Search Results for: "Vilnius City Opera"
Vilnius City Opera (VCO) kartu su Lietuvos valstybiniu simfoniniu orkestru ambicingiausią visų laikų savo naująjį sezoną pristatė „Plytinės“ kartodrome. Susirinkusius žurnalistus pasitiko įnirtingai lenktyniaujantys kolektyvo nariai. Vos prieš pusmetį spaudos konferenciją su baikeriais pristatę bohemiečiai įgavo tokį pagreitį, jog šį sykį patys sėdosi į „kartus“.
Dar nespėjus nutilti „Jono ir Gretos“ aidams Vilnius City Opera (VCO) kartu Lietuvos valstybiniu simfoniniu orkestru žiūrovus kviečia į metų premjerą, – G. Verdi „Trubadūrą“. Kongresų rūmuose gruodžio 2, 3, 5, 6, dienomis skambės įspūdingosios itališkos operos garsai, valdomi maestro Gintaro Rinkevičiaus, o sceniniam veiksmui vadovaus VCO meno vadovė, režisierė Dalia Ibelhauptaitė. Netikėtų scenografijos sprendimų ėmėsi Marijus Jacovskis, XV a. – viduramžius – interpretuodamas XXI a. priemonėmis, o išradingus kostiumus kuria Jon Morrell (Didžioji Britanija), pernai apdovanotas britų teatro aukščiausiu Olivier apdovanojimu, geriausio metų kostiumų dizainerio kategorijoje. Viską vainikuos Eugenijaus Sabaliausko šviesų dizainas.
Sekmadienio popietę po Vilniaus senamiestį vaikščioję miestiečiai stoviniavio prie nespalvotų plakatų, iš kurių žvelgė barzdotų vyrų akys, o tekstas teigė, jog jie – dingę. Tad kodėl didžioji dalis skaičiusių plakato tekstus nueidavo su šypsena? Pasirodo, jog visa tai – gruodžio 3, 4, 5, 8 dienomis į Vilniaus Kongresų rūmus po trejų metų grįžtančio Dalios Ibelhauptaitės režisuoto S. Sondheimo miuziklo „Svynis Todas: demonas kirpėjas“ pristatymo dalis. Vilnius City Operos kūrybinė komanda seka iš Londono kilusį Svynį, kuris kelioms savaitėms apsigyveno Vilniuje, ir vos atvykęs, ėmėsi senų įpročių, – dar nežinomoje kirpykloje ėmė skusti (ir ne tik) miesto vyrus…
Pirmadienio popietę prie Vilniaus kongresų rūmų kasų susirinkusius spaudos atstovus pasitiko įsikūręs palapinių miestelis. Visur skrajojo bilietų imitacijos skrajutės, šalia Kongresų rūmų įrengtoje stovyklavietėje sklindantis ant laužo kepamų šašlykų kvapas priminė, kad kokybiško meno verta laukti iš anksto, prie bilietų pardavimo vietų įrengtose palapinių miesteliuose. Šiuo metu statomos W. A. Mozarto operos „Visos jos tokios“ režisierė Dalia Ibehauptaitė šmaikštaudama sakė, kad tai ne tik stovyklavietė laukiantiems į teatrą, tuo pačiu, tai ženklas, rodantis, kad kūrybinės komandos laukia sunki darbo savaitė prieš premjerą ir, kad, jei prireiks, jie galės apsistoti palapinėse šalia Kongresų rūmų.
Kokia yra tobulos meilės dainos formulė? Ar joje būtinai turi daug sykių pasikartoti žodis „meilė“? O gal ją galima atlikti tobulai, net jei esi tikra Ledo karalienė? Ar lyrinės dainos lengvai įkandamos pradedančiam dainininkui? Į šiuos klausimus pamėgino atsakyti per šv. Valentino dieną Kongresų rūmų scenoje kartu su Lietuvos valstybiniu simfoniniu orkestru lyriškų kūrinių programą atliksiantys dainininkai Rafailas Karpis, Rosita Čivilytė ir Evelina Sašenko.
Vakar naktį buvo oficialiai paskelbti meninio filmo apie Freddie Mercury ir legendinę roko grupę „Queen“ režisierius ir pagrindinis aktorius. Netikėtas siurprizas: daugelio pasaulio režisierių geidžiamiausias darbas atiteko Dexteriui Fletcheriui, neseniai išleidusiam savo antrąjį filmą „Sunshine on Leith“, o grupės „Queen“ legendinį lyderį Freddie Mercury įkūnys vienas stipriausių britų aktorių Benas Whishawas.