Search Results for: "žiedinės lenktynės"

Galingesniu tapęs „Spire GT-R“ neslepia ambicijų „Omnitel 1000 km lenktynėse“

Galingesniu tapęs „Spire GT-R“ neslepia ambicijų „Omnitel 1000 km lenktynėse“

2010 metais „Omnitel 1000 km lenktynėse“ didelio susidomėjimo sulaukęs „Spire GT-R“ šiemet planuoja nustebinti savo gerbėjus net 20 proc. didesne galia.

Šiuo automobiliu X1 klasėje startuosianti 24-tuoju numeriu pažymėta „GERA DOVANA – Gecko Motorsport“ komanda pasiruošusi startui.

„Spire GT-R“ – dar galingesnis

Praėjusiais metais pirmą kartą „Omnitel 1000 km lenktynių“ trasoje startavęs, Lietuvoje anksčiau nematytas ir unikalia išvaizda bei techninėmis charakteristikomis išsiskiriantis bolidas 2010 metais buvo sukurtas Lietuvoje. Įvertinus 2010 metų patirtį buvo nuspręsta atsisakyti avantiūristiško ankstesniųjų metų sprendimo dalyvauti lenktynėse su dyzeliniu varikliu ir vietoj jo buvo pasirinktas pasaulyje gerai žinomas ir vertinamas už patikimumą 2.0 litrų darbinio tūrio „Honda“ variklis su kompresoriumi. Šio variklio dėka bolidas tapo 20 proc. galingesnis palyginus su pernai lenktynėse startavusiu „Spire GT-R“ automobiliu. Šiandien „Spire GT-R“ galia siekia 300 AG, o iki 100 km/h jis įsibėgėja greičiau nei per 5 sekundes. Maksimalus automobilio greitis – 250 km/h.

„Spire GT-R“ pranašumai taip pat yra ir mažas automobilio svoris – 700 kg bei tai, jog oro pasipriešinimui įveikti dėl išskirtinės šio modelio formos – mažo automobilio skerspjūvio ploto ir aptakaus kėbulo – naudojama mažiau variklio galios.

Planuojama, jog 1000 km įveikti (334 ratai) automobilis sunaudos apie 500 l degalų. Visą 1000 km trasą bolidas turėtų įveikti per 9 valandas.

„Ruošėme ir paruošėme tokį automobilį, kuris dėl savo techninių savybių bus itin rimtas varžovas lenktynių lyderiams. Tai bus vienas galingiausių bolidų šių metų „Omnitel 1000 km lenktynėse“ – teigė komandos vadovas, turintis daugiametę „Kit-Car“ tipo sportinių automobilių lenktynėms konstravimo patirtį, Marius Batūra.

Ruošiamasi atsakingai

„Automobilis lenktynėms buvo pradėtas ruošti dar rudenį – pasibaigus 4 val. lenktynėms Kačerginės „Nemuno žiede“, kur komanda užėmė 2-ąją vietą. Šių metų lenktynėse „Spire GT-R“ startuos su nauju varikliu ir pakaba“ – apie techninius sprendimus ir pasikeitimus pasakojo vadovas ir bolido konstruktorius Marius Batūra. „Artėjant lenktynėms pasiruošimo procesas tampa įtemptesnis. Šiandien pasiruošimo lenktynėms darbuose dalyvauja 4 mechanikų komanda, kurie paskutiniaisiais pasirengimo mėnesiais prie jo dirbama po 12 val. per parą“ – tęsia projekto sumanytojas M.Batūra. Treniruotes lenktynių trasoje komanda pradėjo šių metų birželio pradžioje.

„Pagrindinis tikslas – finišuoti, o apie konkretesnes ambicijas nedrąsu prasitarti, žinant, jog lenktynių metu nutinka daugybė nuo komandos bei pasiruošimo nepriklausančių netikėtumų, su kuriais ne visuomet pavyksta sklandžiai susidoroti. Ruošiamės maksimaliai išnaudoti savo potencialą, kuris, jei sėkmė neapleis, turėtų nudžiuginti rezultatais tiek mus, tiek „GERA DOVANA – Gecko Motorsport“ komandos gerbėjus“ – komentuoja komandos vadovas M. Batūra.

„GERA DOVANA – Gecko Motorsport“ komanda pažada linksmybes ir savo gerbėjams. Visų lenktynių metu renginio svečiai turės galimybę įsigyti įvairiausių pramogų tiek Palangoje, tiek kitose Lietuvos miestose. O nuo variklio gaudesio pavargę žiūrovai bus kviečiami į GERA DOVANA poilsio zoną. Čia tiek komandai, tiek renginio svečiams bus teikiamas tailandietiškas masažas, o keliems laimingiesiems įsigijusiems pramogas bus galimybė paskraidyti oro balionu.

Patyrusi komanda

Šios komandos branduolys, vadovaujamas Mariaus Batūros, buvo suformuotas 2010 metais. Komandos vadovas šiais metais patikėjo geltonąjį žvėriuką trasoje valdyti patyrusiems lenktynininkams, daugiamečiams „Omnitel 1000 km lenktynių“ dalyviams Mariui Gabrijolavičiui, Jonui Šurnai, Adolfui Darginavičiui bei Algiui Basijokui.

Saulės ir asfalto spalva

Bene labiausiai žiūrovų akį traukia unikali bolido išvaizda – forma ir spalva. „Spire GT-R“ forma išties patraukli – tai viena iš priežasčių, dėl kurios pasirinkome šį modelį. Pasirinkto automobilio modelio spalvų derinys taip pat netradicinis – nebūdingas lenktynių automobiliams. Nusprendėme pasirinkti saulės geltonumo ir asfalto atspalvį, norėdami, jog automobilio modelis atspindėtų tai, kaip mes matome svarbiausias metų lenktynes“ – komentuoja M.Batūra.

Automobilio pasiekimų istorija

2010 m. „Omnitel 1000 km lenktynėse“ važiuojant šiuo automobiliu buvo užfiksuotas 6-tas greičiausias ratas (1:29.731 min.), o 2010 m. „4 val. Žiedinėse lenktynėse Kačerginėje“, vykusiose 2010 m. rudenį iškovota antra vieta.

Kiti automobilio parametrai:
Svoris: 700Kg
Išmatavimai: ilgis – 370 cm; plotis – 160 cm; aukštis – 110 cm
Variklis: 2.0 „Honda“ variklis su kompresoriumi
Galingumas: 300 Ag (galios ir svorio santykis – 428 AG/ 1000 kg)
Stabdžiai: Wilwood 296 mm skersmens
Duomenų kaupiklis: Race technology, naudojamas GPS signalas greičiui, perkrovoms ir rato laikams matuoti. Ratų plotis: Priekyje 7.5 colio, gale – 8 colių (diametras – 15 colių ir 16 colių)
Padangos: Slick tipo, „Michelin“

Laikas.lt dovanų konsultantų Tado ir Justinos patarimus renkantis dovanas rasite čia.

Armandas Sakalauskis: „Siekti aukščiausių rezultatų skatina tėčio palaikymas“

Armandas Sakalauskis: „Siekti aukščiausių rezultatų skatina tėčio palaikymas“

Armandas Sakalauskis – automobilių sporte sukasi jau beveik 4 metus, tačiau žiedinėse lenktynėse dalyvauja dar visai neseniai, vos pusę metų. Sportininkas tvirtai tiki, kad autosportas jį išmokė nepasiduoti siekiant tikslų ir susikoncentruoti net į pačias mažiausias detales. Armandas sutiko prisidėti prie LASF iniciatyvos supažindinti visuomenę su jaunaisiais sportininkais, ir pasidalino savo nuomone.

Kristijonas Pelanis: „Autosporte vien talento neužtenka“

Kristijonas Pelanis: „Autosporte vien talento neužtenka“

Kristijonas Pelanis – aštuoniolikmetis žiedinių lenktynių atstovas. Praėjusį sezoną puikiai pasirodęs „Autoplius Fast Lap“ lenktynėse ir užėmęs prizines vietas, sportininkas sunkiai dirba, kad pagerintų paties savo užsikeltą kartelę. Kristijonas sutiko prisidėti prie LASF iniciatyvos, kuria siekiama supažindinti visuomenę su jaunaisiais sportininkais ir papasakojo apie savo pasiruošimą varžyboms bei automobilių sporto svarbą gyvenime.

Automobilių sportas – gyvenimo iššūkis

Automobilių sportas – gyvenimo iššūkis

Povilas Bonkevičius ir Rokas Zarauskas – studentai, vadovaujantys Kauno technikos kolegijos (KTK) autoklubui. Jau 3 metus veikiantis klubas vienija automobilių sportą mylinčius studentus, kurie kartu tobulėja visose autosporto srityse ir siekia vis aukštesnių rezultatų. Studentai sutiko prisidėti prie LASF iniciatyvos, kuria norima paskatinti domėtis automobiliu sportu bei pristatyti jaunąją sportininkų kartą, ir trumpai papasakojo KTK autoklubo istoriją.

Kiek mokame už savo aistrą? Ekstremalių sporto šakų inventoriaus kainos

Kiek mokame už savo aistrą? Ekstremalių sporto šakų inventoriaus kainos

Adrenalinas, plūstantis į organizmą mėgaujantis ekstremaliuoju sportu – ne meilė, o tikrų tikriausia aistra. Aistros apibrėžime sakoma, kad tai beveik nekontroliuojama emocija. Ir tikrai, kiekvienas adrenalino fanatikas pasakys, kad tai yra nepakartojamas ir labai stiprus jausmas, kurio norisi dar ir dar.

Aistė Antanaitytė-Matukaitė: „Kraują venose pakeitė benzinas“

Aistė Antanaitytė-Matukaitė: „Kraują venose pakeitė benzinas“

Lenktynininkė Aistė Antanaitytė-Matukaitė save vadina tikra benzingalve. Nuo pat vaikystės automobilių sportu besižavinti moteris sako, kad trasoje jai svarbiausia – pergalė prieš save, įrodymas sau, kad svajonės pasiekiamos. Aistė sutiko prisidėti prie LASF iniciatyvos, kuria siekiama supažindinti visuomenę su žymiausiomis šalies lenktynininkėmis ir tikina, kad jei yra noras, tokios problemos, kaip finansai – lengvai išsprendžiamos.

Žiedinių lenktynių čempionė Ernesta Globytė: „Trasoje mes visi lygūs“

Žiedinių lenktynių čempionė Ernesta Globytė: „Trasoje mes visi lygūs“

Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF), rudenį pradėjusi jaunųjų autosportininkų pristatymo iniciatyvą, ją plečia, šį kartą siekdama supažindinti visuomenę su žymiausiomis Lietuvos automobilių sporto moterimis.

Tauras Tunyla: apie meilę autosportui ir Lietuvos vėliavą lagamine

Tauras Tunyla: apie meilę autosportui ir Lietuvos vėliavą lagamine

Tauras Tunyla – 23-jų metų sportininkas, kuris kartingo trasose jau nuo penkerių metų. Pirmą kartą ant nugalėtojo pakylos jis užlipo būdamas vos septynerių. Šio sportininko sąskaitoje – daugybė laimėjimų: ne vieną kartą jis yra tapęs „50cc“ , „M-125 Junior“ kartingo čempionu, turi tris „Autoplius Fast Lap“ varžybų nugalėtojo metinius titulus ir daugelį kitų pergalių. Tauras sutiko prisidėti prie LASF iniciatyvos, kuria siekiama paskatinti domėtis automobilių sportu, ir papasakojo savo istoriją. Kaip pats pats teigia, vienas jo tikslų – užkrėsti žmones meile šiam sportui.

Motoakrobatiko Aro variklis – adrenalinas (Video)

Motoakrobatiko Aro variklis – adrenalinas (Video)

Jau antrus metus iš eilės jis – Baltijos šalių čempionas, treniravęsis su geriausiais iš geriausiųjų pasaulyje ir savo motociklą valdantis geriau, negu daugelis iš mūsų valdo sriubos šaukštą. Tai – Arūnas Gibeža, paprastai visų vadinamas Aru. Kol kas niekieno nenugalėtas Baltijos valstybėse „stuntriding’o“, kitaip motoakrobatikos, čempionas.

Legenda grįžta: profesionalūs dviratininkai riedės per Lietuvą

Legenda grįžta: profesionalūs dviratininkai riedės per Lietuvą

Rugpjūčio pabaigoje vyksiančiose didžiausiose per 20 metų daugiadienių dviračių lenktynių „Baltic chain tour“ trasų, esančių Lietuvos teritorijoje, pobūdis pareikalaus išskirtinio lenktynininkų komandų susitelkimo.

Kaip spaudos konferencijoje teigė „Baltic chain tour“ organizatoriai, lenktynių dalyviai mūsų šalyje susidurs su panašiomis į lenktyniavimo kalnuose sąlygomis.

Lietuvos dviračių sporto federacijos (LDSF) generalinio sekretoriaus ir varžybų organizatoriaus Lietuvoje Vaclovo Šiugždinio teigimu, Lietuvos teritorijoje vyksiantis pirmieji „Baltic chain tour“ etapai žada būti intriguojantys jau vien savo trasomis.