomenys byloja vieną ir neginčijamą tiesą. Kokia ji?
Keliuose kone kasdien sutinkame sunkvežimius, tačiau retai kada pagalvojame, kad be šios rūšies transporto ekonomika tiesiog apmirtų. Didžioji dalis prekių parduotuvių lentynas pasiekia būtent sunkvežimiais, tolimųjų reisų vairuotojai gauna vienus didžiausių rinkoje atlyginimus, o šiuolaikiniai sunkvežimiai primena mažus viešbučių kambarėlius. O ką, be šių įprastų faktų, dar esate girdėję apie sunkvežimius?
Nors į turistinius gidus galima įtraukti praktiškai visą Italiją, vis dėlto yra tokių vietų, kurias ir turistai, ir patys italai ypatingai vertina. Vienas didžiausių šalies kelionių organizatorių jau nuo ateinančios vasaros rengia keliones į geriausiais Italijos kurortais garsėjantį Riminį, kur ilsisi ir patys italai. Ieškantiems kaitresnės saulės, aštresnės picos su mafijos prieskoniais rekomenduojama Sicilijos sala. Kur už kiekvieno kampo slepiasi vis kita istorija.
Jei per atostogas norisi visko – ir kelių dienų paplūdimyje, ir aktyvių pramogų, ir pažinimo, tuomet jau šį rudenį keliaukite į Kiprą. 240 km ilgio, 100 km pločio sala – sąlyginai nedidelė, todėl net ir apsigyvenus pakrantės zonos viešbučiuose, šalia paplūdimių, po salą bus galima lengvai keliauti išsinuomotu automobiliu ar viešuoju transportu. Pažinimo ir aktyvių pramogų ieškantiems rekomenduojama kryptis – žaliąja Kipro širdimi vadinami Trodos kalnai.
Jei kas dieną nedirbate su keliomis logistikos kompanijomis, greičiausiai šių faktų tikrai nežinosite. O vertėtų. Juk logistikos rinka Lietuvoje yra išvystyta itin aukštu lygiu. Esame žinomi visoje Europoje dėl savo puikios geografinės padėties ir kvalifikuotų vežėjų. Dėl šių priežasčių turėtume daugiau domėtis krovinių pervežimu.
„Kaunas atsigauna“ tampa kone priežodžiu pastaruoju metu, o netiesioginėse lenktynėse su Vilniumi Kaunas, panašu, įgauna vis daugiau pranašumų.