Stresą mažinantis maistas

Sportokuras.lt

Griebkite vieną iš žemiau pateiktų produktų, kai pasijusite esantys blogos nuotaikos, užklupti streso ar kamuojami slegiančio oro už lango. Keli kąsniai ir vėl galėsite kibti į kasdieninę veiklą su nauju užsidegimu!

Apelsinai

Apelsinuose esantis vitaminas C mažina stresą ir reguliuoja kraujospūdį bei kortizolio lygį organizme. Šis vitaminas taip pat yra būtinas ruošiantis artėjančiai žiemai.

Džiovinti abrikosai

Juose daug magnio – natūralaus stresą mažinančio mineralo, kuris be to padės dar ir atpalaiduoti raumenis po įtemptos treniruotės.

Migdolai, pistacijos ir graikiniai riešutai


Migdolai prisotinti energijos suteikiančiais B ir E grupės vitaminais, o graikiniai riešutai padeda sumažinti pakilusį kraujo spaudimą.

Kalakutiena

Šio paukščio mėsa turi savyje amino rūgšties, kuri skatina serotonino išsiskyrimą. Tai cheminis elementas, padedantis atsipalaiduoti ir net pasijusti šiek tiek tingiu.

Špinatai


Magnio trūkumas gali lemti nuolatinį galvos skausmą ir bendrą kūno nuovargį. Tuo tarpu vienas puodelis špinatų suteikia pusę magnio rekomenduojamos paros normos.

Lašiša


Riebioje žuvyje esančios omega-3 rūgštys ne tik gerina kraujotakos sistemos darbą, bet ir stabdo kortizolio bei adrenalino išsiskyrimą, taip apsaugodamos organizmą nuo greito susijaudinimo.

Avokadai

„Gerieji“ riebalai ir kalis, esantis avokaduose, mažina kraujospūdį. Nemažai kalio turi ir bananai.

Tačiau neužtenka vien žinoti, ką valgai – reikia žinoti ir kada valgyti. Užkandžiaukite dažnai ir po truputį, jog išlaikytumėte vienodą cukraus lygį organizme. Be to, būtina sportuoti ar bent jau mankštintis – tik taip galima efektyviai išvengti emocinių „šuolių“.

maistas, mažina stresą, stresas, sveikas maistas, sveikata ir grožis

Rašyti komentarą
Vardas* El. paštas
Komentaras*
    *privalomi laukai