Search Results for: "Movember"
„Movember“ – po visą pasaulį išplitęs judėjimas, prie kurio prisijungę vyrai visą lapkritį augina ūsus, taip stengdamiesi atkreipti dėmesį į vis didėjantį sergamumą prostatos vėžiu. Nieko naujo nepasakėme tiesa? O jeigu plaukus virš viršutinės lūpos ima auginti moterys?
Prostata ir vyriškumas – dvi neatsiejamos sąvokos. Bėda ta, kad tas vyriškumas demonstruojamas nesikreipiant pas gydytoją. „Man tik 25 metai, palauksiu, kol skausmas pilvo apačioje praeis savaime“, – galvoja neretas jaunuolis.
Siekiant atkreipti dėmesį į vis didėjantį sergamumą prostatos vėžiu, rugsėjo 15-ąją Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė Pasauline kovos su prostatos vėžiu diena. Visą rugsėjį pasaulyje organizuojamos akcijos, kuriomis siekiama atkreipti dėmesį į vėžio prevenciją. Tačiaus sergančiųjų skaičius byloja, kad su šia liga kova turėtų vykti ištsus metus, todėl pasaulyje organizuojamos įvairios akcijos. Viena žymiausių tokių – lapkritį visame pasaulyje vykstanti „Movember“ kampanija.
Nuo „Movember“ iki „Novembeard“
„Movember“ (angl. November) + ūsai (angl. moustache) – tai organizacija, 2003 m. gimusi Australijoje, keliems australams susitikus mažoje Melburno kavinėje ir nusprendus, kad vyrų sveikata reikia rūpintis labiau. Jie sugalvojo sukurti forumą, kuris propaguotų vyrišką fizinę bei psichinę sveikatą ir tuo pačiu sugrąžintų ūsus į madą. Taip atsirado „Movember“ su tikslu – rinkti pinigus labdarai ir vienu metu linksmintis. „Movember“ pradininkai turbūt net nenutuokė, kad šis judėjimas greitai taps pasauline ir didžiausia kasmetine kampanija, kovojančia prieš prostatos vėžį.
Kuo ypatingas „Movember“? Vyrai, palaikantis šį judėjimą, lapkričio 1 d. nusiskuta ūsus ir augina juos visą lapkritį. Judėjimas plečiasi kiekvienais metais.
Laikas.lt kviečia visus dalyvauti MOVEMBERD Lietuva kampanijoje ir siųsti savo ūsuotas nuotraukas. Šį kartą dalyvių neribojame – siųskite tik pradėtų auginti ūsų nuotraukas, siųskite dirbtinių, siųskite senas, siųskite prifotošopintas. Mums svarbiausia – kad siųstumėte ir skleistumėte šią žinią kitiems. Taigi, trumpai drūtai:
1. Nusifotografuok, prirašyk, kodėl palaikai MOVEMBER, ir siųsk [email protected]
2. Kur viskas vyks? Laikas.lt ir MOVEMBER „Facebook’e“.
3. Dalyvių amžius, lytis ir saviraiška neribojama.
4. Kas ūsams iš to? Patys įdomiausi laimės kampanijos rėmėjų padėkas: vyriškų drabužių parduotuvė CELIO sušildys, ONE.LT nuotykių parkas sukels adrenalino, o CSC TELECOM pastatys ant nerealiai čiuožiančios SNIEGLENTĖS.
5. Dar: „Lofte“ lapkričio 12 d. „Mados infekcijos“ afterparty visus kviečiame nepasididžiuoti ir ateiti su ūsais: tikrais, netikrais, bet ūsais (mes jus pastebėsim ir įamžinsim).
Tad siunčiam ūsuotas nuotraukas, o pačią pačiausią išrinksime mes, atsižvelgdami į skaitytojų balsus ir palaikymą.
Laikas.lt
Ką gi, atėjo laikas pasitikrinti…
Ekspertai teigia, kad nauja technologija, skirta gydyti prostatos vėžį dar ankstyvojoje stadijoje, gali padėti sumažinti pašalinį poveikį nei dabar egzistuojantys gydymai, skelbia BBC. Tyrimas, kuriame dalyvavo 41 pacientas, išspausdintas žurnale „Lancet Oncology“. Jame teigiama, kad gydymas ultragarsu gali sumažinti impotencijos ir šlapimo nelaikymo riziką.
Baigėsi visą lapkritį vykusi pasaulinė MOVEMBER kampanija, kurios atstovai Lietuvoje Laikas.lt organizavo konkursą „Augink, fotografuok ūsus ir laimėk snieglentę“.
Reziumė: beveik 40 dalyvių, ir dar daugiau ūsuočių, nes kai kuriose nuotraukose jų buvo ir per 10! Dauguma dalyvių buvo merginos, kurios labai palaiko savo vyrus ir jų sveikatą. Visi dalyviai verti nugalėti, tačiau manome, kad teisingiausia bus prizus įteikti vaikinams. Tad atrinkome visus dalyvius vaikinus, kurių ūsai tikri ir paleidome balsavimą Laikas.lt Facebook profilyje.
Per nepilną savaitę, kuomet vyko balsavimas, virė tikros aistros, tačiau balsavimo pabaigoje tapo aišku, kad aršiausia balsų kova vyksta tarp Laisvūno, Giedriaus ir Aleksandro.
Laisvūnas
Tačiau Laisvūnas su beveik 1000 LIKE tapo nepralenkiamas ir laimi CSC TELECOM įsteigtą prizą – nerealią snieglentę.
Giedrius
Antroji vieta atiteko Giedriui, kuriam vyriškų drabužių parduotuvė CELIO dovaną.
Aleksandr
Trečioji – Aleksandrui, kuriam ONE.LT nuotykių parkas dovanoja net tris pakvietimus.
Sveikiname laimėtojus ir tikimės, kad MOVEMBER nebus pamiršta kitais metais. O tiems, kurie nieko nelaimėjo – juk svarbiausia buvo skleisti žinią apie prostatos vėžį, kuris kasmet nusineša daugybės vyrų gyvybes. Kiekvienas šią žinią skleidžia savais kanalais, o Laikas.lt – per ūsus, kurie tapo kovos su šia klastinga liga simboliu visame pasaulyje.
Šiandien baigėsi pasaulinė MOVEMBER kampanija, kurios metu visi pasaulio vyrai buvo raginami auginti ūsus ir taip solidarizuotis kovoje prieš prostatos vėžį.
Kampanija baigėsi ir Lietuvoje, o MOVEMBER atstovai Laikas.lt skelbia ir konkurso „Augink, fotografuok ūsus ir laimėk snieglentę“ pabaigą. Reziumė: beveik 40 dalyvių, ir dar daugiau ūsuočių, nes kai kuriose nuotraukose jų buvo ir per 10!
Dauguma dalyvių buvo merginos, kurios labai palaiko savo vyrus ir jų sveikatą. Visi dalyviai verti nugalėti, tačiau manome, kad teisingiausia bus prizus įteikti vaikinams. Tik belieka išrinkti, kuriems?
Bendra redakcijos ir MOVEMBER pasaulinės kampanijos atstovų nuomone, verčiausi prizo šį kartą bus tie vaikinai, kurie augino tikrus ūsus, o Jums belieka balsavimo pagalba nuspręsti, kuris iš jų užims pirmą, kuris antrą ir kuris trečią vietas.
Primename, kad pirmos vietos nugalėtojas laimės CSC TELECOM įsteigtą prizą – nerealią snieglentę, antros – vyriškų drabužių parduotuvė CELIO dovaną, o trečios – ONE.LT nuotykių parko pakvietimus.
Pristatome dalyvius, už kuriuos galite jau dabar paspausti LIKE Laikas.lt Facebook paskyroje. Nugalėtoją paskelbsime pirmadienį.
Laisvūnas Tomas
Gediminas: Giedrius
Karolis Aleksandr
O dėl vieno kandidato neapsisprendėme, nes jis atsiuntė ne ūsus, bet barzdą, ir ne bet kokią, o nufilmuotą ir paaiškino, kad ūsai jam tiesiog neauga. Tad Jums spręsti, ar jis nenusižengė taisyklėms ir ar yra vertas laimėti. Bet už pastangas ir originalumą jis tikrai vertas patekti tarp kandidatų laimėti.
Ričardas ir jo video:
Iki pirmadienio balsuokite Laikas.lt Facebook paskyroje.
Laikas.lt kviečia visus dalyvauti MOVEMBER Lietuva kampanijoje ir siųsti savo ūsuotas nuotraukas. Šį kartą dalyvių neribojame – siųskite tik pradėtų auginti ūsų nuotraukas, siųskite dirbtinių, siųskite senas, siųskite prifotošopintas. Mums svarbiausia – kad siųstumėte ir skleistumėte šią žinią kitiems. Taigi, trumpai drūtai:
1. Nusifotografuok, prirašyk, kodėl palaikai MOVEMBER, ir siųsk [email protected]
2. Kur viskas vyks? Laikas.lt ir MOVEMBER „Facebook’e“.
3. Dalyvių amžius, lytis ir saviraiška neribojama.
4. Kas ūsams iš to? Patys įdomiausi laimės kampanijos rėmėjų padėkas: vyriškų drabužių parduotuvė CELIO sušildys, ONE.LT nuotykių parkas sukels adrenalino, o CSC TELECOM pastatys ant nerealiai čiuožiančios SNIEGLENTĖS.