Search Results for: "saugumas internete"
„Yahoo!“ mažmeninės prekybos vadovas Europos regione Joshua Partridge’as teigia, kad skaitmeninei reklamai tampant vis labiau personalizuotai, nukreiptai į tikslines auditorijas, internete veikiančios kompanijos neišvengiamai susiduria su privačių duomenų saugojimo iššūkiu. Gegužės 31 – birželio 1 d. J. Partridge’as kartu su tokių interneto gigančių kaip „Wikipedia“, „Skype“, „SoundCloud“ ir kt. kompanijų atstovais kalbės apie kūrybingumą ir naujus internetinės reklamos formatus, dalinsis įžvalgomis apie technologijų progresą.
„Dirbdama su dideliais duomenų kiekiais, kompanija turi skirti ypatingą dėmesį privačių duomenų saugumui, tuo labiau, kad ir vartotojai, ir reklamos užsakovai siekia pasitikėjimo vieni kitais bei kompanija, teikiančia skaitmeninės reklamos paslaugas,“ – sako J. Partridge’as, pridurdamas, kad „Yahoo!“ šių duomenų saugai skiria daug dėmesio ir yra prisijungusi prie pasaulinės „Do not track“ iniciatyvos, leidžiančios vartotojams išreikšti nesutikimą būti sekamiems internetinėje erdvėje.
Pasak J. Partridge’o, dirbusio tokiose kompanijose kaip „NBC-Universal“ bei „Disney“, suderinti privačių duomenų saugumą, skaitmeninės reklamos tikslingumą ir tuo pat metu – patogų vartotojui priėjimą prie jo paties naudojamų duomenų, yra sudėtingas bei daug pastangų reikalaujantis procesas. Tačiau tai ir yra svarbiausias uždavinys ateities interneto rinkai. Būtent vartotojų privatumo paisymas padeda „Yahoo!“ pritraukti didelius lankytojų srautus: kas mėnesį „Yahoo!“ portalą aplanko daugiau nei 700 mln. lankytojų. Lietuvoje kompanija turi 500 tūkst. ištikimų vartotojų, Estijoje – 150 tūkst., Latvijoje – 235 tūkst.
Jau šeštus metus vyksiančioje progreso konferencijoje LOGIN 2012 šiais metais dalyvaus 70 pranešėjų iš Lietuvos bei 12-os užsienio šalių. Pagrindinės konferencijos temos bus suskirstytos į 4-ias sritis: asmeninės technologijos, naujoji žiniasklaida, išmanieji miestai ir skaitmeninis verslas. Pranešimus skaitys ir su konferencijos svečiais bendraus visame pasaulyje žinomi progreso vizionieriai: Jimmy‘s Wales’as („Wikipedia“), kurį pristato pagrindinė konferencijos partnerė bendrovė „Omnitel“, Britų Tarybos kvietimu atvykęs Ajaz’as Ahmed’as (AKQA), Tiit‘as Paananen’as („Skype“), Mark‘as Dewings‘as („SoundCloud“) ir kiti.
„Šių metu konferencijos programą sudarinėjome taip, kad būtų ne tik įvertinti praėjusių metų didžiausi įvykiai, bet ir nubrėžtos ateities gairės, – sako LOGIN direktorius Arnoldas Rogoznyj. – Tikimės, jog didžiausių progreso vizionierių įžvalgos konferencijos svečius įkvėps ateitį kurti kartu.“
Konferencijos svečiai bus kviečiami dalyvauti ir mažosiose LOGIN sesijose, apsilankyti kompanijos „Microsoft” organizuojamose dirbtuvėse IT specialistams. „Zebra“ konferencijos dalyviams suteiks galimybę naudotis nemokamu internetu. Birželio 1 d. vyksiančiame LOGIN baigiamajame renginyje bus paskelbti ir 25 domeno „.lt“ administratoriaus Domreg.lt pristatomų Lietuvos interneto apdovanojimų nugalėtojai. Jie paaiškės susumavus interneto vartotojų bei LOGIN vertinimo komisijos balsus.
Šiais metais progreso konferencija LOGIN organizuojama jau šeštąjį kartą. Didžiausia interneto tendencijų konferencija Baltijos šalyse savo istoriją pradėjo 2007 m., kaip Lietuvos tinklaraštininkų konferencija „BLOGin“. Pernai konferencija LOGIN pritraukė daugiau nei 2500 lankytojų.
Daugiau apie konferenciją LOGIN galite rasti čia.
Jei vos prieš keletą metų daugumos lietuvių grotuvuose skambėjo nelegaliai atsisiųsta muzika, šiuo metu situacija keičiasi iš esmės – jaunimas mielai renkasi legalius kokybiškus kūrinius nepaliaujamai populiarėjančiose internetinėse muzikos platformose.
Interneto privatumo ir slapukų politika TIPRO, UAB, įmonės kodas 300579867, valdytojo adresas Kalvarijų g. 99A-33, LT-08219 Vilnius (toliau – Valdytojas)…
Nė vieno vaiko vaikystė nepraeina be žaislų, tačiau bėgant metams didžiausio populiarumo sulaukia vis kitokie žaislai. Natūralu, jog renkant pačius tinkamiausius neretai iškyla klausimas, kokie gi jų yra patys naudingiausi, todėl pasidalinsime keliais naudingais patarimais, kurie padės gerokai paprasčiau atrasti tinkamus vaikiškus žaislus. Taigi, į ką vertėtų atsižvelgti renkant tokią dovaną?
Aktyviai bendraudami socialiniuose tinkluose, vaikai ir paaugliai kartais susiduria su patyčiomis ir kita nemalonia patirtimi. „Vaikų linija“ ir „Teo“ parengė rekomendacijas į dažniausiai paauglių pateikiamus klausimus apie sunkumus „Facebook“ tinkle.
Svajojate apie naują būstą? Senasis automobilis jau sunkiai rodo gyvybės ženklus šaltą žiemos rytą? Tolimoji Turkija neduoda ramybės sapnuose? Senatvėje norite ilsėtis kruizuose? Kas jus stabdo? Tiesa, viskam reikia pinigų. Džiugu, kai nusišypso laimė išlošti loterijoje ar gaunamas įspūdingas palikimas. Tačiau visiems kitiems, norintiems pasiekti savo užsibrėžtus tikslus ir svajones, reikės ilgai ir kantriai to siekti. Finansų konsultantas, lektorius Arnas Markevičius seminare „Ką apie būsto kreditus ir finansus turi žinoti kiekvienas?“ dalinosi patarimais, kaip valdyti savo finansinius išteklius, išnaudoti esamas galimybes ir užsitikrinti saugią ateitį.
Nepriklausomai nuo amžiaus ar vairavimo patirties, daugiau nei pusė šalies vairuotojų yra įsitikinę, jog labiausiai eismo saugumą padidintų vairavimo kultūros kėlimas, o ne griežtesnės baudos už Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimus ar daugiau patruliuojančių pareigūnų. Tokius duomenis gavo didžiausia šalies draudimo bendrovė „Lietuvos draudimas“, internete apklaususi beveik 10 tūkstančių respondentų.
Apie tai, kuo rizikuojame, pirkdami neaiškaus gamintojo, galbūt neoriginalią, nelegaliai parduodamą kosmetiką, kokie veiksniai daro įtaką kosmetikos kokybei ir kokį poveikį odai ji gali turėti kalbamės su profesionalais: „Grožio terapijos ir chirurgijos klinikos“ dermatologe Egle Drukteiniene, „KUKLA Beauty Box“ stiliste Agne Gilyte bei „The Body Shop“ Lietuvos regiono vadove Skaiste Tarvydiene.
Laikas.lt pakalbino Europos krepšinio čempionato savanorę Ugnę, kuri turėjo nerealią galimybę pamatyti „Eurobasket 2011” iš vidaus ir pasidalijo savo patirtais įspūdžiais.
Atlikus apklausą paaiškėjo, kad beveik pusė Lietuvos vairuotojų vairuodami automobilį užsiima kokia nors kita veikla. Tačiau taip elgdamiesi jie ne tik pažeidžia Kelių eismo taisykles, bet ir kelia pavojų tiek savo, tiek aplinkinių saugumui.
Lietuvos vairuotojai gana dažnai vairuodami užsiima kokia nors kita veikla nei vairavimas ar kelio stebėjimas. Tai parodė rinkos tyrimų bendrovės „GfK CR Baltic“ tinklalapio Autoledi.lt užsakymu atlikta apklausa internete, per kurią patys respondentai įvardijo pašalines veiklas.
Kaip teigia tyrimą atlikusios bendrovės „GfK CR Baltic“ Lietuvos padalinio vadovas Andrius Norkevičius, 44 proc. apklaustųjų pripažino, kad vairuodami automobilį užsiima kokia nors kita veikla nei vairavimas ar kelio stebėjimas. Tai pripažino pusė visų apklausoje dalyvavusių vyrų ir 36 proc. moterų. Kita veikla dažniau užsiima didesnę vairavimo patirtį turintys vairuotojai.
Net 70 proc. moterų, pripažinusių, kad užsiima kokia nors kita veikla, kalba mobiliuoju telefonu ar rašo SMS vairuodamos. O vyrų – tik pusė. Telefonu daug kalba net ir nedidelę vairavimo patirtį turintieji, t. y. iki 3 metų. Penktadalis (18 proc.) vyrų prie vairo rūko, o moterų – tik 7 proc. Taip pat 5 proc. moterų pripažino, kad prie vairo dažosi.
Iš visų apklaustųjų net pusė (53 proc.) prie vairo valgo kokį nors maistą arba geria gėrimus. Dažniausiai geriamas mineralinis vanduo ar koks nors kitas gėrimas iš butelio; tai pripažino beveik 90 proc. šių respondentų.
Gerti kavą ar kitą karštą gėrimą dažniau drįsta vyrai – tai pripažino net 40 proc. vyrų, be to, jie dažniau užkandžiauja sumuštiniais, bandelėmis ir pan. (46 proc.). Moterys karštą gėrimą ar užkandžius vartoja rečiau (29 proc.), bet ledus valgyti prie vairo mėgsta (33 proc.)
Pasak Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininko Gintaro Aliksandravičiaus, atitinkama dalis transporto priemonių vairuotojų nesupranta ir neįsisąmonina galimos rizikos. Antai Kelių eismo taisyklių (Žin., 2003, Nr. 7-263) 21 punkte nurodyta: „Motorinių transporto priemonių, traktorių, savaeigių mašinų vairuotojai turi vengti bet kokių su transporto priemonės vairavimu nesusijusių veiksmų.“
„Transporto priemonės vairavimas – ne tik atsakingas, bet ir rizikingas darbas, – teigia G. Aliksandravičius. – Tiek mūsų šalyje, tiek ir visame pasaulyje dauguma eismo įvykių įvyksta dėl žmonių padarytų klaidų. 2010 metais Lietuvoje dėl vairuotojų kaltės užregistruota 64,9 proc. eismo įvykių, per kuriuos nukentėjo žmonės (2009 m. – 73,5 proc., 2008 m. – 77 proc., 2007 m. – 76 proc.).“
G. Aliksandravičius pastebi, kad toks elgesys prie vairo – ne tik kultūros stoka, bet ir nepagarba sau bei įstatymui – Kelių eismo taisyklėms.
„Eismo kultūra – visuomenės bendros kultūros, mentaliteto dalis. Atitinkamas žmogaus nuostatas lemia ne tik asmeninės savybės, bet ir jį supanti aplinka, nuo to priklauso, koks elgesys jam priimtinas, koks – ne, – pabrėžia G. Aliksandravičius. – Todėl visų saugumas kelyje priklauso nuo kiekvieno eismo dalyvio sąmoningumo, tinkamo elgesio kelyje ir atsakomybės.“
Rinkos tyrimų bendrovė „GfK CR Baltic“ tinklalapio Autoledi.lt užsakymu atliko apklausą internete. Apklausa, kurioje dalyvavo 1 304 žmonės, atlikta sausio mėn.