Search Results for: "calvin klein"

Mados dizaineriai atranda naujas automobilių grožio formas

Mados dizaineriai atranda naujas automobilių grožio formas

„Gucci“, „Chanel“, „Versace“, „Diesel“, „Diane von Furstenberg“, „Lacoste“, „Hermes“ ir „Calvin Klein“ – visi šie mados namai yra sukūrę bent po vieną automobilį!

„Mados infekcijos“ seminare – apie mados verslą

„Mados infekcijos“ seminare – apie mados verslą

Šiemet pirmą kartą rudenį vykstantis festivalis „Mados infekcija“ savo gerbėjams turi dar vieną staigmeną. Nutilus žingsniams ant podiumo, užgesus prožektoriams ir nurimus šurmuliui būsimų ir esamų mados pasaulio profesionalų lapkričio 14 dieną 10 valandą festivalio organizatoriai vėl lauks Šiuolaikinio meno centre (ŠMC, Vokiečių g. 2, Vilnius). Iškart po festivalio ŠMC skaitykloje vyks „Mados infekcijos“ seminaras, kurio metu didžiausias dėmesys bus skiriamas mados kūrėjų verslumui skatinti.

„Mados infekcijos“ seminaras savo veidą pakeitė neatpažįstamai. Jei anksčiau diskutuodavome įvairiais madai aktualiais klausimais, dabar koncentruojamės į Lietuvos mados dizainerių verslumo skatinimą. Mados vadyba, verslas, dialogas su kitais šios rinkos dalyviais yra bene didžiausia aktualija Lietuvos dizaineriams. Bet prieš pradedant šį dialogą svarbu atlikti tam tikrus namų darbus. Būtent apie tai ir kalbės seminaro pranešėjai. Manome, kad iniciatyvos šiam dialogui pradėti turi imtis būtent lyderiaujantis, didžiausias mados renginys Baltijos šalyse. Tikimės, kad ši mūsų privati iniciatyva bus pastebėta už kūrybinio sektoriaus vystymąsi atsakingų institucijų“, – apie lapkričio 14 dieną įvyksiantį seminarą pasakoja festivalio „Mados infekcija“ organizatoriai.

Seminaro programoje – penki pranešimai. Seminarą atidarys Katrina í Geil (Farerų salos), besidominti kūrybinių procesų valdymu ir turinti beveik dešimt metų aktyvios patirties tekstilės dizaino srityje. Katrina dirbo su tokiais dizaineriais kaip Peter Jensen (Didžioji Britanija), Trine Vestergaard (Danija), jos dizaino gaminiai buvo parduoti „Calvin Klein“ ir „Anthropology“ (JAV) prekės ženklams.

Ne vienam dizaineriui ramybės neduoda mintis, kaip savo talentą paversti verslu. Sėkminga Nyderlandų kūrėjų patirtimi seminaro metu pasidalins Eva Olde Monnikhof. Jos teigimu, dizaineris nebegali būti tik dizaineris. Dabar sėkmingas kūrėjas tas, kuris supranta ir teisinę bei finansų kalbą, kuris suvokia finansinio sprendimo pasekmes.

Lietuvoje jau yra nepriklausomų mados prekės ženklų, reguliariai pristatančių savo produkciją Kopenhagos ir Londono mados savaitėse bei turinčių savo pardavimo atstovus Skandinavijoje, Rusijoje, Baltijos šalyse. Simonas Gedžius, UAB „LTM Garments“ pardavimų vadovas, atsakingas už lietuvės Eglės Žiemytės prekės ženklo „D.EFECT“ vystymą bei pardavimus, seminare pasakos apie pagrindinius sunkumus kuriant ir vystant savo mados ženklą.

Lietuvoje jau ne vienerius metus siuvami „Burberry“, „Gucci“, „Hugo Boss“ ir kitų garsių mados vardų drabužiai. Su Lietuvos tekstilės įmonėmis ir užsienio partneriais, padedančiais toms įmonėms išplaukti į užsienio rinkas, nuolat bendrauja Lietuvos pramonininkų konfederacijos atstovas Sigitas Besagirskas – dar vienas „Mados infekcijos“ seminaro pranešėjas. Jis papasakos, kokius novatoriškus sprendimus šios įmonės taiko savo veikloje, apžvelgs galimas bendradarbiavimo galimybes tarp šių įmonių ir dizainerių.

Seminarą užbaigs festivalio „Mados infekcija“ logotipo autorius Aidas Urbelis. Agentūrai „Ai-Du Branding“ vadovaujantis kūrėjas papasakos apie prekės ženklo identiteto kūrimą ir jo vystymą madoje.

Festivalio „Mados infekcija“ seminaras yra nemokamas. Dalyvauti jame gali visi norintys, tačiau būtina iš anksto užsiregistruoti e. paštu [email protected] nurodant: savo vardą, pavardę, e. pašto adresą ir kontaktinį telefono numerį. Registracija priimama iki lapkričio 11 dienos 12 valandos.

Seminaro programą ir jo pranešėjų pristatymą galima atsisiųsti iš festivalio svetainės internete www.madosinfekcija.lt

Patarimai vyrams: kaip išsirinkti kvepalus

Patarimai vyrams: kaip išsirinkti kvepalus

Straipsnyje pateikti patys paprasčiausi, baziniai patarimai kaip išsirinkti kvepalus. Apačioje esantys patarimai vyrams bus įdomūs ir moterims, nes šį straipsnį parašyti paskatino moterys, nežinančios, kokius kvepalus vyrams išrinkti.

Parfumerijos rojus, virstantis pragaru

Jeigu Jūs pirmą kartą rimtai nusiteikėte apsipirkti kvepalų parduotuvėje, teks susidurti su tam tikrais sunkumais. Pirmiausia, jeigu gamta nepadovanojo Jums labai jautrios uoslės arba Jūs negailestingai kemšate nosį tabaku (žinomas faktas – rūkymas kenkia uoslei), Jums tikrai nepavyks iškart susigaudyti aromatų pasaulyje. Bus gerai, jeigu sugebėsite įsiminti bent kažkuriuos aromatus ir po to išmoksite skirti juos tarpusavyje. Pirmu bandymu (per apsilankymą kvepalų parduotuvėje) uostyti daugiau nei 3-5 aromatus beviltiška – efektas bus tas pats: pykinimas ir galvos svaigimas. Tokie neigiami įspūdžiai gali visiems laikams atbaidyti Jus nuo žiauraus kvepalų butikų pasaulio.

Pirmiausia reikia atkreipti dėmesį į vieno ar kito aromato reklamą, nes ji suteikia (parodo) aromato nuotaiką, sufleruoja, kam jis tinka, kokį gyvenimo būdą įkūnija arba papildo. Pabandykite sulyginti save su personažu, pavaizduotu plakate – jeigu Jūs, pavyzdžiui, taip pat esate apsėstas šokių iki sąmonės netekimo – tai proga atkreipti dėmesį į reklamuojamą aromatą. Pavadinimas ir buteliuko dizainas taip pat suteiks nemažai informacijos. Aišku, kad klasikiniai, prabangūs aromatai pilstomi į griežtesnių formų buteliukus, o lengvi, jaunatviški – į ganėtinai kreatyviai apipavidalintą, ryškią tarą.

Jeigu kuklus uostytojo stažas Jums nepadeda, pakvieskite geranoriškai nusiteikusį konsultantą. Pirmoji kiekvieno geranoriškai nusiteikusio pardavėjo užduotis – padėti Jums susiorientuoti kvapnioje įvairovėje.

Problemos renkantis kvepalus

Renkantis aromatą svarbų vaidmenį atlieka Jūsų amžius, aprangos stilius ir aromato paskirtis. Brandiems vyrams puikiai tinka sodrūs aromatai, artimesni klasikai. Jauniems – vėjavaikiški, susukantys galvą, svaigūs (tai galėtų būti ir šiandien labai populiarus “unisex” – tualetinis vanduo, kuriais “laistosi” tiek vyrai, tiek moterys). Svarbu apsispręsti: ar Jūs perkate aromatą ypatingai progai (pavyzdžiui, kokiai nors šventei), ar perkate kvepalus tam, kad naudotumėte juos kiekvieną dieną; ar poilsiui, ar romantiniams pasimatymams. Ofisui labiau tiks neutralūs, kolegų neerzinantys aromatai (gaivus L’eau par Kenzo pour homme, žalias: visos Polo variacijos, “unisex” – CK One). Jeigu persistengsite, rizikuosite susilaukti nemalonių juokelių ir pašaipų iš savo kolegų.

Geriausia be pagrindinio aromato – favorito, kurį naudojate kasdien, turėti kitų aromatų įvairioms progoms. Rekomendume pradėti nuo kvepalų dueto – vienas kiekvienai dienai, kitas – poilsiui ir atsipalaidavimui, draugų vakarėliams ir klubinėms “tusofkėms”.

Žiema ir vasara: skirtingi metų laikai – skirtingi aromatai

Renkantis aromatą rekomenduotume atsižvelgti ir į sezoną – žiema reikalauja sodresnių aromatų, vasara – šviežių ir lengvų. Šiltuoju metų lauku visi organizmo procesai pagreitėja, sustiprėja natūralus odos kvapas. Tradiciškai vasarinės parfumerijos rūšimis laikomi vadinami “rūkeliai” (nepamename tikslaus Lietuviško pavadinimo) – aromatai, kuriuose nėra spirito (angliškai – “Mist’, prancūziškai – “Brume”) ir palengvintos žinomų aromatų variacijos, kuriose akcentuojamos kelios šviežios natos. Kaip pavyzdį galima paminėti Paco Rabanne išleistą vasarišką, palengvintą Ultraviolet Man versiją – Liquid Crystal. Carolina Herrera padovanojo pasauliui gaivinantį 212 H20 Men aromatą, kuriame skamba mandarino, greipfruto, kadagio, serbentų, muskato riešuto, gardenijos, muskuso ir sandalmedžio (santalo) natos. Lancome pristatė vasarišką Miracle Homme L’Aquatonic aromatą, kuriame susipina: paparčio, kalendrų ir karčiojo apelsino lapų kvapai, gan gilios rebarbarų ir kedro lapų natos, gvajokų (gvajakmedžių arba brantmedžių) ir brazilinės dalbergijos medienos šiluma bei vetiverijų švelnumas.

Kiekvienam kūnui savas aromatas

Parfumerai specialistai siūlo savaip rinktis aromatą. Remiantis viena iš versijų, jeigu Jūs priskiriate save prie romantikų, rengiatės šviesiai ir ryškiai, Jums tiks aromatas, kuriame bus žaismingų vaisinių ir citrusinių natų, pavyzdžiui, kompozicijos iš Chanel Platinum Egoiste, Joop Homme. Kostiumuotam vyrui labai tiks medienos aromatai, siūlomi Kenzo, Givenchy ir Guess. Jeigu Jūs mėgstate odinius rūbus, Jus galėtų sudominti aromatas su pačiulės bei prieskoninių žolelių natomis, pvz.: Fendi Uomo. Verslo rykliams tiks kompozicijos iš medienos, citrusinių vaisių ir tabako aromatų. Chanel Egoiste padovanojo versliems žmonėms idealų aromatą – kalendrų ir kilnios medienos kompoziciją. Jūs galite aptikti zomšos ir prabangių cigarų natų aromatuose: Hermes Equipage ir Calvin Klein Obsession For Men. Jaunam vadybininkui tiktų bergamotės akcentai, pvz.: Cartier arba Davidoff kolekcijos.

Individualistai turėtų rinktis “šiprines” kompozicijas su citrusų ir muskuso natomis. Veikliems žmonėms turėtų patikti salsvai kartus išdirbtos odos aromatas.

Remiantis kita klasifikacija, kiekvienam psichologiniam tipui būdinga tam tikra aromatinė nuotaika. Tokio skirstymo šalininkai teigia, kad pragmatikams tinka muskusas su snapučių (geranium) ir “ąžuolo samanų” (sodinės briedragės, lot. Evernia prunastri) natomis. Romantikams – aitrios kompozicijos, kuriose susipina cinamono ir čiobrelių bei pipirų akcentai. Individualistai turėtų rinktis “šiprines” kompozicijas su citrusų ir muskuso natomis. Veikliems žmonėms turėtų patikti salsvai kartus išdirbtos odos aromatas bei kompozicijos, sukurtos iš tabako ir muskuso. Aktyviems ir sportiškiems jaunuoliams geriausia būtų orientuoti į lengvą, gaivinančią gamą su citrusiniais ir jūriniais akordais.

Anot kito parfumerijos žinovo, kryptingiems ir riziką mėgstantiems vyrams idealiai tiktų Dior Fahrenheit. Ramaus stiliaus šalininkai (kalbama apie aprangą) turėtų pamėgti visai nesalsvą Bugatti, pasižymintį gaižiu rūgštumu, taip pat minėtiems vyrukams turėtų tikti Antarctic Yves Roches, L’eau par Kenzo pour homme. Gan santūrų ir tuo pačiu subtilų, rafinuotą aromatą siūlo Burberry. Klasikiniais sodriais aromatais galima laikyti Cartier Declaration, Versace pour l’homme, S.T.Dupont.

Išsirinkus tinkančius kvepalus galima netgi pakoreguoti savo įvaizdį. Pavyzdžiui, kukliam iš prigimties vyrui puikiai pagelbėtų pasitikėjimą savimi spinduliuojantis Polo Green aromatas, o gan šiurkštoką įspūdį gali sušvelninti malonus citrusinis Aqua di Gio?

Pauostyk savo pojūčius

Po uostymo maratono Jūs jau esate ant išsikvėpimo ribos, tačiau pasiekėte norimą rezultatą – Jums patiko 2-3 aromatai.

Purkšti patikusį tualetinį vandenį reikia ne tik ant popierinės juostelės! Jūs turėtumėte pažymėti patikusiu aromatu kūno lopinėlį – galite purkštelėti kvepalų, tualetinio vandens ant riešo – ten patogiau sekti aromato evoliuciją. Ant odos tualetinis vanduo atsiskleis visiškai naujame amplua, kadangi įvyks reakcija su Jūsų oda. Paslaptis tame, kad ant odos vyksta patys įvairiausi cheminiai procesai, kurie, savaime suprantama, sąveikauja su kvepalais. Beje, su vyriškais aromatais viskas yra kiek paprasčiau, t.y .jie nelabai stipriai “žaidžia” su oda, tačiau reikėtų vis vien išbandyti patikusį variantą, nes reakcija su oda gali būti netikėta.

Remdamasis viskuo, ką pasakėme iki šiol, dar kartą pasikartosime: jokiu būdu nesiorientuokite kvapų pasaulyje pagal tai, kaip jie “skamba” ant kito žmogaus, nes kiekvienos žmogaus “chemija” yra nepakartojama ir individuali. Jeigu Jūs likote sužavėtas kolegos kvepalų, tai nereiškia, kad tie patys kvepalai lygiai taip pat viliojančiai kvepės ir ant Jūsų.

Kvepalų bandymo (“ragavimo”) algoritmas yra toks:

purškiate ant rankos;
šiek tiek išvėdinate ir uostote;
po to, po kokių 5-10 min., kartojate ritualą – vėl pauostote (purkšt nereikia);

Apatinių parodoje nuo seksualių iki liekninančių apatinių  (Foto

Apatinių parodoje nuo seksualių iki liekninančių apatinių (Foto, video)

Naujaus kartos apatiniai, maskuojantys tik tai, kas būtina, šią savaitę pristatyti Vokietijos sostinėje vykusioje parodoje „5 elementai“.

Jau 8-ą kartą Berlyne vykstančioje madų savaitėje apatinių rūbų tendencijas pristatė per 40 įmonių iš Vokietijos, Italijos, Prancūzijos ir kitų šalių. Tarp jų – „Abfash“, „Apparel“, „ARTEMIS“, „Calvin Klein“, „CALIDA“, „Edmund Lutz“, „F1-Generation“, „Gerbe“, „Hajo“, „Intimamoda“, „Louis & Louisa“.

Kvepalai ir sezonas - ar reikia derinti?

Kvepalai ir sezonas – ar reikia derinti?

Ar kai renkatės kvepalus susimąstote apie metų laiką? Tie kvepalai, kuriais kvepinamasi šaltuoju metų sezonu, gali visiškai netikti vasarą ir atvirkščiai. Parfumerijos ekspertai primena, kad skirtingais metų laikais aromatai atsiskleidžia ne vienodai dėl skirtingos oro temperatūros bei kintančių odos savybių.

Ar iš Kate Moss objektyvą atims jos 16-metė sesuo? (foto)

Ar iš Kate Moss objektyvą atims jos 16-metė sesuo? (foto)

Nuostabioji Kate Moss šiemet jau atšventė savo 40-metį. Tačiau modelio karjerai nei ji, nei jos gerbėjai dar nededa taško. Nespėjus pavargti nuo aparato blyksčių, Kate Moss keičia jos sesuo Lottie Moss.

Kaip atrodysite su reklamuojamomis trumpikėmis (foto)

Kaip atrodysite su reklamuojamomis trumpikėmis (foto)

Nereikia nė sakyti, kaip seksualiai Davidas Beckhamas atrodo apatinio trikotažo reklamose. Vis dėlto, įdomu, ar apatiniai taip pat trumpikės taip pat tiks ir Jums? Kaip manote, jei pakeistų apatinį trikotažą reklamuojantį modelį, pardavimai išliktų tokie pat aukšti?

Mada pagal zodiako ženklą

Mada pagal zodiako ženklą

Orui šylant ir galvos skausmui dėl drabužių pirkimo kylant, siūlome pažvelgti, kokie dizainerių kurti drabužiai jums tinka pagal zodiako ženklą!

Aukštojoje madoje paauglių vajus - Daphne Groeneveld (Foto)

Aukštojoje madoje paauglių vajus – Daphne Groeneveld (Foto)

Iš savo bendraamžių tarpo olandė Daphne Groeneveld išsiskiria nebent aukštu ūgiu ir itin lieknu kūno sudėjimu, o štai mados pasaulis dėl merginos, per šv. Kalėdas atšventusios vos penkioliktąjį gimtadienį kraustosi iš proto.

Kas yra "cool"?

Kas yra „cool”?

Regis, atsakymas į šitą klausimą yra akivaizdus – jį galima rasti bent jau Vilniaus daugiabučių liftuose bei laiptinėse, viešuosiuose tualetuose, užrašytą ant šiukšlių konteinerių ar mokyklų rūbinių sienų – „Rap is cool“.