Now Reading
Avangardas ir „Mados infekcijos“ klasika (Foto)

Avangardas ir „Mados infekcijos“ klasika (Foto)

Avangardas ir „Mados infekcijos“ klasika (Foto)

Antrą kartą šiais metais, lapkričio 11–12 d., vyks mados renginių stygiaus Lietuvoje išprovokuota rudeninė „Mados infekcija“. Šiandien vykusios festivalio spaudos konferencijos metu „Mados infekcijos“ idėjos autorė Sandra Straukaitė prasitarė, kad šiam renginiui buvo ruoštasi su baime, tačiau programą pavyko padaryti itin stiprią.

Nors pavasarį vykusioje „Mados infekcijos“ podiumas buvo aktyvus tris dienas, šį kartą apsiribota dvejomis dienomis, kurias skiria itin ryškios linijos. Dizainerė S. Straukaitė pasakojo, kad pirmoji diena labiau orientuota į avangardo, eksperimentų ir iššūkių gerbėjus. Ją simboliškai užbaigs mados ekstremalo vokiečio Patricko Mohro pasirodymas. Antroji festivalio diena – ramesnė, elegantiška ir gracinga. „Tiesa, tai elegancija pagal „Mados infekciją“, – pridūrė S. Straukaitė. Festivalį uždarys drąsiai su formomis eksperimentuojanti viešnia iš Danijos – Barbara í Gongini.

Pasak S. Straukaitės, toks ryškus dizainerių išskyrimas į dvi linijas festivalio žiūrovui padės lengviau pasirinkti, jeigu jis vis dar svarsto, kuriai „Mados infekcijos“ dienai pirkti bilietą.

Rudeninėje „Mados infekcijoje“ bus pristatyta 16 kolekcijų, tarp kurių net 6 – svečių iš užsienio šalių: Danijos, Olandijos, Prancūzijos, Didžiosios Britanijos, Estijos ir Latvijos.

Dauguma šios „Mados infekcijos“ kolekcijų skirta moterims. Simboliška ir tai, kad Lietuvai festivalyje atstovauja taip pat vien dizainerės moterys – „LT identity“ prekės ženklo kūrėjos Ieva Ševiakovaitė ir Jolanta Rimkutė, Gabrielė Januškevičiūtė, Sandra Straukaitė, Lilija Larionova, Dianos Kuzmickaitės ir Aušros Urbanavičiūtės duetas, Laura Dailidėnienė, Milda Čergelytė, Eglė Žiemytė (prekės ženklas „D.EFECT“), Lina Gudanavičiūtė ir Jurgita Januškevičiūtė. Pastarosios dizainerės žodžiais, šis festivalis ypatingai svarbus, nes privertė daugelį sukurti neplanuotas kolekcijas.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

Spaudos konferencijoje pirmą kartą viešai pristatytas sudaiktintas festivalio simbolis – kaukolė ir žirklės. Ruošiantis renginio reklaminei kampanijai kaukolė buvo sudėliota iš daugiau kaip 2 tūkst. spalvotų siuvimo adatėlių.

Norintieji įsigyti bilietų į pirmą kartą rudenį vykstančią „Mados infekciją“, jau gali tai padaryti. Į kiekvieną renginio vakarą perkamas atskiras bilietas, kainuojantis nuo 40 iki 100 litų, VIP bilietai pirmose eilėse kainuoja 200 litų. Stovimų bilietų kainos – 40–50 litų.

Dovilė Raustytė
Nuotr. Gedimino Savickio/ELTA


© 2007, Lietuvos naujienų agentūra ELTA. Visos teisės saugomos. Platinti, kopijuoti be Eltos sutikimo draudžiama. El. paštas: [email protected].

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top