Susimovė: 15 logotipų su netikėta seksualine potekste (foto)

Laikas.lt
Pagal Demilked.com

Niekam ne paslaptis, jog kompanijos logotipas – vienas svarbiausių jos įvaizdžio komponentų, todėl privalo būti įdomus, lengvai įsimenantis ir atspindintis kompanijos veiklos esmę. Visgi, pažiūrėjus į šiuos egzempliorius, abejonės nelieka tik dėl vieno – jie tikrai sugeba patraukti dėmesį. Tik nežinia, ar būtent to buvo siekiama... Jūsų teismui – seksualinę potekstę turintys logotipai.

1.Katalikų bažnyčios arkivyskupijos jaunimo komisija

2. Apverstas "Zune" logotipas

3. "The Texas Longhorns"

4. "A-Style"

5. "Office of Government Commerce" logotipas, paverstas šonu

6. "Mont-Sat"

7. "Arlington Pediatric Center"

8. "Clinica Dental"

9. "Computer Doctors"

10. "Locum"

11. "CatWear"

12. "Institute Of Oriental Studies"

13. "Kudawara Pharmacy"

14. "Kidsexchange"

15. Vaikų dainų ir šokių pamokos

juokinga, logo, logotipai, seksualinė potekstė, susimovė

Rašyti komentarą
Vardas* El. paštas
Komentaras*
    *privalomi laukai