Search Results for: "raulis"

Kas rūpėjo lietuviams: Naglis Puteikis

Kas rūpėjo lietuviams: Naglis Puteikis, Monika Šalčiūtė ir kaip numesti svorio

Kompanija „Google“ paskelbė kasmetinius 14-uosius metinius paieškų ir vaizdo klipų peržiūrų svetainėje „Youtube“ rezultatus – žvilgsnį į 2014-uosius viso pasaulio tinklo naršytojų akimis. Tai unikali pagrindinių metų įvykių ir karščiausių tendencijų perspektyva, pagrįsta ir Lietuvoje atliktomis paieškomis.

Nemaloniai prasidėjęs Agness Landau gimtadienis ir planai susipažinti su Dolce ir Gabanna

Nemaloniai prasidėjęs Agness Landau gimtadienis ir planai susipažinti su Dolce ir Gabanna

Garsiausias šalies transvestitas Raulis Mamadlli, arba Agness Landau, netrukus pasirodysianti ant TV3 projekto „Šok su manimi“ parketo, atšventė savo 21-ą gimtadienį. Naujos kartos infošou „VIRAL‘as“ išsiaiškino, kad gimtadienio šventę apkartino vienas įvykis.

Kur dingo Raulio vyriškas pasididžiavimas? (N-18

Kur dingo Raulio vyriškas pasididžiavimas? (N-18, foto)

Bene garsiausias šalyje gyvenantis transsvestitas Raulis Mammadli nepaliauja stebinti Marijos žemės gyventojų. Grožio salone kirpėju dirbantį Raulį lengva supainioti su mergina. Ilgi vešlūs plaukai, makiažas, liekna figūra, tamsios akys, putlios lūpos… Panašu, kad jau ne vienerius metus Lietuvoje gyvenantis jaunuolis į moterį nori supanašėti visais įmanomais būdais.

Faktų pusryčiai. Ko galbūt nežinojote apie plaukimą

Faktų pusryčiai. Ko galbūt nežinojote apie plaukimą, plaukiojimą ir baseinus…

Artėjant vasarai, turbūt daugelis svajojame apie atostogas, per kurias galėsime puikiai pailsėti, į valias kaitintis saulėje ir, be abejonės, pliuškentis jūroje, ežere ar kitame vandens telkinyje. Kai kurie maudynių mėgėjai savo hobio nepamiršta kiaurus metus (tam juk yra baseinai!), tad šįkart jums pristatome 10 galbūt dar negirdėtų faktų apie plaukimą, plaukiojimą ir baseinus.

Keisčiausi vyrų ir moterų vardai

Keisčiausi vyrų ir moterų vardai

Kartais tėvai, nepagalvoję apie vaikų likimus, suteikia jiems labai keistus vardus. Vienas užsienio portalas Amerikoje paviešino dažniausiai suteikiamus vaikams įdomius vardus.

„Kino pavasaryje“ - populiariausių romanų ekranizacijos

„Kino pavasaryje“ – populiariausių romanų ekranizacijos

Didžiulio dėmesio sulaukusių romanų perkėlimas į kino ekraną visada rizikingas – nieko nėra sunkiau nei pranokti skaitytojo vaizduotėje jau susikurtą savitą knygos ekranizaciją. Šiais metais „Kino pavasaris“ pristato žiūrovams 7 kino kūrinius, kuriems pavyko geras knygas paversti dar geresniais filmais.

Miestas

Miestas

Efektinga banko plėšikų istorija Geriausia metų kriminalinė drama – taip kino žinovų buvo įvertintas antrasis Holivudo aktoriaus Beno Afflecko režisuotas…

Milžinišką šachmatų lentą valdo kompiuteris

Milžinišką šachmatų lentą valdo kompiuteris

„Lego“ robotų projektuotojas ir programuotojas iš Indianos valstijos (JAV) Steve Hassenplugas nusprendė sukurti tai, ką buvo matęs filme „Haris Poteris ir Išminties akmuo“ (Harry Potter and the Philosopher’s Stone). Magiška šachmatų lenta ir 2,44 m aukščio žirgai…

„Šachmatų monstrų“ (Monsterchess) komplektui sukurti prireikė daugiau nei 100 000 „Lego“ kaladėlių. Žaidimo lenta užima 48,16 kv. metrų plotą.

S. Hassenplugas ir jo draugai Jonas Brostas, Ronas McRae ir Bryanas Bonahoomas ėmėsi lentos. Jie pasirinko standartines „Lego“ kaladėles, darbą pasidalino šachmatų lentos ketvirčiais ir sugebėjo įtikinti žaislų gamintoją „Lego“ nemokamai, kaip rėmėjui, išskirti jų sumanytai idėjai kaladėlių.

S. Hassenplugas konstravo kiekvienos šachmatų figūros-roboto pagrindą, išdėstydamas ratukus taip, kad šie prilaikytų visus keturis figūros apačios kampus, bei du ratukus judėjimui, varomus „Lego Mindstorms“ robotų rinkinio elektriniais varikliais.

R. McRae, kuris kadaise sukonstravo veikiantį „Lego bankomatą“, ėmėsi programinės įrangos. Jutiklinis kompiuteris, „Bluetooth“ pagalba apjungiantis visą žaidimo lentą, gali vienu metu pajudinti daugiausiai septynias figūras.

Dauguma figūrų turi judančias detales. „Karaliai“ ir „valdovės“ judina skeptrus, o „žirgai“ – priekines kojas. Kūrybinė grupė suprato, kad tai gali turėti įtakos žaidimui.

Vieno susitikimo metu jauna moteris ignoravo elementarų šachą ir matą norėdama laimėti su savo „bokštu“.Ji tikėjosi pamatyti, kaip minėta figūra „išspjauna“ patrankos sviedinį.

Milžiniški šachmatai, kaip ir daug kitų iš „Lego“ kaladėlių pagamintų suaugusiųjų žaisliukų, šiemet buvo pristatyti „Brickworld“ suvažiavime Čikagoje (JAV).

Robotizuotos figūros

Neskaitant „pėstininkų“, J. Brosto suprojektuotos šachmatų figūros turi bent dvi judėjimo galimybes, todėl S. Hassenplugas žaidimo lentą papildė trečiu elektriniu varikliu. Be minėtų judančių detalių – „bokšto“ patrankos sviedinio, „žirgo“ priekinių kojų, „karaliaus“ ir „valdovės“ skeptrų – dar išsiskiria „rikis“, kuris žybsi blyksinčias „žvakės“.

„Valdovės“ yra su skirtingomis galvomis. To sumanytojos – S. Hassenplugo žmona ir jos draugė, nusprendusios, kad dvi moterys net ir šachmatų lentoje neturėtų būti vienodai papuoštos. J. Brostas daugumą kitų figūrų modeliavo atsižvelgdamas į standartinių šachmatų formas, tačiau „žirgą“ sukūrė visu kūnu, ir S. Hassenplugo teigimu, jis susilaukia daugiau komentarų nei visos kitos figūros kartu.

Žaidimas

Žaidėjai daro ėjimus per grafinę kūrėjų komandos sukurtą sąsają. Jutiklinis kompiuteris reaguoja į figūrų pozicijų pakitimus. Programinės įrangos pagalba, internetu ir papildomais kodais valdomos visos 32 šachmatų figūros.

Kai žaidėjas pasirenka ėjimą, kompiuteris susisiekia su su robotu, ir šis pradeda judėti. Kitos judančiajai kelią užstojančios figūros pasisuka arba pajuda iš savo vietos ją praleisdamos, o tada sugrįžta į savo vietą. Šachmatai sumontuoti taip, kad žaidėjai varžytųsi tarpusavyje arba priešininku pasirinktų kompiuterį. Sistema taip pat turi galimybę atkartoti ėjimus garsiausių šachmatininkų, tikių kaip Polis Morfis, Michailas Talis, Garis Kasparovas, Chosė Raulis Kapablanka, Michailas Botvinikas, Vasilijus Smyslovas, Aleksandras Aliochinas ar Robertas Fišeris.

Valdymas

Visi galimi kiekvienos figūros ėjimai sumodeliuoti pagal judėjimo kryptį ir atstumą. Kompasas šiuo atveju būtų nepatikimas pagalbininkas, ir S. Hassenplugo teigimu, galėtų tik pakenkti visai elektronikai. Kiekvieno kvadrato viduryje sumontuoti skirtingų spalvų jutikliai. Viena iš spalvų šiuose keturių spalvų kvadratuose atsikartoja, taip robotui perduodama informacija apie galimas figūros judėjimo galimybes. Spalvų variacijas žyminti informacija saugoma kompiuteryje. Nuskaitydama šiuos unikalius identifikavimo spalvų derinius, figūra gali bendrauti su kompiuteriu ir orientuotis žaidimo lentoje.

„Šachmatų monstrų“ sukūrimas pareikalavo keturių asmenų vienerių metų triūso ir 30 000 JAV dolerių.

Operos fantomas

Operos fantomas

Viskas prasidėjo 1870-siais, kai Paryžiaus publika sausakimšai užpildydavo ištaigingai įrengtą salę, kad galėtų bent akies krašteliu pamatyti temperamentingosios primadonos La…