Now Reading
TOP10: įsimintiniausios 2012 metų lietuviškos reklamos

TOP10: įsimintiniausios 2012 metų lietuviškos reklamos

TOP10: įsimintiniausios 2012 metų lietuviškos reklamos

ITnaujienos.lt

2012-ieji medijų agentūroms buvo tikras iššūkis. Reklamos persotintus žmones atrodo jau sunku kuo nors nustebinti, tačiau vis dėlto nustebinti pavyko ir šiandien galime jums pateikti 10 įsimintiniausių lietuvių kurtų reklamų 2012 metais.

„Čili“ pica kosmose

Rusėjo viduryje „Čili Pica“ džiaugėsi, kad yra pirmieji, išsiuntę picą į kosmosą. Na, bent jau taip teigė jie. 15 metų jubiliejų švenčiantis restoranų tinklas nusprendė šią progą paminėti su trenksmu. Meteorologiniu oro balionu ką tik iškepta pica pakilo į 33 kilometrų aukštį ir po maždaug dviejų valandų sprogus balionui buvo rasta sėkmingai nusileidusi Panevėžio miškuose. Skrydis „Čili“ kainavo kiek daugiau nei tūkstantį litų, o vaizdo įrašą „YouTube“ sistemoje peržiūrėjo per 100 tūkstančių naudotojų.

„Wikipedia Redefined“

Rinkodaros agentūros „New!“ pavadinimas rugpjūčio mėnesį nuskambėjo visame pasaulyje. Jie sumąstė iš esmės perdaryti populiariausios pasaulinės enciklopedijos „Wikipedia“ dizainą ir jį pristatyti www.wikipediaredefined.com tinklalapyje. Rezultatas – gausybė liaupsių iš viso pasaulio, dešimtys tūkstančių apsilankymų per dieną naujame tinklalapyje ir „Wikipedia“ atstovų raginimai tęsti projektą.


 

„Tele2“ „flashmob’as“

Birželio mėnesį telekomunikacijų bendrovė „Tele 2“ skelbė telefonų išpardavima, tad ta proga su reklamos agentūra „Ogilvy“ buvo nuspręsta surengti „flashmob’ą“ kino teatre. Prasidėjus kino seansui „Forum Cinemas“ kino teatre, salė buvo sausakimša, tačiau tik 12 žmonių joje iš tiesų susirinko pažiūrėti filmo, o visi kiti parodžius „Tele 2“ reklamą tiesiog išbėgo į telefonų išpardavimą. Įdomu, kokios buvo tų 12 nieko nenutuokiančių žmonių reakcijos? Pažiūrėkite.


„Vytautas“ pasaulio pabaigos reklama

Visus metus „Vytautas“ stebino virusinėmis reklamomis, kurios visos kartu buvo peržiūrėtos beveik 4 milijonus kartų. Tačiau kai atrodė, kad „Vytauto“ rinkodaristai jau išsisėmė, jie pristatė pasaulio pabaigos interaktyviąją reklamą, į kurią įtraukė ir žiūrovus. Kiekvienas žiūrėdamas vaizdo įrašą gali pats pasrinkti tolimesnę jo eigą.

Esto Marko sugrįžimas į „Utenos alaus“ reklamas

Ar dar pamenate prieš daugybę metų rodytas „Utenos alaus“ reklamas su estu Marko? Tai štai, Marko grįžo į Lietuvą ir patyrė naujų nuotykių. Ar esto sugražinimas į reklaminę kampaniją buvo sėkmingas – spręsti jums. Tačiau susidaro įspūdis, kad „Utenos alus“ pilnai niki galo neišnaudojo atiradusios galimybės pratęsti Marko nuotykius Lietuvoje ir susitelkė per daug primityvų humorą. Faktas – mintis gera, tačiau įgyvendinant idėjų pritrūko.

Lietuvai reikia stuobrių

Reklamos agentūra „Nomoshiti“ su Lietuvos gamtos fondu liepą daugybę didmiesčių viešojo transporto stotelių padabino plakatais su užrašu „Lietuvai reikia stuobrių“. Tekstas labai dviprasmiškas, tad natūralu, kad dauguma jį perskaitę puolė informacijos ieškoti plakatų apačioje nurodytu internetino adresu www.stuobrys.lt, o ten jų laukė mokomoji informacija apie negyvą medieną, kitaip dar vadinama stuobriais.

„Radiocentro“ reklama

„Ant tilto Emilija nusprendė – ji šoks. Kol išsikraus ausinukas“; „Paulius suprato, kad tuoj mirs. Todėl pakeitė bateriją ir pasigarsino radiją“; „Eglė ir Mantas nutarė pakratyti kojas. Tuomet rankas. O vėliau ir padainuoti“, – su tokiomis dviprasmiškomis mitnimis balandį „Radiocentras“ prisistatė klausytojams. Rinkodaros agentūros „Milk“ dėka šios reklamos akį rėžė ne tik gatvėse, bet ir televizijos bei kino teatrų ekranuose.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

Ką dievinsime rytoj?

Prieš prasidedant didžiausiai metų informacinių technologijų konferencijai Baltijos šalyse „Login 2012“, renginys buvo pristatomas tokiu šūkiu – „Ką dievinsime rytoj?“, ir ant „Facebook“ logotipo nukryžiuotu Jėzumi. Tokie plakatai greitai padalijo visuomenę į dvi dalis – tuos, kurie palaikė, ir tuos, kurie smerkė. Kad ir kaip būtų, tačiau apie „Login“ konferenciją dėl šios reklamos visi kalbėjo dar ilgai.


 

„Pildyk“ pelėdos

Prieš šių metų žiemos šventes telekomunikacijų kompanija „Tele2“ į lietuvių pasamonę įdiegė naują Kalėdų sinonimą – pelėdas. Šmaikščios reklamos su indu Džeronimu, nesuprantančiu, kodėl lietuviai džiaugiasi, kad netrukus ateis pelėdos, greitai kaip virusas išplito po internetą ir šiandien yra pamatytos praktiškai visų lietuvių net ne vieną kartą.


Vertikalus podiumas

„Ozas“ jau ilgą laiką bando pritraukti pirkėjus neregėtomis parodomis ir įvairiausiomis pramogomis. Spalio mėnesį su reklamos agentūra „Buzz Makers“ ant „Novotel“ viešbučio sienos jie įrengė podiumą ir ėmė demonstruoti rudeninės mados tendencijas. Toks renginys Lietuvoje dar neturėjo analogų, tad natūralu, kad ir dėmesio buvo susilaukta tikrai nemažai.


View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top