Now Reading
Kas nutiko „Malaysian Airlines“ 370-ajam?

Kas nutiko „Malaysian Airlines“ 370-ajam?

Kas nutiko „Malaysian Airlines“ 370-ajam?

Lietuva, kovo 4 d. Pasaulio dėmesį prikaustė su 239-iais keleiviais bei įgulos nariais dingęs orlaivis. Be perspėjimo, be nelaimės signalo ar rastų lėktuvo nuolaužų. Praėjus metams po šios mįslingos katastrofos, specialiai sukurtame dokumentiniame filme „Kas nutiko „Malaysian“ 370-ajam?“ ekspertai dar kartą nuodugniai išanalizuos turimus įrodymus, oficialius dokumentus bei lėktuvo likimą aiškinančias prielaidas.

„Boeing 777“ – vienas moderniausių ir labiausiai automatizuotų orlaivių pasaulyje. „Malaysian“ 370-ojo reiso lėktuvas pakilo iš Tailando įlankos ir šiaurės rytuose einančiu oro koridoriumi turėjo skristi į Pekiną. Planuota kelionės trukmė – 6 val. Po 20 minučių nuo pakilimo lėktuvas pasiekė 10 668 m. aukštį. Įgula įjungė autopilotą, kuriuo planavo kliautis iki pat nusileidimo. Kelionės pradžia atrodė įprasta, rami, niekuo neišsiskirianti.

Kvala Lumpūre esantys oro erdvės dispečeriai turėjo stebėti lėktuvą Malaizijos oro erdvėje. Lėktuvui kertant Tailando įlanką, skrydžio stebėseną turėjo perimti Vietnamo dispečeriai. Paskutinį kartą ryšį su lėktuvu dispečeris Kvala Lumpūre užmezgė 01.19 val. Tikėtasi, kad po kelių minučių įgula susisieks ir su Vietnamo skrydžių valdymo centru. Tačiau net ir praėjus beveik pusvalandžiui iš skrydžio Nr. 370 erdvės buvo tegirdėti tyla. Lėktuvas išnyko be pėdsakų, paslaptingai pradanginęs šimtus gyvybių.

Žmogiškasis faktorius? Užgrobimas? Gaisras lėktuve? Dingęs slėgis? Pikta lemtis? Specialioje laidoje aviacijos bei kitų sričių ekspertai analizuos daugybę teorijų, bandydami paaiškinti, kas galėjo atsitikti.

„Per visą daugiau nei 40-ties metų karjerą aviacijoje neprisimenu didesnį dėmesį bei nerimą atkreipusio įvykio”, – sako Malcolmas Brenneris, pasaulyje pripažintas aviacijos katastrofų ekspertas.

Vis dėlto, remiantis įrodymus renkančių specialistų Londone informacija, manoma, kad lėktuvas prieš prarasdamas kontaktą dar skrido valandų valandas. Kruopšti analizė atskleidė, kad užmezgęs paskutinį ryšį Nr. 370 reiso lėktuvas triskart apsisuko, pirmąkart jis buvo sukamas į kairę, vėliau lėktuvas dar dusyk nukreiptas į vakarus, po to – į pietus link Antarktidos.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

Malcolmo Brennerio nuomone, posūkiai tarsi sako, jog valdymo kabinoje kažkas lėktuvą specialiai nukreipė nuo kurso. Įvertinus visus įrodymus, specialistų komanda pabandys nuspręsti, kas privertė lėktuvą perskristi Indijos vandenyną.

Kas nutiko „Malaysian“ reisui Nr. 370? Premjera sekmadienį, kovo 8 d., 20 val. per „National Geographic Channel“.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top