Manto Wizard mokytojas iliuzionistas Arvydas Stonys perdavė savo mokiniui dvidešimt penkerių metų iliuzijos meno patirtį. Oficialios iliuzionistų mokyklos pasaulyje nėra. Taigi magai iš lūpų į lūpas turi tradiciją perduoti patirtį.
Vaikinas yra atstovavęs Lietuvai įvairiuose tarptautiniuose kongresuose bei pelnęs tarptautinį pripažinimą. Manto Wizard pasirodymai pakeri ne tik Lietuvos publiką, bet ir pasaulio auditorijas. Iliuzionistas dabar pats bando prisidėti prie kitų žmonių gyvenimų...bent akimirkai padaryti juos laimingesnius, pamiršusius kasdienius rūpesčius...
Šiandien pasaulinėje scenoje nebūtinai Lietuvos, nemažai ir talentignų žmonių, ir žmonių, kurie neturi talento, bet veržiasi į sceną: tiek televizijoje, tiek koncertų salėse. Scenai reikalingas išsilavinęs žmogus. Kadangi žiūrovas yra išsilavinęs, dėl to tu turėtum būti lygiavertis žiūrovui, tiek intelektu, tiek žiniomis. Aš turiu išsilavinimą jau vieną, dabar antrą bandau gauti
„Ar mano piniginė niekur nedings, ar galit pradanginti mano žmoną?“ – tai du klausimai, kuriuos visada girdžiu. Juokais atsakau, kad jei norėčiau jūsų piniginės, ji jau seniai būtų dingusi, o dėl žmonos, tai už gerus pinigus Lietuvoje bet kas gali dingti (šypsosi).
Tiesą sakant aš turiu ir triuką, kur atsiranda eurai... Žmonėms patinka geri triukai. Svarbiausia yra tai, kad žiūrovas nors trumpam patikėtų. Kaip sakydavo indėnų šamanai, viskas, kas palengvina žmogaus rūpesčius ir kančią yra medicina. Tai, kaip mano kolega iš Las Vegaso, garsus magas Jeff McBride‘as sako, „aš esu daktaras, nes nors trumpam padedu žmogui užsimiršti“.
Negalėčiau išskirti mėgstamiausio triuko. Kiekvienas triukas man yra svarbus. Tegu žiūrovai sprendžia. Dabar turiu numerį Sweeney Todd, su kuriuo pasirodžiau Italijoje, tai yra manipuliacijos numeris.
Nenaudoju jokios specialios technikos. Daiktus pradanginu, tada padarau, kad jie atsirastų – visa tai, tik rankų miklumo pagalba. Tas numeris yra labai sudėtingas. Triukų atlikimo technika reikalauja daug repeticijų, daug darbo, kad tai atrodytų švariai. Didžiausia apgaulė mano darbe yra tai, kad viskas turi atrodyti labai lengva. Nors iš tikrųjų tai reikalauja daug pastangų.
Paslaptis ir yra ta esminė iliuzijos meno dalis, kuri traukia. Būtent paslaptis ir padaro iliuzijos meną magišku. Žmonės nebenori susigadinti siurprizo, tai net nebeklausia, kaip atliekami triukai. Jiems kartais netgi smagu nežinoti. Jie tiesiog gerai praleidžia laiką. Magai niekada neatskleidžiam savo paslapčių.
Geram iliuzionistui reikia trijų savybių. Kantrybės, kadangi tai yra ilgo ir kruopštaus darbo rezultatas. Išsilavinimo, kad rastum kontaktą, žinotum, ką tu darai. Iliuzijos mene turi išmanyti daug kitų dalykų – fiziką, matematiką, psichologija, nes tai turi sąsajų.
Svarbiausia yra mylėti savo darbą. Stengiuosi šias savybes turėti, dirbu, kad jas turėčiau. O tobulas žiūrovas yra toks, koks yra, su savo patirtimi. Negali žiūrovo keisti. Artisto darbas yra derintis prie jo. Derintis prie žiūrovo skonio, intelekto, požiūrio. Lietuvoje yra labai geri žiūrovai – neišlepę.
Kiekvienas trofėjas uždirbtas prakaitu. Nors turbūt pats įsimintiniausias laimėjimas buvo Italijoje, kai tapau čempionu (2009 m spalis – Italijos nacionaliniame iliuzionistų čempionate, Abano mieste, Mantas laimėjo pirmąją vietą – aut. past.).
Tai buvo mano pirmas konkursas su Sweeney Todd numeriu. Tikėjausi bent gerai pasirodyti ir apginti Lietuvos vardą. Buvau nustebintas, kai sulaukiau ovacijų ir gavau pirmąją vietą. Man labai svarbu yra originalumas. Net jei paimu klasikinį triuką, kuriam keturi šimtai metų, vis tiek kažką pakeičiu ir padarau savaip.
Bet kuris artistas pasakys, kad scenoje privalai užmiršti, jei kas nors ne taip. Kai išeini į sceną, visu šimtu procentų dirbi žiūrovui, tada pamiršti viską. Manau Mantas scenoje yra netgi daugiau Mantas negu Mantas namie.
Aš scenoje esu toks, koks esu - pats tikriausias, nes aš ten atsiveriu per savo kūrybą, per savo triukus. Šekspyras buvo teisus sakydamas, jog visas gyvenimas yra scena ir mes visi esame kaip aktoriai, nuolat atliekam vaidmenis.
Planų turiu daug ir darbo turiu daug. Labiausiai norėčiau toliau sėkmingai dirbti savo darbą ir, kad mano žiūrovai gerai praleistų laiką ir džiaugtųsi žiūrėdami mano šou. Kad mano šou būtų ypatingas, išskirtinis, kad tai nebūtų eilinis šou.
|
|
|
|
|
|
|
|
|