Search Results for: "internetines parduotuves"

Lietuvos muzikantai apie internetinės erdvės piratus

Lietuvos muzikantai apie internetinės erdvės piratus

Keletą klausimų apie pasaulinės kovos su nelegalios muzikos skleidėjais ir vartotojais uždavėme Andriui Mamontovui, Jurgiui Didžiuliui ir grupės „Golden Parazyth“ lyderiui Giedriui.

Internete – kačių mados namai (foto)

Internete – kačių mados namai (foto)

Visiems reikia gero siuvėjo. Netgi katėms. Ypatingai katėms. Taigi, pateikiame jums keletą pavyzdžių iš internetinės parduotuvės „Cat Prin“, kuri prekiauja kiekvienai save gerbiančiai katei tiesiog būtinais apdarais. Čia galite įsigyti „Transformacijos į varlę“ kostiumą, „Jaunosius damos“ marškinėlius, leopardinį šaliką, šventinį kaklaraištį ir daugelį kitų naujausių mados klyksmų paisančių eilučių. Nežinome, ar atsiranda daug, pavadinkime, lengvai išprotėjusių šios internetinės parduotuvės klientų, tačiau sutikite – tai bent jau kelia šypseną.

E- prekybą Lietuvoje laidoja neigiamas požiūris

E- prekybą Lietuvoje laidoja neigiamas požiūris

Virtuali prekyba pasaulyje jau nieko nestebina. Štai Didžiojoje Britanijoje ja naudojasi daugiau nei pusė visų gyventojų.

Lietuvoje taip pat galima pastebėti, kad šiuo verslu užsiimančių svetainių daugėja diena iš dienos. Tai turėtų reikšti, kad didžiausią naudą šioje labai konkurencingoje rinkoje turėtų gauti pigesnę prekę perkantis vartotojas, kuriam net nereikia išeiti iš namų. Vis dėlto lietuviai dažniau nei virtualų renkasi įprastą pirkimo būdą.

„Elektroninė prekyba Lietuvoje sparčiai auga. 2010 metais internetu pirko apie 11% Lietuvos gyventojų, lyginant su mūsų kaimynėmis, tai perpus mažiau. Pavyzdžiui, Lenkijoje bei Latvijoje internetu perka per 20% gyventojų“ ,- sako internetinės parduotuvės pigu.lt marketingo vadybininkė Eglė Berteškaitė.

2010 metų pabaigoje Lietuvos elektroninės prekybos rinką sudrebino fiktyvių internetinių parduotuvių bumas, kurio aukomis tapo tūkstančiai pernelyg patiklių lietuvių. Vienas ryškiausių pavyzdžių buvo pagarsėjusi parduotuvė beribu.lt, kuri iki šiol vadinama viena didžiausių aferų Lietuvos e-prekybos sferoje.

„Kol kas, deja, elektronine prekyba nėra pasitikima – bet kas gali už 30 litų išsinuomoti interneto parduotuvę, o klientas neturi jokių garantijų, kad gaus tą prekę, už kurią sumokėjo pinigus“ ,- teigė prekybos tinklo „Topo centras“ generalinis direktorius Erlandas Jakubonis.

Kokia iš tikrųjų yra Lietuvos elektroninės prekybos sfera? Kaip ją vertina patys pardavėjai ir įprasta prekyba užsiimantys verslininkai? Ar įmanoma įžvelgti tam tikrų tendencijų, pagal kurias galima vertinti lietuvių įpročius e-rinkoje?

Skundai liudija apie susidomėjimą

Pasak Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos vyriausiojo specialisto Vito Ūso, nors skundų dėl prekių įsigijimo internetu tarnyba gauna ganėtinai nedaug – apie 3-4 proc. visų skundų, tačiau kiekvienais metais pastebimas jų augimas.

Štai jau šiais metais vartotojų teises ginanti institucija gavo apie 30 rašytinių vartotojų prašymų dėl nuotolinės prekybos.

„Daugiausia nusiskundimų vartotojai pateikia dėl kompiuterinės, buitinės technikos ir dėl drabužių įsigijimo internetu. Be to, vartotojai internetu įsigija vis daugiau ne tik prekių, bet ir paslaugų” ,- teigia V.Ūsas.

Nepatenkinti arba apgauti pirkėjai į jų interesus ginančius pareigūnus kreipiasi dėl įvairių priežasčių, kuriose dažnai būna įvardinta, kad prekės išvaizda internete neatitinka tos, kokią jie mato realybėje. Taip pat dažnai apie prekę, prieš ją perkant, būna pateikta per mažai informacijos.

Dviračiai – mados atributas?

Praėjusių metų karšta vasara lietuvius privertė ieškoti įvairiausių būdų kaip atsivėsinti, o kai kuriuos netgi keisti seną butinę techniką:

„Artėjant šiltajam metų sezonui, parduotuvės neriba.lt asortimente populiariausiais tampa šaldytuvai ir ventiliatoriai. Šaldytuvai dėl to, kad senieji nebesusitvarko su karštojo sezono išbandymais ir pirkėjai renkasi naujus“ ,- sako UAB „Sanitex“ elektroninės komercijos skyriaus vadovas Redas Perminas.

Pasak pigu.lt marketingo vadybininkės Eglės Berteškaitės, lietuviai, ruošdamiesi vasarai, domisi aktyviam laisvalaikiui reikalingais daiktais:

„Kaip prieš didžiąsias Kalėdų šventes pirkėjai aktyviau perka dovanoms skirtas prekes – kvepalus, smulkią virtuvės įrangą, taip, artėjant šiltajam metų laikui, dažniau perkamos laisvalaikio ir turizmo prekės – palapinės, miegmaišiai, dviračiai, beje pastarieji, pastebime tai jau du metus iš eilės, yra tapę ne tik pramogos, bet ir stiliaus bei mados atributu Lietuvoje“.

Įprasta prekyba užsiimančių prekybos tinklų atstovai teigia, kad panašios tendencijos egzistuoja ir jų rinkoje, tačiau pabrėžia, kad kai kurioms prekėms sezoniškumas neturi tokios didelės įtakos kaip kiti veiksniai.

„Štai tokioms prekėms kaip televizoriai sezoniškumas įtakos neturi, bet šios rinkos pokyčiams daro įtaką, pavyzdžiui, artėjantis skaitmeninės televizijos įvedimo momentas, sporto įvykiai, ar atsinaujinusi technologija“ ,- sako „Topo grupės“ komunikacijos projektų vadovas Erikas Kundreckas

E-prekyba Lietuvoje “perspektyvi”

Nors kalbama, kad e-prekyba labai perspektyvi sritis, greičiausiai, bent jau dar keletą metų Lietuvoje tokia ji ir liks.

„Elektroninė prekyba Lietuvoje kol kas yra itin ankstyvoje stadijoje. Visi šios rinkos dalyviai mato, kad potencialo plėtrai dar yra labai daug, nes nuo pažengusių rinkų rodiklių stipriai atsiliekame, vien optimistinių interneto skvarbos skaičių nepakanka“ ,- pasakojo internetinę parduotuvę neriba.lt valdančios įmonės „Sanitex“ atstovas R.Perminas.

Ne internetine, o įprasta prekyba užsiimančio tinklo „Topo centras“ generalinis direktorius Erlandas Jakubonis sako, kad e-prekybos augimą gali pristabdyti vis dar viešumoje gajus neigiamas nusistatymas jos atžvilgiu

„Manome, kad elektroninė prekyba, pernai užėmusi 5 proc. rinkos, šiemet augs nežymiai dėl neigiamos visuomenės nuomonės. Viešojoje erdvėje skelbiama, kad elektroninės prekybos pardavimai kyla kaip ant mielių nėra tiesa. Kadangi pardavimai kyla nuo vieneto ar nulio, procentais tai atrodo daug. Šiemet prognozuojame, kad elektroninė prekyba nežymiai augs, mes patys į ją investuojame. Tačiau visuomenė yra nusistačiusi neigiamai dėl kilusių skandalų, kuomet, staiga susikūrusius ir užsidarius vienai sukčių elektroninei parduotuvei, žmonės prarado apie pusę milijono litų“ ,- teigia E.Jakubonis.

Kur pigiau?

Internetinių parduotuvių siūlomas patogumas ne visada reiškia, kad prekę gausite ir pigiau. Tai priklauso ir nuo pačios e-prekyba užsiimančios parduotuvės specifikos.

Neriba.lt parduotuvės atstovas R.Perminas sako, kad svarbiausias e-prekybos privalumas yra mažos sąnaudos.

„Labai dažnu atveju ir internete, ir įprastoje parduotuvėje parduodamos tokios pat prekės, pavyzdžiui, identiškas skalbimo mašinos modelis. Dėl veiklos sąnaudų skirtumo internetinė parduotuvė įprastomis sąlygomis visada pasiūlys mažesnę kainą, nei įprasta parduotuvė. Kainos gali dar labiau skirtis įvairių išpardavimų progomis“ ,- mano R.Perminas.

„Pigu.lt patirtis rodo, jog devyniais iš dešimties atvejais pirkėjams galime pasiūlyti mažesnę nei tradiciniuose prekybos taškuose kainą, juolab, kad pirkėjai šiais laikais yra mažai lojalūs, o kaina vis dar išlieka pirmuoju prioritetu renkantis prekes. Kuris Jūsų sutiktų mokėti daugiau už prekę, kurią galima įsigyti pigiau?“ – svarsto pigu.lt marketingo vadybininkė Eglė Berteškaitė.

Internetinės parduotuvės azon.lt, priklausančios „Topo grupei“, vadovas Gytis Breikštas teigia, kad ne visos e-parduotuvės Lietuvoje kol kas gali lygiomis jėgomis konkuruoti su įprastą prekybą vystančiais prekybos tinklais.

„Geresnes kainas gali pasiūlyti tik tos e-parduotuves, kurios turi galimybę nusipirkti prekes geresnėmis kainomis tiesiogiai iš gamintojų arba tas pačias prekes įsigyti iš didmenininkų geresnėmis nei konkurentai sąlygomis. Kol kas Lietuvoje nėra tokių elektroninių parduotuvių, kurios sugebėtų realizuoti didesnį prekių kiekį nei stambieji mažmeninės prekybos tinklai“ ,- sako G.Breikštas.

Žiedai ir auskarai su deimantais – visada madingi! Kokios yra šių metų tendencijos?

Žiedai ir auskarai su deimantais – visada madingi! Kokios yra šių metų tendencijos?

Tikriausiai visi esate girdėję dainą apie deimantus – geriausius merginos draugus. Ši dainos eilutė laikui bėgant tapo dar aktualesnė, nes auksiniai žiedai su deimantais bei auskarai su šiais nepaprastai gražiais brangakmeniais tampa vis populiaresni. Šiandien nei žiedai, nei auskarai su deimantais nebėra tik statuso simbolis – tokie papuošalai yra itin aktualūs ir dažnai nešiojami kasdien. Kokios juvelyrikos tendencijos šiuo metu vyrauja ir ką rinktis, jeigu papuošalų dėžutėje trūksta naujų auskarų, vėrinio ar žiedo su deimantu? Skaitykite toliau ir sužinokite, kas yra madinga šiais metais!

Slidinėjimas: kaip išsirinkti aprangą

Slidinėjimas: kaip išsirinkti aprangą, šalmą ir akinius?

Žiemai dosniai pažėrus sniego, žiemos sporto mėgėjai užtvindė slidinėjimo trasas. Profesionalai žino: kad galėtų saugiai mėgautis žiemos sporto malonumais, suteptų slidžių neužtenka. Mėgėjai tai kartais pamiršta. Slidinėjimo trasose vieną po kito galima skaičiuoti be šalmų, akinių, specialios aprangos besileidžiančius slidininkus.

Ką reikėtų žinoti apie šalčio poveikį elektroniniams įrenginiams?

Ką reikėtų žinoti apie šalčio poveikį elektroniniams įrenginiams?

Traukdami išmanųjį telefoną iš kišenės spaudžiant speigui, rizikuojate ne tik nušalti rankas, bet ir sugadinti įrenginį. Lietuvą sukaustęs šaltis – vienas didžiausių eletroninių įrenginių priešų. Netinkamas jų naudojimas per šalčius kišenę gali patuštinti šimtais ar net tūkstančiais eurų – gali tekti pirkti naują telefoną, planšetę, nešiojamąjį kompiuterį ar kitą išmanųjį įrenginį.

Šeši apsipirkimo internetu „NE“

Šeši apsipirkimo internetu „NE“

NEatskleisk savo asmeninių duomenų, slaptažodžių ir prisijungimų – informacija, kuri daugiau mažiau per visą internetinės prekybos istoriją Lietuvoje vartotojams įkalta į galvą. Ne naujiena ir tai, kad įvairaus plauko sukčiams jau nebereikia ant sidabrinės lėkštelės padėti visų duomenų. Jie randa daugybę būdų ir landų interneto svetainėse, kaip sužinoti, pavogti ir pasinaudoti jūsų asmenine informacija.

Vestuvinių dovanų tendencijos: visuomet dovanojama tai

Vestuvinių dovanų tendencijos: visuomet dovanojama tai, ko labiausiai trūksta

Dovanos ir dovanojimas – neatsiejama vestuvių šventės dalis. Ši tradicija gyvuoja jau nuo senų senovės, tačiau kaip ir viskas, laikui bėgant kinta. Gyvenimo tempas didėja, tad to pasekoje mažiau dėmesio skiriama vestuvių dovanų ritualams, o daugiau – jų vertei.

„Pixelmator” kūrėjai iš Lietuvos: naujoji mūsų programos versija „Retina” ekrane atrodo nuostabiai

„Pixelmator” kūrėjai iš Lietuvos: naujoji mūsų programos versija „Retina” ekrane atrodo nuostabiai

Visai neseniai kompanija „Apple“ išleido pirmuosius savo kompiuterius su neįtikėtino ryškumo „Retina“ ekranu. Naujojo „Macbook Pro“ ekrano skiriamoji geba siekia net 2880×1800 taškų, tai yra 3 milijonais taškų daugiau nei HDTV. Šia proga pasaulyje išpopuliarėjusios vaizdų redagavimo „Pixelmator“ programos kūrėjai iš Lietuvos pristatė atnaujintą programos versiją, kuri specialiai buvo pritaikyta dvigubai ryškesniems „Retina“ ekranams.

Prekyba vintažiniais daiktais internetu. Ar tai pelninga? (Foto)

Prekyba vintažiniais daiktais internetu. Ar tai pelninga? (Foto)

Vintažo mylėtojai žino, ką reiškia valandų valandos, praleistos blusturgiuose ar padėvėtų drabužių, sendaikčių parduotuvėse. Tačiau šioms paieškoms ne visada reikia palikti namus, dabar internete įsigyti vienetinius senelio laikų marškinėlius yra taip pat paprasta, kaip atimti iš vaiko čiupačiupsą, – tereikia užsukti į vieną iš daugelio vintažinių prekių parduotuvių internete.