Search Results for: "Juozapavičius"

Knygos „Titaniko“ lietuviai“ autorės: „Visų lietuvių kelionė baigėsi tragiškai“

Knygos „Titaniko“ lietuviai“ autorės: „Visų lietuvių kelionė baigėsi tragiškai“

Legendinis laivas „Titanikas“ net gulėdamas vandenyno dugne audrina kūrėjų, verslininkų ir paprastų žmonių vaizduotę. Atrodytų, jau viskas pasakyta apie šimtmečiu nuo mūsų nutolusią tragediją, tačiau vis atsiranda naujų aspektų. Pasirodo, nugrimzdęs milžinas nusinešė ir keleto lietuvių gyvybes. Kaip jie atsidūrė laive ir ką tikėjosi rasti už Atlanto, narpliojo žurnalistės ir rašytojos Gerda Butkuvienė ir Vaida Lowell, katastrofos šimtmečiui išleidusios knygą „Titaniko“ lietuviai“.

„ADrenalinas 2011“: lietuviška reklama „nuolaidomis“ nebeserga

„ADrenalinas 2011“: lietuviška reklama „nuolaidomis“ nebeserga

Iki lietuviškos reklamos festivalio „ADrenalinas 2011“, vyksiančio š.m. rugsėjo 23 d., likus kelioms savaitėms komisijos nariai dalijasi įspūdžiais apie šių metų lietuviškos reklamos „derlių“. Iki rugsėjo 5 d. festivalio dalyviai dar gali registruoti konkursinius darbus.

„Nuolaidų“ epidemija jau praeityje

Anot reklamos specialistų, lietuviškos reklamos rinkos situacija gerėja. Lietuvos reklama persirgo „nuolaidų“ epidemiją: kaina vis rečiau akcentuojama kaip pagrindinė reklaminės kampanijos žinutė ir nedrąsiai, bet jau po truputį gręžiamasi į kūrybiškumą.

„Pastebime, jog pagerėjo mikroklimatas tiek pačiose agentūrose, tiek santykiuose su klientais. Klientai jau nebetraktuoja komunikacijos biudžetų kaip „krištolinio kiaušinio“, kurį reikia labai kruopščiai saugoti nuo kūrybinių išsišokimų ir laiko nepatikrintų, neaprašytų sprendimų“, – teigia „ADrenalinas 2011“ komisijos narys VRS WPI strateginis planuotojas Antanas Pipiras.

Amerikietiški kalneliai

A. Pipiras šiemet pastebi pokyčių ir reklamos planavime. „Dar prieš metus reklamos verslas buvo praradęs tempą: kūrybiškumas buvo itin griežtai planuojamas, numatomi nepajudinami grafikai, kada, kas ir kieno bus patvirtinta. Šiemet jau tenka pakliūti ir į „amerikietiškus kalnelius“, klientai nebe taip bijo rizikuoti, viskas daroma sparčiau, spontaniškiau. Kartais dideli tempai baigiasi nesusipratimais „eteryje“, o kartais kaip tik, atvirkščiai: gavus „išsilaisvinimą“ iš griežto valdybų tvirtinimo, agentūroms pavyksta įgyvendinti kūrybiškesnes, drąsesnes idėjas“, – pasakoja A. Pipiras.

Anot reklamos specialistų, lietuviškos reklamos kokybė sparčiai vejasi vakarietiškus standartus, o stipriausia kokybės atžvilgiu – televizijos bei spaudos reklama. „ADrenalinas 2011“ komisijos narys reklamos agentūros „Milk“ kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius pasakoja, kad šiais metais lietuvių darbai pastebėti ir tarptautiniame lygmenyje, publikuojami viename garsiausių reklamos žurnalų „Luerzer‘s Archive“, portale www.adsoftheworld.com. Anot R. Stanevičiaus anksčiau tokie pasiekimai būdavo labai reti, o dabar tampa kone kokybine norma.

Nauja nominacija – veiksmai socialiniuose tinkluose

Šiemet festivalyje „ADrenalinas 2011“ pristatoma nauja apdovanojimų kategorija – veiksmai socialiniuose tinkluose. Festivalio organizatoriai prognozuoja didžiulį kategorijos populiarumą, o komisijos nariai tikisi staigmenų. „Džiaugiuosi, kad atsirado tokia nominacija. Nors socialiniai tinklai ir jų efektas tikslinei auditorijai ypač mažoje šalyje dar sunkiai pamatuojami, tačiau šis komunikacijos kanalas tikrai turi stiprių privalumų. Viliuosi pamatyti darbų, kurių pats nepastebėjau ir tikiuosi, kad tokios kategorijos atsiradimas paskatins klientus kitaip žvelgti ir į ateities projektus socialiniuose tinkluose“, – pasakoja A. Pipiras.

Komisijos narys R. Stanevičius socialiniuose tinkluose pasigenda eksperimentų. „Lietuviai dažniausiai pritaiko jau išbandytas technikas ir sprendimus. Teko gerti „Coffee Inn“ nemokamos „Foursquare“ mero kavos, tačiau orkaitės su „Twitter“ dar nesujungėme ir draugų „Facebook“ už mėsainį neaukojome“, – lietuvišką santūrumą per dantį traukia R. Stanevičius.

Darbų registracija į festivalį „ADrenalinas 2011” iki rugsėjo 5 d. (pirmadienio) vyksta svetainėje www.adrenalinas2011.lt. Konkursiniai darbai turi būti sukurti ir viešai demonstruoti 2010 m. gegužės 1 d. – 2011 m. gegužės 1 d.

Bilietus į apdovanojimų renginį, vyksiantį rugsėjo 23 d. Vilniuje, Menų fabrike „Loftas“, galima įsigyti internetu www.bilietupasaulis.lt bei „Bilietų Pasaulio“ kasose.

Apie festivalį „Adrenalinas 2011“
Festivalyje „ADrenalinas” aukso, sidabro ir bronzos apdovanojimai bus įteikti kūrybingiausiems reklamų autoriams 14 nominacijų: už geriausius dizaino sprendimus, Interaktyvios reklamos sprendimus, išorinę reklamą, kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą, netradicinės reklamos sprendimus, paslaugų reklamą spaudoje, produktų reklamą spaudoje, paslaugų reklamą TV ir kine, produktų reklamą TV ir kine, radijo reklamą, reklamos kampaniją, socialinę reklamą, veiksmus socialiniuose tinkluose ir už tiesioginės rinkodaros sprendimus.

Geriausias festivalio darbas bus apdovanotas „Grand Prix” prizu, geriausias užsakovas – „Metų kliento” apdovanojimu, o agentūra – „Metų agentūros“ titulu.

Konkursui pateiktus darbus vertins kompetentinga komisija, kurios nariai penki Lietuvos ir penki užsienio šalių atstovai. Į reklamos festivalį „ADrenalinas“ išrinkti nugalėtojų atvyks: Lazlo Falvay (Y&R kūrybos direktorius, Budapeštas), Madis Ots („Vatson Wunderman“ kūrybos direktorius, Talinas), Ruslan Prochakov („Saatchi&Saatchi“ vykdantysis direktorius, Baltarusija), Mariusz Pitura (JWT kūrybos direktorius, Varšuva). Komisijos pirmininkas – Carl Le Blond („Ogilvy“ grupės vykdantysis kūrybos vadovas). Lietuviškąją komisijos dalį sudarys „Milk“ kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius, VRS WPI strateginis planuotojas Antanas Pipiras, Not Perfect | Y&R kūrybos vadovas Marius Lukošius, „Adell Taivas Ogilvy“ tekstų kūrėjas („copywriter“) Mindaugas Juozapavičius bei „DDB Vilnius“ tekstų kūrėjas Skomantas Janonis.