Search Results for: "dviratis"

Video pusryčiai. Kai dviratis įsimyli siuvimo mašiną...

Video pusryčiai. Kai dviratis įsimyli siuvimo mašiną…

Šio ryto video pusryčiai išties įdomūs ir… romantiški. Tai trumpas dokumentinis filmas apie dviračio ir siuvimo mašinos meilę. Stipru, paveiku ir netikėta. Video sukūrė ispanų tekstilės gamintojai „peSeta” bendradarbiaudami su Naujuoju Niujorko muziejumi. Darbas yra skirtas reklamuoti orginalių kepurėlių dviratininkams seriją, kurios kiekvienas egzempliorius įdėtas į apvalią medinę sūrio dėžutę ir parduodamas kartu su DVD, kuriame Jūs pamatytumėte šį nuostabų video:

Megzti šortai

Megzti šortai, dviratis-vienaragis ir 10 kitų „Pasidaryk pats“ keistenybių (foto)

Rankų darbo įrenginiai mus žavi – ne veltui tarm turime atskirą „Pasidaryk pats“ rubriką, kurioje mokome, kaip iš šiaudelių pasidaryti papuošalus, o iš pagalvės užvalkalo – rankinę. Tačiau kartais „Pasidaryk pats“ mąstymas nuveda prie tokių dalykų, kurie ir patiems jų autoriams atrodo mažumėlę keisti.

Kaip atrodytų dviratis ar kvepalai

Kaip atrodytų dviratis ar kvepalai, jei juos gamintų „Apple“? (foto)

Kaip žinia, viena pelningiausių pasaulio kompanijų „Apple“ gamina kompiuterius, išmaniuosius telefonus, muzikos grotuvus. O kaip jų gaminiai atrodytų, jei iš informacinių technologijų rinkos „Apple“ pereitų į, pavyzdžiui, maisto pramonės arba parfumerijos?

Naujos kartos dviratis – saugumo ir komforto revoliucija (Foto

Naujos kartos dviratis – saugumo ir komforto revoliucija (Foto, video)

Jau šiandien galite įsigyti naujos kartos dviratį „RoundTail“, kuris išsiskiria dar nematytu dizainu ir gamybos technologija. Pagrindinė jo naujovė – apvali galinė šakė ir unikalus rėmas.

Senas dviratis prieš naują! Kur

Senas dviratis prieš naują! Kur, už kiek, ir kurį pirkti

Atšilus orams tikriausiai ne vienas pagalvojate, kaip gerai ryt į darbą ar paskaitas būtų nuvažiuoti su dviračiu – pasportuoti, sutaupyti laiko ir pan. Rinkdamiesi dviratį deriname jį prie savo naujos suknelės, džinsų, sportbačių spalvos. Tad kur ir kokį dviratį pirkti?

Pirmiausia, reikia nuspręsti – pirkti naują ar dėvėtą dviratį. O tada lieka paieškos turguose, skelbimų puslapiuose ir, žinoma, parduotuvėse (prekybos centrų neminiu, nes sakoma, jog ten pardavinėja vienkartinius dviračius). Nuspręsti nesunku, kai žinai savo piniginės turinį. Tačiau kartais negalėjimas dviračiui išleisti didelės sumos, priverčia visiškai atsisakyti minties jį pirkti. Taigi naujas dviratis prieš dėvėtą.Galbūt jų dvikova jums padės apsispręsti, ko norite, ir nugalėti baimę nusipirkti netikusį dviratį.

Nuvykome į Kalvarijų turgų ir radome dviratį už 80 litų. Jis truputį surūdijęs, girgžda, bet labai mielas. Taigi kiek kainuotų tokio dviračio priežiūra ir ar iš viso verta pirkti tokį seną dviratį? Kas gi geriau patars nei patys dviračių „gydytojai“? Kalbuosi su dviračių taisymu užsiimančiais „Veloklinika.lt“ vyrukais.

Su kokiomis problemomis susiduria žmogus, įsigijęs dėvėtą dviratį?
Kartais tiesiog sunku rasti senam, pavyzdžiui, 20 metų dviračiui reikalingų detalių. Gali būti, kad reikalingą padangą užtiksi tik šeštoje aplankytoje parduotuvėje, arba iš vis to nepavyks padaryti. Tokiais atvejais reikia kreiptis į meistrus, kurie turi sukaupę vadinamąjį „aukso fondą“. Mes visada priimame išmetamus senus dviračius, kad prireikus turėtume retų detalių.

Galbūt seną dviratį sutaisyti kainuoja pigiau nei naują?
Prieš perkant seną dviratį apskritai reikia pagalvoti, ar iš viso rasi, kas tau jį taisys. Meistrai dažnai atsisako tai daryti jau vien dėl to, kad tam kartais prireikia daug laiko. Pavyzdžiui, naujam dviračiui pakeisti centrinę ašį kainuoja 20 litų, o senam – kartą prireikė net trijų dienų. Tada jau, žinoma, klientas moka nebe tik už ašį, o ir už sugaištą laiką.

Tai seno dviračio geriau nepirkti iš viso?
Ne, taip tikrai nesakome. Jei nusipirksi seną, bet tvarkingą dviratį, su juo galėsi važiuoti dar 10 metų ir nesukti sau galvos. Su nauju dviračiu – priešingai. Šiandien jų dalys nebegaminamos tokios kokybiškos kaip seniau, tad tarnauja daug trumpiau. Pavyzdžiui, prieš 20 metų pagaminto dviračio grandinę reikia keisti nuvažiavusus 7 000–9 000 km, o dabar – 4 000 km, kartaisis net 2 000 km. Senas dviratis dar gerai dėl to, kad nebus labai gaila, jei jį pavogs.

O kaip nusipirkti tą, kaip jūs minėjote, seną tvarkingą dviratį?
Gan sudėtinga patarti. Ar dviratis tvarkingas, reikia pajausti. Žinoma, tai lengviau padaryti, kai perki nebe pirmą dviratį. Jei tik yra galimybė, eidami pirkti dviračio, pasiimkite kartu apie tai nusimanantį žmogų.
Šiaip visada gerai yra apžiūrėti priekinį ratą, jį pakėlus į orą ir pasukus. Svarbu, kad nekreivuotų. Visada pabandykite su juo pavažiuoti. Dviratis neturi girgždėti.

Aišku, kad naujus dviračius geriausia pirkti parduotuvėse. O kur pirkti dėvėtus dviračius?
Pagrindinis taškas – Rietavo turgus. Ten yra prekeivių, užsiimančių dviračių prekyba ilgą laiką. Jie patikimiausi, dažniausiai paruošia dviračius pardavimui.

Naujas dažnas reiškinys – skelbimų portaluose perpardavinėjami dviračiai, pirkti būtent iš minėto turgaus. Žinoma, didesnėmis kainomis.

O kiek turguje kainuoja dėvėti dviračiai?
Nuo kainos priklauso ir rizika „apsipirkti“. Iki 150 litų kainuojantys dviračiai yra prastesni. Padorų dviratį galima įsigyti už 300–400 litų.
Patariama – nusipirkus seną dviratį, atvežti jį apžiūrėti meistrams. Kažkur už 100 litų jie paruoš dviratį važinėjimuisi. Dar vienas svarbus dalykas – nepagailėkite pinigų spynai. Geriau įsigyti brangesnę – už 70–100 litų. Taip jausitės saugiau, o jei reikės, tą pačią spyną galėsite panaudoti ir kitiems savo dviračiams rakinti.

Parduotuvėse parduodami nauji dviračiai turi dokumentus. Pirkdami iš turgaus ar pagal skelbimus, rizikuojame įsigyti vogtą dviratį, nes jie dažniausiai būna be dokumentų.
Taip, nemalonu nusipirkti vogtą dviratį, nes nesinori, kad tau kas jį pavogtų ir pan. Tačiau pirkti dviratį iš turgaus ar skelbimų portalo ir gauti dokumentus – nėra dažnas reiškinys, bet tai įmanoma. Yra žmonių, perkančių dviračius Vokietijos, Danijos aukcionuose ir po to juos parduodančių Lietuvoje. Tokie dviračiai turi dokumentus. Aukcionuose parduodami dviračiai, kurie buvo laikomi neleistinoje vietoje ir pan. Tokį dviratį įmanoma įsigyti už kokius 300 litų.
Šiaip mūsų šalyje dar nėra išsivysčiusi dviračių kultūra, tad čia jų dokumentų tiesiog niekas netikrina. Žinoma, visada maloniau žinoti, kad turi dviratį, kurio niekas neieško.

Kiek kainuoja prižiūrėti tiek naują, tiek seną dviratį?
Profilaktikai dviratį parodyti meistrams reikia kasmet. Tokia apžiūra bent jau pas mus kainuoja 60 litų. Dviratį visuomet reikia paruošti naujam sezonui, tada jis tarnaus ilgiau. Tačiau yra nemažai žmonių, kurie gaili dviračio eksploatacijai pinigų.
Naujiems dviračiams dažniausiai nusidėvi grandinės su žvaigždžių bloku ir stabdžių kaladėlės. Padangas reikia keisti kas 3–4 sezonus. Žinoma, priklauso nuo to, kur tą dviratį laikai. Jei, pavyzdžiui, kokiam garaže, gali reikėti padangas keisti ir kas sezoną, nes jos suskeldėja.
Su dviračiu įveikiame tūkstančius kilometrų, jis – mūsų susisiekimo priemonė, tad nesvarbu, ar jis naujas, ar senas – jį vis tiek reikia prižiūrėti ir į jį investuoti.

Šiuo straipsniu tikrai neskatiname nelegalios prekybos ir nenorime sužlugdyti dviračių parduotuvių savininkų verslo. Tiesiog negalintiems dviračiui išleisti tūkstančių, siūlome alternatyvas. Juk svarbiausia važinėtis dviračiais!

Dviratis – neatskiriama stiliaus dalis (Foto)

Dviratis – neatskiriama stiliaus dalis (Foto)

Tikriausiai ne vienas vilnietis jau pastebėjo, jog atšilus orams gatvėse žymiai padaugėjo dvirates transporto priemones minančių žmonių. Dviratis pasitarnauja ne tik kaip patogi ir ekologiška susisiekimo priemonė, tačiau ir kaip puikus šiltojo sezono aksesuaras bei įvaizdžio dalis. Šiuo metu gatvėse karaliauja miesto dviračiai, kurių formos įkvėptos retro dizaino. Merginos ant šių dviračių nesibaimina sėsti net vilkėdamos vėjyje besiplaikstančias sukneles ar avėdamos aukštakulniais bateliais, o ir vyras su kostiumu minantis pedalus – nebe tokia didelė retenybė.

Neįtikėtini mitai apie santykius

Neįtikėtini mitai apie santykius, kuriais vis dar tiki ir tu!

Įsi­vaiz­duo­ki­te: vie­ną die­ną ji grįž­ta iš dar­bo, o čia jos lau­kia va­ka­rie­nė žva­kių švie­so­je, stai­ga jis pri­klau­pia ant ke­lio ir ne­ti­kė­tai pa­si­per­ša. Ji džiū­gau­ja, o jis ra­miai at­kem­ša šam­pa­ną… De­ja, taip bū­na tik ro­man­ti­niuo­se fil­muo­se.

Juokingai genialūs

Juokingai genialūs, bet neprigiję išradimai (foto)

Taip jau yra su tais išradimais – vieni gimsta visai atsitiktinai ir nieko nesitikint užkrauna išradėjui (ar tam, kuris greičiau suskubsta patentuoti) milijardus, o kitems tenka pašvęsti ilgus gyvenimo metus ir likti nieko nepešus. Na, bet niekada nereiktų numoti ranka. Kad ir kaip keistai daugelis jų atrodytų, galbūt pakaktų tik kiek patobulinti, mokėti pristatyti ir… pasiimti milijonus!

ELENAUGUST kuprinės: funkcionalumas

ELENAUGUST kuprinės: funkcionalumas, minimalizmas ir individualumas (foto)

ELENAUGUST kuria ne tik talpias, funkcionalias ir stilingas kuprines, bet ir ypač artimą ryšį su klientu – kiekvienas užsakymas yra derinamas individualiai, drauge parenkant kuprinės spalvą, detales ir asmeniškus akcentus. Pakalbinome Eleną, kuri, neradusi tinkamos kuprinės, ją pasisiuvo vos prieš metus, tačiau jau spėjo papuošti ne vieno kliento pečius, surengė svajonių fotosesiją Niujorko dangoraižių fone ir su nekantrumu laukia Kalėdų.

Kodėl dviratininkas nevirs Terminatoriumi

Kodėl dviratininkas nevirs Terminatoriumi, arba užsirašykite gražaus kūno formulę!

Sakote, dviratininkai turi tik XXL dydžio šlaunis ir tuo išsiskiria iš kitų sporto šakų puokštės? Mitas! Sporto medicinos gydytojas Kęstutis Linkus teigia, kad kojų raumenys yra tik akcentas, tačiau norint važiuoti dviračiu, turi būti paruoštas visas kūnas.