Search Results for: "tele2"

Unikali galimybė išgirsti pusės milijono 4G interneto vartotojų orkestrą

Unikali galimybė išgirsti pusės milijono 4G interneto vartotojų orkestrą

Daugiau nei pusė milijono Lietuvos gyventojų, kurie naudojasi mobiliojo ryšio lyderės „Tele2“ 4G internetu, tapo išskirtinio koncerto dalyviais. Antradienio vakarą Vilniuje esančioje šiuolaikinio meno galerijoje „Tsekh“ buvo pristatyta unikali muzikinė instaliacija, naršymo 4G tinkle duomenis paverčianti originaliu ir niekur kitur negirdėtu kūriniu – 4G muzika.

„Colours of Bubbles“ bus pirmi „Deezer“ redaktoriai iš Lietuvos

„Colours of Bubbles“ bus pirmi „Deezer“ redaktoriai iš Lietuvos

Vilnius, 2015 m. kovo 23 d. Internetinės muzikos paslaugos „Deezer“ kviestiniais redaktoriais vienai savaitei taps Lietuvos indie rock muzikos grupė „Colours of Bubbles“. Visą savaitę nuo kovo 23 d. visiems paslaugos „Deezer“ vartotojams bus siūloma jų atrinkta muzika bei dainos, be kurių „Colours of Bubbles“ vaikinai neįsivaizduoja savo dienos.

Populiariausių atlikėjų Lietuvoje TOP10

Populiariausių atlikėjų Lietuvoje TOP10

Internetinės muzikos paslaugos „Deezer“ duomenimis, populiariausi lietuvių klausomi muzikos žanrai yra elektroninė ir, šiek tiek mažiau, pop muzika.

Negatyvaus žmogaus rašinėlis apie tris pozityvias paras

Negatyvaus žmogaus rašinėlis apie tris pozityvias paras

Apie nevykusius bandymus turėti didžiulį kasmetinį „Be2gether“ festivalį bei apie „Positivus“ organizatorių talentą surengti didžiausią Baltijos šalyse ir skambiais vardais pasigirti galintį renginį jau rašė kolega Karolis Vyšniauskas. Geriau už jį apie šiuos dalykus tikrai nepapasakosiu, net nebandysiu, nėra tikslo ir kartotis. Tad jei įdomu profesionalūs tekstai apie šį savaitgalį vykusį ir praėjusių festivalį „Positivus“, skaitykite čia ir čia.

TOP10: įsimintiniausios 2012 metų lietuviškos reklamos

TOP10: įsimintiniausios 2012 metų lietuviškos reklamos

2012-ieji medijų agentūroms buvo tikras iššūkis. Reklamos persotintus žmones atrodo jau sunku kuo nors nustebinti, tačiau vis dėlto nustebinti pavyko ir šiandien galime jums pateikti 10 įsimintiniausių lietuvių kurtų reklamų 2012 metais.

Aktyviausi socialinėje žiniasklaidoje – „Maxima“

Aktyviausi socialinėje žiniasklaidoje – „Maxima“, „Omnitel“, „Swedbank“, ISM ir Vilniaus meras

Socialinės žiniasklaidos indekso tyrimas jau antrą kartą įvertina, kaip Lietuvoje yra naudojama naujoji komunikacija. Tyrimas atskleidė, kad savo veiklos kategorijoje aktyviausi socialinės žiniasklaidos dalyviai Lietuvoje yra mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“, telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“, bankas „Swedbank“, ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas ir Vilniaus meras Artūras Zuokas.

„Positivus'12“: ko mums reikėtų pasimokyti iš latvių (festivalio apžvalga

„Positivus’12“: ko mums reikėtų pasimokyti iš latvių (festivalio apžvalga, foto, video)

Per šešis metus „Positivus“ įtvirtino savo, kaip svarbiausio muzikos festivalio Baltijos šalyse vardą, kurį „Be2gether“ turi tik „Vikipedijoje“. Skirtingos dviejų festivalių istorijos gražiai iliustruoja kokiuose skirtinguose muzikiniuose pasauliuose gyvename mes ir šiaurės kaimynai. Ką dabar daryti?

Kiek pozityvo šiemet atnešė „Positivus“? (Foto)

Kiek pozityvo šiemet atnešė „Positivus“? (Foto)

Šį savaitgalį minia pozityviai nusiteikusių vasarotojų patraukė į Latvijos pajūrį – ten vyko vienas pagrindinių Latvijos muzikos renginių festivalis „Positivus 2011”.

Startavęs vos 2007-taisiais metais, „Positivus“ žaibišku greičiu išaugo į turbūt didžiausią festivalį Baltijos šalyse ir šiemet priglaudė ko gero virš 20 tūkstančių muzikos ir linksmybių ištroškusių žmonių tiek iš Latvijos, tiek iš jos kaimynių – sutikome nemažai lietuvių, estų, ir iš toliau atvykusiųjų pasidžiaugti muzika Baltijos jūros pakrantėje.

„Gelbėkit vaikus" pradeda lėšų rinkimo kampaniją Japonijos vaikams

„Gelbėkit vaikus” pradeda lėšų rinkimo kampaniją Japonijos vaikams

Reaguodama į stichinę nelaimę Japonijoje, visuomeninė organizacija (VO) „Gelbėkit vaikus” pradeda lėšų rinkimo kampaniją, skirtą vaikams,nukentėjusiems nuo žemės drebėjimo ir cunamio nuniokotame krašte.

Nuo šio trečiadienio, kovo 16 d., aukoti nelaimę patyrusiems Japonijos vaikams galima skambinant arba siunčiant trumpąsias žinutes telefono numeriais: 1416 (2 Lt) ir 1417 (5 Lt). Paaukoti lėšų trumpaisiais numeriais bus galima iki balandžio 14 d. imtinai.

Galimybę naudotis trumpaisiais paramos numeriais skyrė šalies telekomunikacijų bendrovės „Omnitel”, „Bitė Lietuva” ir „TELE2″. Integruotų telekomunikacijų, IT ir televizijos paslaugų teikėja TEO LT prisijungs artimiausiu metu. Visos telekomunikacijų bendrovės bei skambučius administruojanti UAB „Mediafon” atsisakė administracinio mokesčio.

Tarptautinė organizacija Save the Children, skubiai reaguojanti į stichines nelaimes visame pasaulyje, nukentėjusiesiems jau skyrė 5 mln. JAV dolerių. Šiuo metu, kartu su Lietuva, apsisprendimą vykdyti nacionalines lėšų rinkimo kampanijas bei teikti pagalbą Japonijos vaikams, yra pareiškusios 15-a Save
the Children šalių narių. Nacionalinė organizacija Save the Children Japan, organizuodama ir teikdama pagalbą mažiesiems Japonijos gyventojamslabiausiai nukentėjusiose prefektūrose, bendradarbiauja su Japonijos Raudonojo Kryžiaus bei kitomis šalies nevyriausybinėmis organizacijomis.

„Praėjusiais metais, įvykus Haičio tragedijai, įrodėme, kad nelaimės atveju esame pasiryžę kuo galime padėti ne tik Lietuvos, bet ir toli nuo mūsų šalies kenčiantiems vaikams. Įvykus tragedijai Japonijoje, šiandien sakau, kad mes nuolat turime mokytis padėti kitiems. Tikrai tikiu, kad lietuvis, kuris padės mažajam japoniukui šiandien, nenusigręš ir nuo lietuvio vaiko, kai šiam reikės pagalbos. Tiesdami geranoriškumo ranką, tampame supratingesni, tolerantiškesni ir labiau pasitikintys vieni kitais, o tai
ypač svarbu kritinėmis situacijomis. Aš tikiu Lietuva, kuri nori ir gali padėti Japonijai”, – sako VO „Gelbėkit vaikus” generalinė sekretorė Rasa Dičpetrienė.

Paskutiniais Save the Children duomenimis, 16-oje labiausiai nuo stichijos nukentėjusių Japonijos prefektūrų žuvo daugiau nei 1,6 tūkst. žmonių, o daugiau nei 10 tūkst. yra paskelbti kaip dingę be žinios. Tarp visų nukentėjusiųjų – daugiau nei 100 tūkst. vaikų.

Svarbiausiais Save the Children pagalbos uždaviniais tampa paramos nukentėjusiems vaikams logistika, vaikams draugiškų erdvių įkūrimas Mijagio, Fukušimos, Ivatės ir Ibarakio prefektūrose, darbas su vietos bendruomenėmis, mokant ir konsultuojant savanorius dėl psichologinės pagalbos vaikams suteikimo, streso valdymo ir artimųjų netekties skausmo, taip pat bendradarbiavimas su paramos agentūromis, siekiant užtikrinti vaiko teisių apsaugą.

Latvių festivalyje „Positivus“ - A lygio grupės

Latvių festivalyje „Positivus“ – A lygio grupės

Naujausiomis žiniomis, liepos 15-16 d. Latvijos kurorte Salacgrivoje gros Beach House, Editors, Hurts ir James. Atrodo, jog „Positivus“ organizatoriai šiemet pranoks patys save. Jau pernai, kai į šį festivalį buvo privilioti Muse, fanai ėjo iš proto ir stebėjosi, kaip tokia didelė grupė gali atvykti į tokią mažą šalį. Šiemet kol kas tokių visuotinai geidžiamų vardų dar nepaskelbta, tačiau festivalio sąstatas jau dabar atrodo pavydėtinas. O juk dar tik kovas.