Search Results for: "Agnė Kuzmickaitė"

Agnės Kuzmickaitės mados kolekcijoje – iš lauko reklamos pasiūta suknelė

Agnės Kuzmickaitės mados kolekcijoje – iš lauko reklamos pasiūta suknelė

Dizainerė Agnė Kuzmickaitė vakar pristatė savo naujausią mados kolekciją, įkvėptą dukros žaidimų su įvairiaspalviu plastilinu ir kūrybiško chaoso. Vakaro kulminacija tapo finalinėje dalyje pristatyta kolekcijos suknelė, kurią dizainerė pasiuvo iš panaudoto 9 kg svorio „Coca-Cola“ lauko reklamos tento. Šia suknele dizainerė priminė, kad prisidėti prie švaresnės aplinkos kūrimo galima ir labai netikėtais būdais.

14 paprastų klausimų nepaprastai dizainerei Agnei Kuzmickaitei

14 paprastų klausimų nepaprastai dizainerei Agnei Kuzmickaitei

Mados dizainerė Agnė Kuzmickaitė, prieš pristatydama savo naujausią kolekciją, atsako į 14 klausimų.

Ar A.Kuzmickaitės kūrybos simboliu tapusį drugelį pakeis spalvingas meškutis?

Ar A.Kuzmickaitės kūrybos simboliu tapusį drugelį pakeis spalvingas meškutis?

Kaip reaguojate netikėtai išvydę vaiko keverzonę ant sienos, aptikę po stalu priklijuotą plastelino gniužulą, ant kilimo pabirusius saldainius ar lipduką ant naujos odinės sofos?

A. Kuzmickaitės kolekcijos spektaklis įvyko. Kada drugelių bus per daug? (nuomonė

A. Kuzmickaitės kolekcijos spektaklis įvyko. Kada drugelių bus per daug? (nuomonė, fotoreportažas)

„Gerai, kad bent šampano buvo, kitaip būčiau apsiverkus – nieko naujo nepamačiau“, – po šią savaitę vykusios naujausios Agnės Kuzmickaitės kolekcijos pristatymo tarpusavyje plepėjosi dvi išsipusčiusios merginos, matyt, bilietui bei to vakaro aprangai išleidusios kiek daugiau nei norėjo. Ir visgi tądien mados erdve tapusio Nacionalinio dramos teatro viešnių apranga bylojo apie dizainerės jau užtarnautas simpatijas – nemažai jų buvo pasipuošusius Agnės taip mėgstamais drugeliais ir atrodė lyg vienos komandos (jos kūrybos gerbėjų?) narės.

Madų šou besirengianti A. Kuzmickaitė:  „Norėjau sukurti kolekciją

Madų šou besirengianti A. Kuzmickaitė: „Norėjau sukurti kolekciją, kuri pasiteisintų kasdien“ (interviu)

Jau kovo 16 d. jauna, bet jau tarptautiniu mastu pripažinta lietuvių dizainerė Agnė Kuzmickaitė surengs savo pirmąjį asmeninį madų šou. Šio pristatymo režisieriumi tapo žinomas teatro kūrėjas Oskaras Koršunovas, o muziką madų pristatymui kuria dizainerės vyras, muzikantas Saulius Prūsaitis. Plačiau apie paruošiamuosius kolekcijos darbus, įkvėpimą, paprastumą, teatrą, drabužius sau ir stilių – specialiame interviu su pačia Agne.

Dizainerės A. Kuzmickaitės triumfas Berlyno mados savaitėje

Dizainerės A. Kuzmickaitės triumfas Berlyno mados savaitėje

Berlyno mados savaitėje savo kūrybą pristačiusi lietuvių dizainerė Agnė Kuzmickaitė sužavėjo mados kritikus, blogerius ir kitus svečius bei pati grįžo su pačiais geriausiais atsiliepimais apie šį grandiozinį madų renginį.

Drabužių dizainerė A. Kuzmickaitė pristatys savo kūrybą Berlyno mados savaitėje

Drabužių dizainerė A. Kuzmickaitė pristatys savo kūrybą Berlyno mados savaitėje

Kitą savaitę, sausio 16 d., Lietuvoje ir užsienyje pripažinta kūrėja Agnė Kuzmickaitė Berlyno mados savaitėje pristatys savo kombinuotą kolekciją.

A. Kuzmickaitė pristatė vaikiškų drabužėlių kolekciją (Foto)

A. Kuzmickaitė pristatė vaikiškų drabužėlių kolekciją (Foto)

Šią žiemą kartu su vaikiškų drabužėlių gamintoju „Happeak“ sėkmingai pristačiusi šventinę vaikams skirtą kolekciją, motinyste besidžiaugianti dizainerė Agnė Kuzmickaitė tęsia savo pradėtą darbą. Šį ketvirtadienį mados ir stiliaus centre „Europa“ vykstančioje „Mados savaitėje“ Agnė Kuzmickaitė pristatė kur kas platesnę ir spalvingesnę pavasariui/vasarai skirtų vaikiškų drabužėlių kolekciją.

„Mados inventorizacija“ –  galimybė įsigyti dizainerio drabužį iš jo rankų

„Mados inventorizacija“ – galimybė įsigyti dizainerio drabužį iš jo rankų

Ką tik Šiuolaikinio meno centre praūžęs festivalis „Mados infekcija“ su žiūrovais dar neskuba atsisveikinti. Šeštadienį, balandžio 2 d., prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“ nuo 12 iki 18 valandos vyks „Mados inventorizacija“, kurioje iš arti bus galima apžiūrėti festivalyje patikusius lietuvių dizainerių rūbus ir čia pat juos įsigyti.

„Nors lietuviai laisvėja, dažnas vis dar pripažįsta, kad kreiptis į dizainerį yra nedrąsu. Atsitinka ir taip, kad sugalvojęs įsigyti autorinį rūbą žmogus nežino, kaip rasti kūrėjo studiją. Todėl jau trečius metus iš eilės po „Mados infekcijos“ padedame abiems pusėms susitikti patogioje ir neįpareigojančioje vietoje – prekybos centre“,- sako festivalio idėjos autorė Sandra Straukaitė.

Pasak jos, renginio metu lankytojai turės unikalią progą pabendrauti tiesiogiai su mėgstamais dizaineriais, iš arti apžiūrėti ką tik ant festivalio podiumo pristatytas kolekcijas, o patikusi daiktą įsigyti už geresnę kainą nei bet kurią kitą dieną.

„Mados inventorizacijos“ laukia ir patys dizaineriai. „Jei žmogus nepažįsta dizainerio, nežino, koks jis yra, čia puiki proga susipažinti. Galbūt jis tuo metu ir nepirks nieko, bet ateis pas mane vėliau, pabendrausim asmeniškai“, – sako dizaineris Giedrius Paulauskas, po šiųmetinės „Mados infekcijos“ jau sulaukęs žiūrovų pageidavimų įsigyti jo kūrinių.

Pageidavimų įsigyti rūbus jau gavo ir kiti festivalio dizaineriai. Balandžio 2 dieną, šeštadienį, į „Mados inventorizaciją“ su savo kolekcijomis atvyks: Laura Dailidėnienė, Agnė Biskytė, Giedrius Paulauskas, Sandra Straukaitė, Diana Kuzmickaitė ir Aušra Urbanavičiūtė, Egidijus Sidaras, Eglė Žiemytė, Agnė Kuzmickaitė.

Mados gerbėjų kūrėjai lauks prekybos centro „Panorama“ pirmo aukšto hole nuo 12.00 iki 18.00 valandos.

11-sios „Mados infekcijos“ faktai

Ką tik praūžusi „Mados infekcija“ vyko jau vienuoliktą kartą. Festivalį aplankė virš 3500 žmonių. Per tris dienas buvo pristatyta 21 kolekcija, ant podiumo pasirodė apie 300 modelių. Per vieną vakarą užkulisių komanda sukurdavo daugiau nei 100 makiažo variantų. Festivalio metu dirbo virš 300 darbuotojų. Į renginį buvo akredituota apie 180 žiniasklaidos atstovų. Festivalį stebėjo žiniasklaidos atstovai iš Ukrainos, Vokietijos, Latvijos, Estijos, o taip pat renginių „Riga Fashion Week“ ir „Tallin Fashion Week“ atstovai. Festivalio bare išgerta virš 1000 butelių putojančio vyno „Alita“.

1999-aisiais startavęs festivalis šiuo metu yra didžiausias mados renginys Baltijos šalyse. Festivalį organizuoja renginių agentūra „Sick Service“.

Iki šiol vieną kartą per metus vykęs festivalis su žiūrovais atsisveikino trumpesniam laikui – „Mados infekcija“ publiką „Šiuolaikinio meno centre“ džiugins jau šį rudenį, lapkričio 11, 12 dienomis.

„Mados infekcijos“ uždaryme - fotorobotai ir Skandinavijos mada (Foto)

„Mados infekcijos“ uždaryme – fotorobotai ir Skandinavijos mada (Foto)

Šeštadienį, kovo 26 d., sostinės Šiuolaikiniame meno centre (ŠMC) baigėsi tris vakarus trukusi „Mados infekcijos“ šventė. Čia žiūrovams buvo pristatyta net 21 Lietuvos ir užsienio dizainerių kolekciją. Septynios iš jų demonstruotos „Mados infekcijos“ uždarymo vakare.

Dizainerė Agnė Kuzmickaitė pateikė savitą vestuvinės suknelės improvizaciją – tiek rimtą, tiek ironišką.
Egidijaus Sidaro kolekcijoje „Surišk mane“ buvo vaizduojamos jo sukurto drabužio transformacijos galimybės.
Danų dizainerė Bibi Ghost kolekcija „Valtininkas“ įkvėpta žvejų drabyužių paprastumo. Autorė nagrinėja kontrastų temą, išreikšdama juos švelnaus šilko glotniu kritimu ir storos šiurkčios vilnos elementais.
„Sumaištis ir kantrybė“ – taip vadinasi Vitalio Čepkausko kolekcija. Štai kokia jo ant „Mados infekcijos“ podiumo gvildentos kantrybės temos interpretacija: „Joks darbas be kantrybės ir ištvermės negali būti vaisingas. Ir ne vien darbas. Kantrybė kaip oras reikalinga visur ir visada: pokalbiuose bei ginčuose, kelionėse, ko nors laukiant, susierzinus, nesėkmės atveju, kančioje ir t. t. Taigi, norint išsiugdyti patvarią kantrybę, būtina sąlyga – grūdinti valią, išmokti aukotis ir aukojantis ištverti. Bet kokia kantrybė reikalauja daugiau ar mažiau dvasinių bei fizinių jėgų.“
Eglė Žiemytė ir šį kartą neatsisakė pradžiuginti žiūrovus savo sukurtais paltais. Tačiau jos pristatytoje kolekcijoje buvo ir suknelių, sijonų, kelnių… Apskritai, naujausias jos kūrinys išsiskyrė subtilia įvairove.
„Mados injekcijos“ nugalėtoja Milda Čergelytė sujungė įvairių amžių kostiumų elementus ir skirtingų stilių detales. Rezultatas – mados ir jos įkvėpimo šaltinių produktas – fotorobotas.
Daugelio laukto ir desertui žiūrovams palikto svečio iš Olandijos Jeroen Van Tuyl kolekcijos pagrindinis leitmotyvas – stiklo šukės. Taip vadinasi ir šio dizainerio lietuvių publikai pateiktas darbas. Aštrūs, asimetriški kirpimai, iš odos skutelių sukonstruotos kelnės ir liemenės, megztiniai, sidabruoti papuošalai – tiesmukai arba tarp eilučių plėtoja duženų temą.