„A&V“ ir „Audimas“ siūlo sporto ir mados sintezę (foto)

„Mes su Aleksandru susilažinome. Jis sako, kad parduosime visą kolekciją per savaitę“, – atviravo Daina Daubarė, „Audimo“ generalinė direktorė. „Bet žinai, savaitė kartais būna ilga“, – juokaudamas įsiterpė Aleksandras Pogrebnojus.
 
Vakar (rugpjūčio 25 d.) pirkinių mieste „Panorama“ esančioje „Audimo“ parduotuvėje buvo pristatyta Aleksandro Pogrebnojaus ir Vidos Simanavičiutės tandemo „A&V“ bei „Audimo“ suvienytų kūrybinių jėgų rezultatas, sulaukęs gausaus spaudos atstovų ir stilingos publikos dėmesio. Nuplėšus parduotuvę slepiančią uždangą pasirodė renginio kaltininkai – dizainerių duetas bei „Audimo“ atstovai. Ir – jokių modelių. Žiūrovams buvo siūloma tiesiog patiems iš arčiau panagrinėti kolekciją, susidedančią iš maudymosi kostiumėlių, glaudžių bei laisvalaikio aprangos.
 
Pasitelkus sportinėje aprangoje dažniausiai naudojamas medžiagas – merino vilną, medvilnę ir poliesterį – drabužiai stebino neįprastais raštais. Pasak Vidos Simanavičiūtės aprangos dekoravimo pagrindu tapo žemėlapiai ir topografiniai motyvai, matomi tarsi „iš kosmoso“. Taip puoštos moteriškos tamprės, maudymosi kostiumėliai ir glaudės bemat sulaukė pirkėjų susidomėjimo. Militaristiniai motyvai atliko nemažiau svarbų vaidmenį kolekcijoje. A. Pogrebnojaus vilkimas violetinis bliuzonas dekoruotas ordinais buvo vienas labiausiai vyrišką akį traukusių drabužių. Žaismingi audiniai kontrastavo su dizaineriams būdingais žemiškų spalvų tonais – moteriškų kombinezonų, bliuzonų modeliai varijavo nuo pilkų, chaki iki juodų atspalvių.
 
Nors rūbai buvo pristatomi kaip naujiena, didžiąją dalį „Audime“ paduodamų drabužių buvo galima išvysti dar gegužę Sereikiškių teniso kortuose rengtame dizainerių rudens-žiemos kolekcijos pristatyme. Ant podiumo pateikta idėja pasiekė vartotojams prieinamas lentynas. Noras sportuojant atrodyti stilingai – įperkamas. Vardinių drabužių kainos prasideda nuo 100 litų. Tačiau originalumo ištroškę pirkėjai turėtų suskubti, kolekciją sudaro vos 1500 vienetų.
 
„Audimo“ generalinė direktorė Daina Daubarė džiaugėsi tiek darbo procesu tiek rezultatu bei susidomėjimu pačia kolekcija. „Toks stilingo laisvalaikio mėgėjų entuziazmas ragina ieškoti ir daugiau kūrybinių sprendimų, tad jau mąstome apie ateities planus“, – teigė ji, – „Todėl panašu, jog pirmas šitokio pobūdžio bendradarbiavimas tikrai nežada būti paskutinis.“

Lankytojų vertinimai:

„Pagaliau kažkas tokio vyksta Lietuvoje, labai džiaugiuosi. Man šis projektas primena užsienyje vykstančius, pvz „H&M“ projektą su dizaineriais. Ir man labai džiugu, kad tokių projektų dėka pagaliau dizainerių rūbus galima įpirkti.“ ~ Milda Čergelytė, jaunosios kartos dizainerė. 

„Toks dizainerių ir parduotuvių bendradarbiavimas yra galimybė, manau, kad kiekvienas jaunas žmogus apie tai svajoja. Mūsų įmonės turėtų atkreipti dėmesį į tuos studijuojančius dizainerius, kurie irgi turi ką parodyti.“ ~ Vitalija

„Įspūdis iš tikrųjų neblogas. Negaliu vertinti moteriškų rūbų, bet vyriški tikrai patinka, ypač tas violetinis, kariškas (rodo į rūbą, kuriuo buvo pasipuošęs A. Pogrebnojus). Ir labai įdomi ta mintis, kad rūbuose panaudoti istoriniai motyvai. Domiuosi istorija, man labai patinka. Gal ir pats nusipirksiu.“ ~ Augustinas
 
„Sportinius rūbus perku „Adidas“ arba „Nike“ parduotuvėse, bet dėl šios kolekcijos pirmą kartą atėjau ir į „Audimą“. Lietuviškų dizainerių produkcija lietuviškoje parduotuvėje – labai tinkama, viskas čia įdomiai ir gudriai padaryta.“ ~ Raimonda

Justė Urbonavičiūtė

Rašyti komentarą
Vardas* El. paštas
Komentaras*
    *privalomi laukai