Search Results for: "šokio menas"

Šokėja A. Ramanauskaitė: „Kartais ir aš nesuprantu šiuolaikinio šokio“ (interviu)

Šokėja A. Ramanauskaitė: „Kartais ir aš nesuprantu šiuolaikinio šokio“ (interviu)

Kas sieja dvi jau ant nosies kabančias šiuolaikinio šokių spektaklių „Contemporary?“ bei „W(o)men“ premjeras? Abiejose galėsime išvysti šokėją Agnę Ramanauskaitę. Tiesa, pirmojoje ji yra ir choreografė bei idėjos autorė, antrojoje atlikėja įgyvendins šveicarų kilmės choreografo Jérôme Meyer’io sumanymus. „Be šokių daugiau nieko nemoku“, – šypsosi mergina, ne tik pati pasinėrusi į šokį, bet jo subtilybių mokanti ir kitus. Taigi, apie šį, tokį artimą, bet ne visuomet suprantamą scenos meną – tiesiai iš A. Ramanauskaitės lūpų.

Baleto spektaklyje pagal „The Beatles“ muziką – unikalūs šokio bateliai.

Baleto spektaklyje pagal „The Beatles“ muziką – unikalūs šokio bateliai.

Nenumaldomai artėjančią spalio 10 dieną šviežiausią savo darbą „Saulės smūgis“ pagal „The Beatles“ muziką pristatysianti „Baltijos baleto grupė“ kaip niekada atsakingai lieja prakaitą repeticijų salėje.

Šokio spektaklio premjeroje – egoistinis santykių modelis

Šokio spektaklio premjeroje – egoistinis santykių modelis

„Judantys taikiniai“ – spektaklis apie žmonių tarpusavio santykius. „Kam iš tikrųjų užmezgame tarpusavio ryšius, siekiame dėmesio, prielankumo, meilės? O gal vienas kito taikiklyje dažniausiai atsiduriame viso labo tik kaip objektai, įrankiai trokštamam, egoistiniam tikslui pasiekti?“, – klausia spektaklio kūrėjai.

„Naujojo cirko savaitgalis”:  kitoks nei įprasta šiuolaikinio cirko menas

„Naujojo cirko savaitgalis”: kitoks nei įprasta šiuolaikinio cirko menas

Trečiadienį Vilniuje prasidės jau šeštasis netradicinio cirko festivalis „Naujojo cirko savaitgalis”. Netradicinis cirkas įsiverš į miestą nemokamu festivalio atidarymu sostinės „Menų spaustuvės” kieme. Čia vyks lietuvių žonglierių pasirodymai ir bus pristatyti iki sekmadienio sostinėje vyksiantys Europos naujojo cirko meistrų vaidinimai.

M.S.Šimulynaitė: apie šokio revoliuciją ir „Depeche Mode“ (Interviu)

M.S.Šimulynaitė: apie šokio revoliuciją ir „Depeche Mode“ (Interviu)

Jie jauni ir ambicingi. Jų kraujyje pulsuoja šokio revoliucija. Jie lipo ant garsiausių pasaulio scenų ir gal net gi išsižadėjo užtikrintos ateities šalyse, kur menas vertinamas labiau nei čia. Dėl to, kad labai myli Lietuvą. Ir nori šokti būtent čia.
Jie – „Baltijos baleto grupė”, vienijanti keliolika profesionalių baleto šokėjų, kurie savo entuziazmu šokti novatoriškoje, tarptautinėje trupėje užkrėtė ir artistus iš Latvijos, Estijos bei Rusijos. Jau šį šeštadienį, balandžio 30-ąją, Šokio teatre jie pakvies mus į „Kitą pasaulį“, režisierės ir choreografės Marijos Simonos Šimulynaitės šokio spektaklį pagal „Depeche Mode“ muziką.
Ne tik kultinės grupės kūrybos, bet ir japonų rašytojo Haruki Murakami romano „Negailestinga stebuklų šalis ir pasaulio galas“ įkvėptas spektaklis scenoje suvienys skirtingus meno žanrus, o šokėjai scenoje taps neįtikėtinaist mechaniniais organizmais, gyvenančiais šviesų, lazerių ir vaizdo projekcijų šalyje.
„Kitas pasaulis“ – pirmasis „Baltijos baleto grupės“ spektaklis, bet jau vienuoliktoji M. S. Šimulynaitės premjera. 2009-aisiais už Klaipėdos valstybiniame muzikiniame teatre pastatytą šiuolaikinio šokio spektaklį „Spragtukas“ pagal P. Čaikovskio muziką režisierė buvo nominuota Auksiniam scenos kryžiui. M. S. Šimulynaitė taip pat kūrė spektaklius festivaliams „Shockademija“, „Druskomanija“, „NOA“.
Drauge su nauja šiuolaikinio baleto trupe režisierė yra pasiryžusi tobulėti kartu, stebinti žiūrovus, suteikti erdvės vietos ir užsienio kūrėjams. Taip pat neužsisklęsti tik Lietuvos scenoje – rengti edukacinius projektus, bendradarbiauti su užsienio teatrais ir festivaliais.
Apie viską iš eilės – su pačia „Kito pasaulio” režisiere ir choreografe Marija Simona Šimulynaite.

Baltijos baleto grupė – labai šviežia, gaivu ir mažai kam Lietuvoje girdėta bei matyta. Kada, kaip ir kodėl?

„Baltijos baleto grupė” susikūrė praėjusį rudenį. Dirbant Estijos, Tartu Vanemuinės teatre teko nemažai keliauti. Taip netyčia sutikdavau kartu su manim baleto mokyklą baigusių žmonių, išsibarsčiusių po įvairius teatrus svetur.
Keletą metų, migruodama po Europą, stebėjau situaciją, kuri man rėkte rėkė, kad Lietuvoje nėra atskiros, nepriklausomos, profesionalios, šiuolaikiškų vėjų kupinos baleto trupės. Galvojau, kodėl šalis, apsiribojusi tradiciniais teatrais, negali suteikti šanso Lietuvos šokėjų išeivijai grįžti į gimtinę ir čia šokti. Be abejo, čia kyla klausimas: kodėl negalima šokti Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre, Kauno ar Klaipėdos valstybiniuose teatruose? Todėl, kad jauni, bent šiek tiek pasaulio matę žmonės jaučiasi užspausti, negalintys laisvai mąstyti, neturintys šansų edukuotis, dalyvauti seminaruose, kūrybinėse dirbtuvėse…O tai intelektualaus šokėjo psichologinei ir fizinei būsenai be galo svarbu. Kodėl švedai gali turėti „Cullbergballet” , o italai „Atterballeto”? Kodėl mes negalime turėti kad ir „Baltijos baleto grupės”? Tai svarbu ne tik tiems, kurie nori grįžti į gimtinę. Tai aktualu ir jaunajai kartai, kuri baigusi baleto mokyklą negali savęs realizuoti. Vienintelis jų kelias – Nacionalinis operos ir baleto teatras arba atskiri nepastovūs projektai, negalintys suteikti jokio stabilumo šokėjui kaip žmogui.

Ar nebaisu būti „suvalgytiems“ – lietuviai juk tai labai mėgsta, o ir savoj šaly pranašu nebūsi? Pagrindinė spektaklio šokėja Neli Beliakaitė dešimtmetį karjerą sėkmingai vystė JAV. Nemažai matę ir kiti trupės šokėjai…

O ką reiškia būti „suvalgytam”? Žmogaus niekas negali „suvalgyti”, tik jis pats save patį. Kol kas to daryti nežadu, nes per daug vilčių sėklų prisėta kituose žmonėse. Per daug sveikatos paaukota, fantazijos išeikvota praeities ir ateities planams. Vienai kaip Žanai D’Ark mosuotis vėliava būtų beprasmiška, bet pamažu atsisijoja žmonės, tikroji „Baltijos baleto grupės” bazė. Tai tie žmonės, kurie koja kojon, varge ir džiaugsme žengia drauge, tie su kuriais kartu svajojame ir tuo tikime.
Be abejo, labai svarbus valdžios požiūris į musų komuną. Tikimės pagalbos, finansavimo.
Bet ne viskas iš karto. Viskam reikia laiko, niekas per metus vienu rankos mostu neatsiranda.
Dabar be galo džiaugiamės turėdami stogą virš galvos, vietą kur galime dirbti, kurti. Už tai lenkiam galvą CMM direktoriui R. Kondratui. Jo pagalba neįkainojama. Mūsų tarpe visi tai supranta ir vertina. Mūsų labui stengiasi ir „Baltijos baleto grupės” vadovas V. Petreikis. Jis investuoja savo laika, kontaktus.
Pamažu lipdome kontūrus tam, kas svarbu ne tik šokio pasauliui. Manau, kad tai turėtų rūpėti ir valdžiai. Tikiu, kad viskam savas laikas. Tikiu kad mes išliksim ir, kad mūsų niekas „nesuvalgys”!

Esate išskirtinai šiuolaikinio baleto trupė? Ar galima tikėtis ir klasikinių pastatymų? O gal tai šiandieniniam žiūrovui pernelyg nuobodu?

Grupę oreantuoju į šiuolaikiškumą. Klasikinio baleto namai yra Nacionalinis operos ir baleto teatras. Lai kiekviena atšaka turi savo namus. Lietuva nėra didelis kraštas. Mėgstančių ir lankančių teatrą nėra milijonai. Taip kaip visi žinomi mūsų šalies teatrai turi savo publiką, taip ir mes pamažu bandome auginti sąvają. Tą kuri mėgs mūsų stilių, šokėjus, choreografiją ir bus kartu su mumis.

Išduokite, kur Jums yra tas KITAS PASAULIS, į kurį kviečiate žiūrovus?

Tai visų pirma yra kūrinys-miražas apie žmogų sintetiniame pasaulyje. Apie žmonių santykius, kaip jie mutuoja, kinta, sintetinasi. Egzistuoja tam tikri personažai, tačiau solistus ar vedančiuosius įžvelgti sunku – visi yra lygiaverčiai.
Spektaklio scenografija – baltas kubas, kuris išryškina viską, kas vyksta. Tai tarsi laboratorija, inkubatorius, kuriame tiriame vienas kitą, o kažkas galbūt tiria mus. „Depeche Mode“ kūryboje viena iš pagrindinių idėjų yra ta, jog žmogus save atranda tik parasdamas save patį kitame žmoguje. Manau, kad tai yra jų kūrybos esmė. Tai ir yra viską jungianti spektaklio medžiaga. O Haruki Murakami knyga „Negailestinga stebuklų šalis ir pasaulio galas“ davė pradinį – kito pasaulio – impulsą. Kaip žmogus per minties, pasąmonės jėgą, kelią, patenka į kitą pasaulį. Būtent tai buvo pagrindinis atspirties taškas – pasąmonė.
Spontaniškai atsirandantys judesiai, nenuspėjamumas turi neįkainomą šokio spektaklio vertę, jis funkcionuoja ir nepraranda kvėpavimo, vidinio pulsavimo. Jis lieka gyvu. Daugelis, ypač klasikinių baleto spektaklių nubunka, per greit „nupinga“ ir tampa antikvaru. Noriu to išvengti, kol kas man sekasi.
Spektaklis transliuoja šiuolaikinį žmogų skendintį kibernetikos, mikro sistemų, netikrumo pasaulyje. Ten, to net nejausdami, pamažu einame patys, užmiršdami tikrąsias ir amžinąsias vertybes.

O ko tame kitoniškame pasaulyje tikėtis mums, žiūrovams?

Tiesiog atsipalaiduoti, „Kito pasaulio“ veikėjuose pamatyti save patį, o po spektaklio gauti bent minimalią įspudžių dozę, suteikiančią emocinių vitaminų ateinančioms dienoms.

Murakami ir “Depeche Mode”? Kas dar? Papasakokite plačiau apie savo įkvėpimo šaltinius.

Apie spektaklį pagal britų grupės „Depeche Mode“ muziką svajojau jau labai seniai. Šioje muzikoje žavi simbolių kalba, filosofija, prasmės, energetika. Tai labai įtaigu, juk pažiūrėjus į tūkstantines žmonių minias šokančias per koncertus pagal „Depeche Mode“ muzika apima šiurpuliai. Tai taip globalu, visi juda jų ritmu, niekam jokios choreografijos nereikia, pati muzika geba hipnotizuoti ir kūnus priversti šokti. Rizikavau pasirinkdama juos. Tai labai galingi garsai. Bijojau, kad keturiolika šokėjų neatlaikys tokio svaraus skambesio, bet darbo procese supratau kad esmė slypi kitur…
Taip pat mane įkvepia žmonės, oras, pilnatis, metų sezonas, skanūs pietūs ir kiti gyvenimiški elementai, iš kurių susideda visuma, o visuma ir yra kūryba.

Kokia Baltijos baleto grupės ateitis? Planai?

Kalbėt apie ateitį – juokinga. Sakoma, kad praeitis praėjo, o ateitis neatėjo. Yra tik čia ir dabar.
Yra vizijų, turiu svajonių, galvoje trykšta daugybė spektaklių versijų, vos ne keletui gyvenimų į priekį.
Bendradarbiavimas su užsienio choreografais, trupės plėtros vizija, šokio stovyklos, sanatorijos, judesio terapijos, gastrolės, festivaliai ir t.t. Galiu ilgai pasakoti apie tai, bet gyvenkime šia diena. Taip bus teisingiau.

„Baltijos baleto grupės“ šokio spektaklis „Kitoks pasaulis“ – Šokio teatre, Vilniuje, balandžio 30 ir gegužės 18 d.

Džentelmenas už pinigus

Džentelmenas už pinigus

Jei aplinkybės taip jau susiklostė, ir sviedė likimas jus jauną į pagyvenusios moters glėbį, pripažinkite, kad pojūtis nebuvo nemalonus. Argi jūsų neapėmė pasididžiavimas savo jaunu kūnu, savo uolumu ir ištverme, galų gale, tuo, kad ją patenkinote? Juoba kad sulaukęs trisdešimties metų, tikras vyras privalo būti permiegojęs su vyresne už save moterimi (kiek vėliau pasidaro vertybe jau permiegoti ir su jaunesne už save, ar ne?). Viskas gyvenimo patyrimui.
Tačiau jei ta moteris nori su jumis praleisti vakarą ar naktį dar kartą, jeigu droviai paklausia, ar nesutiktumėte savo galiomis pasidalinti ir su jos drauge, ar neapima jūsų dar nepatirtas jausmas – jausmas būti reikalingam? Ir jeigu dar gauni kažkokį atlygį už tai (bent jau vakarienę), ar neapima pasididžiavimas savimi, galinčiu suderinti malonumą su nauda, ir dar gyventi iš to?
Dar prieš penkiolika metų moterys neturėjo tiek valdžios ir galių, kaip dabar. Šiais laikais jos turi tiek pinigų, kad gali nusipirkti viską, netgi seksą. Jeigu taip gali daryti vyrai, kodėl to negali moterys? Galų gale skirtumas tarp moterų ir vyrų išnyko, bent jau šioje srityje.
Tačiau geras perkamas vyras – žigolo turi daug ko išmokti. Ir jeigu apsisprendėte pasirinkti šią garbingą profesiją, atminkite, svarbiausia – išlikti džentelmenu.
KAS YRA ŽIGOLO?
Tarptautinių žodžių žodyne “žigolo” reikšmė aiškinama taip: (pranc. gigolo – paleistuvis) jaunuolis, jaunas vyriškis, išlaikomas vyresnės už save ištekėjusios moters. Samdomas šokio partneris.
Žigolo dažniausiai yra siejamas su “vyru-prostitute”, tačiau šio žodžio reikšmė yra kur kas platesnė. Žigolo yra profesionalus meilužis, žmogus, kurio profesija yra patenkinti ir mylėti moterį. Trumpiau sakant, žigolo yra vyras, mylintis moteris. Be abejo, pagrindinį dėmesį beveik visada skiriantis jos kūniškoms reikmėms patenkinti, tačiau jam taip pat svarbu ir džentelmeno skiriamas dėmesys moteriai, kaip asmenybei.
Geras žigolo yra ganėtinai išprusęs, orientuojasi gyvenime ir pasaulyje, seksualiai patyręs, finansiškai nepriklausomas (štai jums ir esminis skirtumas nuo alfonso – moters išlaikomo vyro), ir suprantantis tikrąsias moters reikmes. Ne vien seksualines, bet ir romantiką, net jeigu likimas jus suveda tik vienai nakčiai. Žigolo supranta, ką moteriai reiškia dvasinis ryšys, aistra, juokas, sąmojai, pasitikėjimas ir saugumas. Žigolo žino, kaip panaudoti savo “instrumentus”, kurie jam padės pasiekti svarbiausią tikslą – pilnai patenkinti damą.
KAIP MOTERYS SURANDA ŽIGOLO?
Dažniausiai, aišku, per laikraščių skelbimus, siūlančius eskortą ar galantiško vyriškio kompaniją. Tačiau skelbimas laikraštyje ne jums. Geras žigolo, kaip tikras džentelmenas, neturi atrodyti nuvalkiotas, o rinkodaros prasme – ir neparodyti klientūros trūkumo. Geras žigolo niekada nesiskelbia laikraščiuose, atsiliepimai apie jį, kaip ir jo kontaktas yra perduodami tik žodžiu ir tik per artimų klienčių patikrintą ratą.
Užtikrinti klientei saugumo jausmą yra viena didžiausių jūsų susitikimo vertybių. Siūlykite damai susitikti tik neutralioje vietoje, iš kur ji jausis galinti bet kada pasišalinti, jei oras pakvips siera ar kompromituojančia medžiaga. Neklauskite moters jos namų adreso arba kitos asmeninės informacijos. Neverskite jos pasijausti įtariai. Tebūnie jūsų reputacija jai skydu.
KO MOTERYS TIKISI IŠ ŽIGOLO?
Kaip paprastai, pagyvenusios moterys ieško tokių žigolo, kurie jos vaizduotėje tiktų žentu savo vienturtei dukteriai – išauklėto, išsilavinusio ir nepriekaištingos išvaizdos jaunuolio.
Nereikia norėti neįmanomo – pabandyti suprasti moteris (Dievas to mums nedavė), tačiau visada galima pasiaiškinti, kodėl moterys skiriasi su savo vyrais, kodėl jos nuomojasi vyrus, ir kaip jos nori mylėtis. Jūs nebūtina atrodyti kaip kino žvaigždė arba vairuoti prabangų automobilį. Tačiau taip pat neturite būti storas, iš jūsų burnos neturi smirdėti šūdais, negalite vilkėti pigiu rūbų. Moterys mėgsta gerai atrodančius, gerai apsirengusius vyrus (neužmirškite batų nusivalyti). Mėgsta tuos vyrus, kurie nepasigeria.
Geras žigolo leidžia moteriai pasijausti ypatinga, užuot įtikinėjus ją, kad jūs toks esate. Moterys tikisi užtikrinto elgesio arba intymumo. Moterys nekenčia pasipūtusių, netikrų ir veidmainiaujančių vyrų. Geras žigolo visada elgiasi garbingai ir oriai. Jo panagės švarios, jis visada atsistos, kai moteris prieis prie stalo. Žiūri moteriai į akis. Nesikeikia (nors dažniausiai privalo tai daryti lovoje). Jis yra apsiskaitęs ir gali diskutuoti įvairiais klausimais, nusimano vynų rūšyse. Geras žigolo yra geras šokėjas (tačiau svarbu atminti, kad pats žigolo niekada nekviečia damos šokti, nebent ji pati to užsinori).
Ir svarbiausia, kiekvienos moters viduje dar gyvena šėliojanti paauglė, kuriai amžinai yra 16 metų. Jai ne 40 ar 50 metų. Geras žigolo turi žinoti, kaip tą paauglę pažadinti. Už tai jam ir mokama.
Visi džentelmenai gerbia moteris, kurios nebijo tokiomis būti. Tai yra, tokias moteris, kurios nebijo išreikšti savo seksualinę galią. Kaip beskambėtų keistai, bet kekšės ir dievaitės turi daug ką bendro. Turite žinoti, kaip sužadinti moterį, mokėti masažuoti, žinoti, kur yra klitoris bei “G-taškas”.
Tačiau žigolo nebūtinai yra tik seksui. Alternatyva gali būti masažas arba pokalbis. Galų gale, moteris, kuri jus užsako, gali pati įsakyti, ką daryti. Muziką užsako tas, kas pinigus moka (beje, žigolo visada pinigus gana avansu). Geras žigolo yra tas, kuriam labiau rūpi jo klientės, o ne jo paties pasitenkinimas. Klientės norai yra svarbiausia.… Ir nebūtinai lovoje. Geras žigolo žinos, kada pasilenkti, kad išgirstų į ausį sakomas slapčiausias svajones ar reikalavimus.
KO ŽIGOLO GALI TIKĖTIS IŠ MOTERŲ?
Deja, nedaug ko, nebent pinigai yra jums viskas. Moteris gali pati paprašyti ją nustebinti. Galų gale, jūs – profesionalus moterų žinovas. Turite išmokti tai padaryti. Moterys gali pasidalinti su jumis savo fantazijomis ir paprašyti jūsų jas išpildyti.
KUR GERIAUSIA SUSIRASTI SAU KLIENTĘ?
Lėktuve, traukinyje, kavinėje, automobilių plovykloje, viešbučių baruose, seminaruose ir parkuose bevedžiojančią šuniuką (tai ypatingas moterų tipas). Tai yra, bet kur, kur tik žmonės nuobodžiauja ir turi kažkuo užsiimti, kad prastumtų laiką. Nei diskotekos, nei paplūdimiai nėra geros vietos klienčių medžioklei.
Jei neturite laiko, galite pranešti apie save savo ar pažįstamai kirpėjai, pas kurią lankosi pagyvenusios damos ir paprašyti jos pasidalinti šia žinia su savo klientėmis.
Šiais laikais madinga moterų ieškoti atletikos salėse. Visų pirma, pačioms ten sutiktoms moteris jau bus duotas signalas, kad jūs rūpinatės savo išvaizda ir sveikata. Jei moteris parodo savo dėmesį jums, ir netgi pasidomi, kuo jūs užsiimate, geriausia jai pasakyti, kad ji nustebtų sužinojusi, ką jūs iš tikrųjų veikiate ir pakviesti ją po treniruotės nueiti kavos kur nors atsipalaiduoti intymesniam pokalbiui. Jei ji priima jūsų kvietimą, jūsų galimybės jau didėja. Pasakius savo tikrąjį užsiėmimą, pagal visą praktiką, moterys labai susimėto po tokių žodžių ir stengiasi kuo greičiau pasišalinti. Tačiau jeigu jau turite progą įbrukti jai savo vizitinę kortelę, tada būkite ramus ir laukite skambučio – devyniais atvejais iš dešimties jo sulauksite.
Tariantis dėl pasimatymo, geriausia pasikliauti moters kūno kalba. Jos siunčiami signalai dažnai prieštarauja tam, ką ji sako žodžiais.
KAIP PATRAUKTI MOTERS DĖMESĮ?
Tam yra keletas pigių, bet veiksmingų triukų. Vienas iš jų – dviprasmiški užrašai vizitinėje kortelėje, pvz., “Mano verslas – jūsų malonumas”. Ar kas nors panašaus. Bet kas, kas duotų peno diskusijai ir spėlionėms.
Ypatingą signalą moterims galima pasiųsti parduotuvėse, moteriško apatinio trikotažo skyriuose. Moterys visada atkreips dėmesį į vienišą vyriškį, apžiūrinėjantį seksualius apatinius. Jų pasąmonėje visada bus tik du įvertinimo variantai – pirma, jus palaikys pederastu, antra, seksualiu meilužiu, berenkančiu ypatingą dovaną savo mylimajai. Abejais atvejais moteris jumis susidomės, kaip asmenybe.
Skelbimai laikraščiuose turi vieną problemą – klientės nemato jūsų akių. Akių kontaktas yra vienas lemiamų veiksnių apsprendžiant tolesnę vakaro eigą. Moterys visada nori jas įvertinti jūsų akis, prieš pasakydamos “taip”. Jei potenciali klientė nuspręs, kad jūsų akys yra gražios, tada viskas, kas po to – tik technikos reikalas.
KO IEŠKO MOTERYS?
Atsakymas gali būti begalinis: nuotykio, pasikeitimo rutinoje, fizinio malonumo, prarastos jaunystės, pažinties su maloniu nepažįstamuoju, romantikos, peties atsiremti, rankos palaikyti, nuoširdumo, supratingumo, geros sekso… Kitas klausimas, kodėl moterims išvis yra reikalingi žigolo? Atsakymas paprastas: tokią būtinybę apsprendžia tai, ką jų vyrai daro blogai arba išvis nedaro. Žigolo suteikia moterims malonumą ir priverčia jas vėl pasijausti moterimis. Žigolo, beje, kaip ir pederastai, gerai supranta moteris. Moterys ieško žigolo tam, kad vėl pasijaustų moterimis. Jos nori būti žmonėmis, jos nori elementarios pagarbos. Jos turi teisę to tikėtis iš jūsų, ir jūs turite būti džentelmenu, turite duoti joms tą jausmą.
Geras žigolo vertina save kaip geriausią vyrų giminės atstovą, tiek manierų, tiek seksualine prasmėmis. Jis elgiasi taip, kad pelnytų pagarbą ir suteiktų malonumą kitiems. Tai net nėra išmatuojama pinigais.
KAIP PATENKINTI MOTERĮ?
Kaip sakoma, geram seksui reikia švaraus kūno ir nešvarių minčių – tada abiem partneriams bus užtikrintas geras laikas.
Prieš sugulant su moterimi geriausia pačiam pagalvoti apie malonumą, kurį jums galėtų suteikti pati profesionaliausia pasaulyje prostitutė. Ką ji turėtų daryti su jūsų ego ir kūnu? Norėtumėte jaustis atsipalaidavęs ir patogiai? Norėtumėte, kad ji būtų išradinga ir žinotų, kaip jus sujaudinti? Norėtumėte, kad ji žinotų, kaip jus liesti, laižyti ir gnaibyti jūsų kūną? Norėtumėte, kad ji suprastų jūsų seksualines fantazijas? Norėtumėte, kad ji mokėtų išklausyti, ir pasakytų tai, ką jūs norite išgirsti? Norėtumėte, kad ji jus įtikintų, kad esate seksualus ir ją užvedate? Norėtumėte, kad ji naudotų savo liežuvį ir pirštus taip, kad prašytumėte jos liautis, ir rėktumėte dar garsiau, jei ji liautųsi? Norėtumėte po visko išgirsti, koks neapsakomai geras meilužis buvote? Ką gi, tada viskas, ką jums reikia prisiminti, tai, kad jūs turite elgtis lygiai taip pat ir su moterimi, tik pasikeitus vaidmenimis…
Tačiau jeigu moteris, praleidusi su jumis vieną vakarą ar naktį, daugiau nebeskambina, žinokite, kažką padarėte ne taip arba nepadarėte iki galo. Ką gi, erdvės tobulėjimui visada yra.
KAIP TURI ATRODYTI ŽIGOLO?
Tai, be abejo, priklauso nuo asmeninio klientės skonio. Armijoje yra taisyklė, kad kareivis turi visada būti pasiruošęs atlikti savo pareigas. Gera taisyklė, tinkanti ir žigolo. Jei sutariate su dama iš anksto, kur eisite ir ką veiksite, tai ir renkitės pagal būsimąsias aplinkybes. Tačiau svarbu atminti – negalima rengtis pernelyg iššaukiančiai. Nebūtina atkreipti aplinkinių dėmesio. Tam yra dvi priežastys. Visų pirma, klientė gali norėti išlikti nepastebima per pasimatymą ir nepageidautų smalsių žvilgsnių į jūsų pusę. Antra, tai yra moters misija švytėti ir traukti aplinkinių dėmesį, o ne jūsų.
Juodos kelnės, vienspalviai ramių tonų marškiniai ir švarkas, aišku, jei neinate į pernelyg formalų renginį. Svarbu atminti kai ką dėl apatinių kelnaičių. Geras žigolo išvis nenešioja apatinių kelnaičių, eidamas į darbą (galų gale taip ir patogiau).
Jei nesate sutarę, kur eisite tada renkitės taip, kad gerai tiktumėte ir diskotekai, ir prabangiam restoranui. Niekada neavėkite sportinės avalynės, nebent reikalas vyksta kurorte.
Vienas iš ypatingų žigolo atributų – ilgi plaukai. Tai moterims simbolizuoja maištą, nekonformizmą, menininką ir bohemą. Dauguma žigolo Japonijoje ir Pietryčių Azijos šalyse būtent susiriša savo plaukus į uodegas.
Geriausiai prieš einant į pasimatymą paklausti savo gerai pažįstamos merginos ar sesers, kaip geriausia apsirengti, kad patiktumėte moteriai. Kiekviena mergina su malonumu turi genuose išlikusį įprotį rengti lėles, todėl toks prašymas joms suteiktų neapsakomą malonumą – padėti jums apsirengti taip, kad patiktumėte moteriai.
Ir pabaigai, ką vis dėlto daryti, jeigu klientė pasirodo esą jūsų močiutės amžiaus, kurios kūnas primena žalią vištą, o veide raukšlių daugiau nei jūsų smegenyse? Deja, aš nežinau atsakymo. Galų gale, jūs pasirinkote šią profesiją, ne aš.

Laimingų širdžių projektas

Laimingų širdžių projektas

Kada mes esame laimingi? Ar įmanoma kasdien patirti laimės būseną? Kaip klausytis savo širdies ir imtis įkvėpimo kurti tai, kas atrodo neįmanoma? Neįtikėtina istorija apie „AMIYA Inspiration“ projekto gimimą ir žinutę, nešančią sparčiai plintantį laimės virusą į pasaulio moterų ir vyrų širdis.

Paskelbti 2009-ųjų metų „Auksinių scenos kryžių” nominantai

Paskelbti 2009-ųjų metų „Auksinių scenos kryžių” nominantai

Kovo 27 d. Tarptautinę teatro dieną geriausi šalies teatro menininkai bus įvertinti už praėjusių – 2009-ųjų metų darbus. Scenos meno kūrėjams bus teikiamos Kultūros ministerijos įsteigtos Profesionalaus teatro meno kūrėjų darbų premijos ir atminimo ženklai – Auksiniai scenos kryžiai, Boriso Dauguviečio auskaras.

Choreografė Greta Leitonaitė: „Reikia niekuomet nepamiršti

Choreografė Greta Leitonaitė: „Reikia niekuomet nepamiršti, jog mes gimę judėti!“

Kiekvienas žmogus gyvenime yra susidūręs su nuovargiu. Dažniausiai skubame, lekiame ir pamirštame tinkamai pailsėti. Aktyvi fizinė veikla padeda atgauti jėgas. Judėti svarbu kiekvieną dieną – vaikščioti kuo daugiau pėsčiomis, sportuoti. Vienas iš naudingų judėjimo būdų – šokis. Šokis padeda atsipalaiduoti ir skatina geras emocijas. Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) šokio pedagogikos studijų studentė Greta Leitonaitė savo bakalauro darbe tyrė paauglių nuovargio mažinimą, kuriant šokio kompoziciją „Miražas“.

10 priežasčių studijuoti Kaune

10 priežasčių studijuoti Kaune

„Kaunas atsigauna“ tampa kone priežodžiu pastaruoju metu, o netiesioginėse lenktynėse su Vilniumi Kaunas, panašu, įgauna vis daugiau pranašumų.