Search Results for: "žingsnis po žingsnio"
Palepinti profesionaliomis grožio ir SPA procedūromis ne tik malonu, bet ir naudinga – tiek kūno grožiui, tiek gerai savijautai. Nors tokiam malonumui ne visada pakanka laiko ar galimybių, atsisakyti grožį puoselėjančių procedūrų tikrai nereikia.
Ką gi veikti laisvadieniu, išpuolusiu savaitės pradžioje? Ogi pasidaryti madingą įmantrų manikiūrą. Pateikiame išsamią judančią instrukciją.
1920 m., po pirmojo karo, daugelis moterų atsisakė Gibson Girl įvaizdžio, kas buvo laikoma labai drastišku poelgiu. Jos masiškai pradėjo kirptis plaukus, kiek vėliau tiesiog pirštais darytis bangeles, kol galiausiai tai peraugo į ilgalaikį cheminį sušukavimą.
Tai, ką darome nebe pirmą kartą, įvykdyti labai paprasta. Bet vairuotojo pažymėjimą dauguma gauname vos kartą gyvenime, todėl nelengva susigaudyti mokymo tvarkoje, šusnyje dokumentų ir sugaišti kuo mažiau laiko iki išsvajotosios galimybės vairuoti automobilį.
Ar svajojate užmegzti artimus ilgalaikius santykius? Tuomet turite žinote vyro ir moters tarpusavio santykių etapus, kuriuos išgyvena daugelis porų. Žinoma, kiekvieni santykiai yra skirtingi, tačiau jei žinosite apie galbūt jūsų laukiančius išbandymus, bus lengviau juos įveikti.
„Vadovui svarbiausia yra pasitikėti žmonėmis – deleguoti, suteikti atsakomybę, sudaryti sąlygas mokytis ir ištaisyti klaidas. Jeigu susireikšminsi ir tapsi neprieinamas, tavo dienos bus suskaičiuotos“, – sako įmonių grupės „Lietuvos energija“ generalinis direktorius, KTU alumnų asociacijos prezidentas Dalius Misiūnas.
Spalio 3 dieną 75-ąjį Lietuvos nacionalinio dramos teatro (LNDT) sezoną pradės jaunų lietuvių kūrėjų premjera „Keletas pokalbių apie (Kristų)“. Šios pjesės skaitymas buvo pristatytas 2013 m. rudenį vykusiose „Naujosios dramos dienose“. Pjesę LNDT užsakymu sukūrė perspektyvi Lietuvos dramaturgė Teklė Kavtaradzė, režisierius – Maskvos akademiniame dailės teatre režisūrą studijuojantis Tadas Montrimas.
„Baltic model management“ modelių agentūra ir „Max Factor“ Lietuva džiaugiasi galėdami pranešti, kad naujuoju „Max Factor“ spaudos ir televizijos reklamos veidu visame pasaulyje tapo lietuvaitė Julija Steponavičiūtė. Dar gruodžio mėnesį Londone Julija pasirašė sutartį su „Max Factor“ 3 metams. Ištisus tris metus įvairiose pasaulio šalyse, tarp jų ir Lietuvoje, Julija Steponavičiūtė bus oficiali Max Factor ambasadorė, ją matysime „Max Factor“ reklamoje žurnaluose, lauko reklamoje, televizijoje, „Max Factor“renginiuose. Šiuo metu Lietuvos televizijos kanaluose jau rodomas naujasis „Max Factor“ video, o netrukus pasirodys ir reklama žurnaluose.
„Max Factor“ kompanija visada kruopščiai renkasi modelius savo įvaizdžiui pristatyti. Visos merginos, tapusios „Max Factor“ veidais, buvo ir yra ilgalaikę karjerą užsitikrinę modeliai.
Prieš tai „Max Factor“ veidu buvo garsioji estė Carmen Kass, o dabar pirmą kartą istorijoje šio žinomo kosmetikos gamintojo veidu tapo modelis iš Lietuvos. Šiuo metu Julija Steponavičiūtė yra vienintelis modelis iš Baltijos šalių, turinti sutartį su tarptautine kosmetikos kompanija.
Dvyliktoje klasėje besimokanti ir egzaminams besiruošianti Julija jau yra gerai žinoma mados pasaulyje. Pradėjusi dirbti su Lietuvos modelių agentūra „Baltic model management“ nuo 13-os metų, 14-os pirmąkart išvykusi į Milaną kartu su tėveliu, Julija gali didžiuotis tokiais pasiekimais kaip Emporio Armani, Balenciaga, Nicole Farhi reklamomis, darbais su garsiausiais pasaulio fotografais Steven Meisel, Craig MCDean, Chad Pitman bei begale mados pristatymų – Dior, Chanel, Prada, Dolce&Gabbana, Alexander McQueen, kt.
Massimo Parisi, asmeninis Julijos vadybininkas, „Baltic model management“ savininkas, pasakoja, kad Julija buvo pasirinkta „Max Factor“ veidu iš daugiau nei 500 topmodelių bei potencialių naujų veidų iš viso pasaulio. „ Julija buvo pasirinkta dėl daugybės priežasčių – jos grožio, asmenybės, gebėjimo bendrauti, kryptingo ir atsakingo jos agentūrų darbo nuo pat jos karjeros pradžios. Ji dar labai jauna, tačiau jos individualumas, paprastumas, šiltumas žavi kiekvieną. Ji nėra arogantiška, atvirkščiai, ji kukli, nuoširdi, sugebanti klausytis ir norinti išmokti. Ji žino, ką daro, ko nori ir siekia savo tikslo, tuo pačiu gyvendama paprastą kasdienį gyvenimą pagal savo amžių – eidama į mokyklą, būdama su draugais, piešdama. Julija yra labai harmoninga ir pozityvi asmenybė, ji – viena iš geriausių mano per 20 darbo metų atrastų modelių,“ – sako Massimo Parisi.
Sutartis su tokia garsia kompanija pasaulinėje grožio industrijoje kaip „Max Factor“ yra įrodymas, kad modelio pozityvumas, patyrusių vadybininkų darbas, modelio karjeros planavimas žingsnis po žingsnio gali atnešti puikius rezultatus. Tai didžiulis pasiekimas tokio amžiaus merginai kaip Julija, ji puikiai atitinka „Max Factor“ grožio idealą, ir jai viskas dar priešakyje.
Populiariausia filmų serija kino istorijoje pasiekė kulminaciją. Kino ekranuose – pasauliniu fenomenu tapusios britų rašytojos J.K.Rowling knygų serijos paskutiniojo filmo…
Tikriausiai esate matę įvairių lieknėjimui skirtų maisto papildų, treniruoklių reklamą: čia „prieš“ nuotraukoje puikuojasi minkštokas vyrukas, o „po“ – gerokai sutvirtėjęs gražuolis. Asmeninis treneris Andrew Dixon žingsnis po žingsnio pademonstarvo, kaip visiškai elementarūs dalykai fotografijose gali sukurti įkvepiančią pasikeitimo iliuziją. Ir tik per 1 valandą!