Search Results for: "kūrybinga"

Kieno čia galva? Kūrybingai panaudoti muzikinių albumų viršeliai (foto)

Kieno čia galva? Kūrybingai panaudoti muzikinių albumų viršeliai (foto)

Optinė apgaulė – viena populiariausių šių dienų internautų pramogų. Tiesa, dar ir labai linksma. Šiandien pristatome nuotraukų kolekciją, kurioje linksmuoliai sugalvojo kūrybingai į aplinką įkomponuoti muzikinių albumų arba knygų viršelius ir taip sukurti smagią optinę apgaulę.

„Talentų banke“ - vėjo blaškomas kūrybingasis Domantas ir jo darbai (foto)

„Talentų banke“ – vėjo blaškomas kūrybingasis Domantas ir jo darbai (foto)

Tikime, kad šiuo metu didžiausias meninis iššūkis – kaip originaliau nudažyti margutį ar gražiau paserviruoti velykinį stalą. Visgi „Talentų bankas“ šiandien nepasiduoda Velykų karštinei ir pristato mažai ką bendro su tradiciniu kiaušinių marginimo menu turintį kūrėją – Domantą Šmaižį.

Mokyklos atveria duris kūrybingai pedagogikai

Mokyklos atveria duris kūrybingai pedagogikai

Į Lietuvos mokyklas ateina inovatyvūs švietimo metodai, praturtinantys
įprastinį ugdymo procesą naujomis idėjomis, kūrybingumu, pažangia
pedagogine patirtimi. Švietimo ir mokslo ministras Gintaras
Steponavičius patvirtino konkursą laimėjusius projektus, kuriuos teikė
mokyklos, nevyriausybinės organizacijos, savivaldybės, kitos įstaigos ar
institucijos. Inovatyvių švietimo metodų projektams buvo skirta beveik
20 mln. Lt iš ES paramos ir Lietuvos biudžeto.

„Svarbu, kad pačios mokyklos nori naujovių, yra pasirengusios taikyti
moksleiviams patrauklius ir edukaciniu požiūriu efektyvius metodus. Jos
aktyviai dalyvavo rengdamos projektus, netgi susiburdamos į kelių
mokyklų „komandas“, – sako viceministras Vaidas Bacys. – Kūrybiškumas
mokymo procese padeda ugdyti įvairių gabumų ir poreikių vaikus, kurie
savo prigimtimi yra labai skirtingi, o tėvams leidžia parinkti, jų
požiūriu, tinkamiausią mokyklą s avo vaikui“.

Pasak viceministro, taikydamos inovatyvius švietimo metodus mokyklos
stiprina savo savarankiškumą, į savo bendruomenę įtraukia ir tėvus –
pedagoginio proceso sąjungininkus.

Įgyvendinant šiuos projektus, bus siekiama plėsti kovą su patyčiomis ir
smurtu mokyklose, diegti modernias mokymosi priemones, skatinti
toleranciją kitoms kultūroms, religijoms, kitoniškumui ir kt.

Pavyzdžiui, Vilniaus Ozo vidurinė mokykla, vienintelė Lietuvoje
parengusi nuotolinio mokymosi kursus, dabar turės galimybę šiuos kursus
papildyti naujomis virtualiomis mokytojų paskaitomis. Dalyko mokytojas
surinks konkrečiai pamokai reikalingą metodinę medžiagą, aiškins
užduotis, parengs paskaitoms e-pateiktis ir konspektus. Šia medžiaga
galės naudotis keli šimtai nuotolinėse klasėse besimokančių mokinių,
kurių didžioji dalis – „iškritusieji“ iš bendrojo lavinimo sistemos,
todėl jiems reikia dirbti papildomai, atnaujinti žinias.

Finansavimą gavęs Andriaus Žebrausko improvizacijos mokyklos projektas
gali būti įgyvendinamas mokyklose, miestų viešosiose erdvėse,
muziejuose, mokslinėse laboratorijose. Naudojantis pasaulyje
pripažintais metodais sukurtas unikalus improvizacijos modelis, kuris
padeda ugdyti skirtingo amžiaus žmonių ir bendraamžių sėkmingo
bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, lavina komunikaciją, padeda
pažinti ir priimti savo bei kitų autentiškumą.

Viešosios įstaigos „Nauja kvalifikacija“ parengtas projektas
„Tarpkultūrinis dialogas – visuomenės ateities garantas“ atkreipia
dėmesį į didėjančią mūsų visuomenės tautinę įvairovę ir skatina
tarpkultūrinę švietimo plėtrą. Visuomeninės organizacijos „Gelbėkit
vaikus“ projektas pristatys dr. Thomaso Gordono ugdymo modelį, kurio
pagrindinė idėja – bendram darbui sutelkta mokyklos bendruomenė yra
stipri atsilaikyti ir išgyvendinti žalingus reiškinius ar įpročius,
tokius, kaip smurtas, agresija, konfliktai.

Iš viso konkursui buvo pateiktos 125 paraiškos, o finansuoti atrinkti 24
projektai. Dar iki 15 projektų galės gauti finansavimą, kai bus
padidintas kvietimo biudžetas.

Finansavimas skiriamas pagal 2007–2013 m. žmogiškųjų išteklių plėtros
veiksmų programos 2-ojo prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“
VP1-2.2-ŠMM-05-K priemonę „Kalbų mokymo, verslumo ugdymo ir inovatyvių
švietimo metodų kūrimas ir diegimas“.

Rankos forma – charakterio išdavikė

Rankos forma – charakterio išdavikė

Kiek jums laiko reikia perprasti žmogų? Gal ilgiau pabendravus su patikusiu asmeniu vėliau tenka juo nusivilti? Sužinoti tikrąjį žmogaus veidą galima labai greitai. Užtenka atidžiau pažvelgti į jo rankas.

Keturi charakterio tipai pagal rankos formą.

Žemė – platus, kvadratinis delnas ir tokios pačios formos pirštai; stora, šiurkšti, rusvos spalvos oda; delno ilgis* lygus viduriniojo piršto ilgiui.

Būdo bruožai – energingas, turintis stiprias vertybes, kartais užsispyręs, praktiškas, atsakingas, šiek tiek materialistas, gabus rankų darbui.

Oras – kvadrato ar stačiakampio formos delnas ir ilgi pirštai, dažnai su išsikišusiais krumpliais; trumpas nykštys; sausa oda; delnas trumpesnis už vidurinįjį pirštą.

Būdo bruožai – plepus, šmaikštus, šiek tiek paviršutiniškas, piktas, šaltas, puikiai jaučiasi ir psichologiškai, ir materialiai, geba užsiimti tarpusavyje nesusijusiomis veiklomis.

Vanduo – ilgas, ovalios formos delnas su ilgais lanksčiais, dažnai kūgio formos pirštais; delno ilgis lygus viduriniajam pirštui, tačiau horizontaliai delnas už jį trumpesnis.

Būdo bruožai – kūrybingas, įžvalgus, užjaučiantis, kartais paniuręs, emocionalus, pasyvus, uždaras, viską ką daro dažniausiai laikantis paslaptyje.

Ugnis – kvadrato ar stačiakampio formos delnai ir trumpi pirštai; rausva oda; delno ilgis didesnis už viduriniojo piršto ilgį.

Būdo bruožai – spontaniškas ir entuziastingas, optimistas ir šiek tiek egoistas, impulsyvus, nejautrus, labai atviras, jei ką daro, tai labai drąsiai ir instinktyviai.

*Delno ilgis matuojamas nuo riešo iki pirštų augimo linijos.

Parašyk žodį - pasakysiu

Parašyk žodį – pasakysiu, kas tu!

Atidi rašysenos analizė gali papasakoti ne tik apie rašymo metu mus apėmusią nuotaiką, bet ir išduoti tam tikrus rašančiojo psichologijos niuansus.

Šv. Valentino dienos horoskopas: ir įsimylėjusiems

Šv. Valentino dienos horoskopas: ir įsimylėjusiems, ir vienišiems

Avinas
Jei estate pasiruošę priimti meilę, Valentino diena jums taps tikra švente. Nebūtina, kad visi jūsų norai išsipildytų – prsiminkite, kad kartais užtenka ir mažų dalykų, norint pasijusti laimingu. Valentino dienos šventimo idėją perimki į savo rankas, mylimajam padovonokite mielą, kūrybingą dovanėlę. Jei dar neradote poros, ši diena vis tiek atneš teigiamų emocijų – tik šiek tiek dėl to pasistenkite ir kūrybingai pažvelki į vakaro planus.

Australų muzikos kūrėją RY X Vilniuje pasitiks Eglė Sirvydytė

Australų muzikos kūrėją RY X Vilniuje pasitiks Eglė Sirvydytė

Metas dar labiau paryškinti raudoną apskritimą, žymintį liepos 4-ąją. Pranciškonų vienuolyno kieme tą vakarą įvyks vienas svarbiausių šios vasaros koncertų. Šiandien paaiškėjo, kad australų muzikos grynuolį RY X Vilniuje pasitiks daug talentų savyje talpinanti kūrėja Eglė Sirvydytė. Būtent Eglę iš tuzino kitų išsirinko australas ir jį atstovaujanti agentūra.

„CityBee“ vadovas Lukas Yla – apie tai

„CityBee“ vadovas Lukas Yla – apie tai, kaip padėti pamatą sėkmingai karjerai

Didžiuosiuose JAV naujienų portaluose „ABC news“, „Business Insider“, „New York Magazine“ „Huffington Post“, „Adweek“, „The Next Web“ dar visai neseniai mirgėjo skambios antraštės apie vaikiną iš Lietuvos, apsimetusį pasiuntinuku ir savo CV užmaskavusį dėžutėje su spurgomis. Palikęs įspūdį didžiausių Amerikos įmonių vadovams, įgijęs tarptautinės patirties, Lukas Yla šiandien vadovauja automobilių ir dviračių dalijimosi paslaugas teikiančiai įmonei Lietuvoje „CityBee“.

Pusryčių konkurse: Ignė Zarambaitė „Elzė ir senojo dvaro paslaptis“

Pusryčių konkurse: Ignė Zarambaitė „Elzė ir senojo dvaro paslaptis“

Ši istorija kupina stebuklų – nuo atgyjančio paveikslo iki amžinos sielų draugystės, nugalinčios visas kliūtis ir net… laiką!

Studentė Aida Staputytė: „Norint nesuklysti renkantis specialybę

Studentė Aida Staputytė: „Norint nesuklysti renkantis specialybę, reikia skirti laiko savianalizei“

„Kartą mama man patikėjo ištaisyti jos mokinių darbus, tai padarė man didelį įspūdį, jaučiausi kaip devintame danguje“, – prisimena ji. Šiandien A. Staputytė svarsto, jog, matydama mokytojus savo artimoje aplinkoje, tikėtina, ir pati save tapatindavo su mokyklos bendruomene, troško būti viena iš jos narių. Mergina įsitikinusi, kad mokytojo indėlis į visuomenės gerovę yra toks pat didelis kaip ir gydytojo ar dvasininko, todėl labai svarbu susigrąžinti šios profesijos prestižą.