Now Reading
NASA „Kepler“ atrado dar 26 planetas

Laikas.lt
Pagal Nasa.gov

Erdvėlaivis „Kepler“ toliau džiugina mokslininkus naujais atradimais. Praeitą savaitę NASA mokslininkai patvirtino dar 26 naujų planetų atradimą.

„Kepler“ atrado 11 naujų sistemų, kuriose yra 26 jau patvirtintos planetos. Šie atradimai beveik padvigubino „Kepler“ atrastų planetų skaičių ir patrigubino sistemų su žvaigždėmis, turinčių daugiau nei vieną planetą, skaičių.

Atrastos planetos skrieja arti savo motininės žvaigždės. Apie ją planetos apsisuka per 6 ir 143 dienas. Kitaip sakant, visos planetos yra arčiau savo „Saulės“ nei Venera. Kai kurios planetos didesnės už Jupiterį. Net 15 jų yra maždaug Žemės ir Neptūno dydžio. „Per mažiau nei 2 metus „Kepler“ atrado 60 naujų ir net 2,3 tūkst. planetų „kandidačių“. Šie atradimai parodo, kad vien mūsų galaktikoje yra apstu įvairaus dydžio planetų“, – kalbėjo Doug Hudgins, vienas iš „Kepler“ programos mokslininkų.

Tarp 11 naujai atrastų sistemų, daugiausiai planetų turi „Kepler-33“, o jos „Saulė“ yra kur kas didesnė senesnė nei mūsiškė. „Kepler-33“ turi 5 planetas, visos maždaug 1.5 karto didesnės už Žemę ir yra arčiau „Saulės“ nei bet kuri mūsų sistemos planeta.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

„Kepler“ yra jau 10 NASA misija. Apie ją plačiau galite paskaityti čia, čia ir čia.

View Comments (0)