Search Results for: "svetaine"
Svetainė – tai erdvė bendravimui. Čia leidžiame laisvalaikį, būdame su šeima, žiūrime filmus ir priimame svečius. Tad visiems norisi, kad tai būtų jauki ir svetinga namų erdvė, kurioje būtų tiesiog malonu leisti laiką. Patarimais, kaip pasirinkti ir sustatyti svetainės baldus, kad kambarys būtų jaukus, bet tuo pačiu ir praktiškas, dalinasi didžiausios Lietuvoje elektroninės parduotuvės Pigu.lt specialistai.
Net ir tuomet, jeigu svetainė yra šiek tiek mažesnė, neverta jaudintis ar jaustis suvaržytiems – yra ne vienas būdas, padėsiantis sukurti didesnę ir tuo pačiu kur kas jaukesnę šios patalpos erdvę. Tinkamas svetainės baldų pasirinkimas yra vienas iš tokių variantų – į kokias detales tuomet svarbiausia atsižvelgti?
Noras save parodyti iš gerosios pusės gali padaryti daugiau žalos nei naudos. Pernelyg savo privalumus pabrėžiantys pažinčių svetainių nariai atbaido priešingą lytį, nes sukuria savimylų įspūdį.
Pradėjo veikti Vilniaus universiteto psichologų sukurta pirmoji Lietuvoje nemokama internetinė streso valdymo programa BADI. Lietuvos gyventojai, patiriantys įvairaus pobūdžio psichologinius sunkumus, galės patys mokytis įveikti stresą internete.
Pažinčių svetainėse dažnai registruojasi bendravimo ir meilės išsiilgę žmonės, kurie neturi pakankamai laisvo laiko susipažinimui arba yra kiek uždaresni, nemėgstantys didelių susibūrimo vietų, intravertiški.
Pirmasis laiškas pažinčių svetainėse nulemia viską: kokį įspūdį paliksite patikusiam asmeniui, kaip jis atrašys ir ar iš vis jis panorės atrašyti. Pažinčių svetainės flirtas.lt rinkodaros vadovas Audrius Vrubliauskas sako, kad tai yra pagrindinis įrankis patraukti į save dėmesį ir dalinasi patarimais, kaip jį geriau parašyti.
Kadaise žmonės, norėdami su kuo nors susipažinti, talpindavo (arba ieškodavo) skelbimus laikraščiuose, žurnaluose, viešindavo informaciją apie save per radiją ar televiziją. Dabar viskas paprasčiau – internete yra begalė būdų, leidžiančių susirasti draugą, -ų. Pažinčių svetainės – vienas iš jų. Žmogus rimtai draugystei, vaikinas/mergina puodeliui kavos, intymūs santykiai – ir panašūs pasiūlymai, kuriuos galite čia rasti. Nieko naujo nepasakėme, tiesa? Tačiau ar esate girdėję apie portalą „Alikewise“, kuriame sau artimą sielą siūloma susirasti pagal mėgiamas knygas ar jų autorius? Šiek tiek papasakosime apie šį projektą.
Už Atlanto būtų sunku rasti bendrovę, nors ir labai smulkią, kuri neturėtų savo prezentacinės interneto svetainės. Net vietinės gėlių parduotuvės turi savo „namus“ internete.
Tuo tarpu Lietuvoje, maždaug 90 proc. mikro ir mažo verslo atstovų, internetą naudoja kaip priemonę bendrauti el. paštu ir apsilankyti potencialių tiekėjų svetainėse (jei tokios nėra, susirasti kontaktus).
Blogiausia, kad šie verslininkai neturi įgūdžių ir net nežino nuo ko pradėti kuriant savo įmonės svetainę. Pateikiame dešimt pačių svarbiausių patarimų šiuo klausimu.
Panašūs straipsniai
Kaip sukurti mobiliąją aplikaciją?
„Apple“ perka „Twitter“?
Keturios svetainės dizaino klaidos
Susiję terminai
Kompetencija
Komunikavimas
Mažo masto veiklos pranašumai
Prekės ženklas
Reklama
S kreivė
Verslininkas
Sukurkite naudingą turinį. Jūsų vartotojai svetainėje lankysis ne dėl dizaino, o būtent dėl turinio. Turinys yra svarbiausia kiekvienos svetainės dalis. Jis turi būti aktualus, naudingas ir įdomus jūsų auditorijai.
Dažnai atnaujinkite svetainę. Jei su savo vartotojais nesidalinate svarbiausiomis įmonės naujienomis, ji praranda savo vertę. Galbūt vartotojams būtų įdomu sužinoti jūsų nuomonę vienu ar kitu klausimu. Atnaujinkite svetainę nors kartą per keletą savaičių.
Nenaudokite mirgančių pranešimų. Patogumas ir aiškumas yra svarbiausios vertybės jūsų vartotojams. Ir tikrai ne „gražumas“, t.y. įvairūs mirgantys pranešimai, kurie dažniausiai kuriami su „Flash“ technologija.
Padarykite svetainę sparčią. Šis patarimas papildo ankstesnįjį, nes taip pat yra susijęs su patogumu. Žmonės tikisi, kad galės tuoj pat pasiekti norimą informaciją, todėl nepateisnama, jei interneto svetainė kraunasi ilgiau nei keletą sekundžių.
Įterpkite iliustracijų ir nuotraukų. Piešinukai, nuotraukos ir vaizdo įrašai interneto svetainę daro įdomesnia ir žavinga. Jeigu nebijote klysti, klyskite įdėdami jų per daug, o ne per mažai. Vienintelė išimtis taikoma „Flash“ pranešimams.
Parenkite DUK skiltį. Žmonės mėgsta dažnai užduodamų klausimų (DUK) skiltį, nes nereikia skambinti bendrovei telefonu ir teirautis atitinkamų žmonių kažkuriuo klausimu. Išsiaiškinkite, kokie klausimai apie jūsų gaminį ar paslaugą užduodami dažniausiai, ir atsakykite į juos vienoje vietoje.
Jūsų vartotojai svetainėje lankysis ne dėl dizaino, o būtent dėl turinio. Turinys yra svarbiausia kiekvienos svetainės dalis. Jis turi būti aktualus, naudingas ir įdomus jūsų auditorijai.
Sukurkite skiltį „Apie mus“. Kad lankytojams nereikėtų spėlioti, ką ir kodėl daro jūsų organizacija, pateikite visą šią informaciją vienoje skiltyje. Taip pat galite aprašyti trumpą įmonės istoriją, pagrindinius finansinius rodiklius. Tai kelia pasitikėjimą jūsų įmone.
Padėkite lankytojams ieškoti informacijos. Sudarykite sąlygas atlikti paiešką jūsų interneto svetainėje, kad lankytojai galėtų rasti, kas juos domina. Be to, svetainės žemėlapis (angl. site map) padėtų žmonėms perprasti jūsų interneto svetainės sandarą.
Pristatykite savo komandą. Retas žmogus nori bendrauti su bevarde, beveide ir besiele organizacija. Speciali skiltis „Mūsų komanda“ išspręs šią problemą. Pažvelkite, kaip aiškiai ir „žmogiškai“ save pristato portalo „15 minučių“ redakcija.
Sukurkite keletą kanalų. Galbūt vartotojas visas naujienas apie įmonės produktus norėtų gauti el. paštu, galbūt patogiausia RSS prenumerata, o gal naudojantis savo „Facebook“ paskyra. Kiekvienam savo. Pasiūlykite žmonėms įvairius prisijungimo būdus ir nurodykite juos savo svetainėje.
Už Atlanto būtų sunku rasti bendrovę, nors ir labai smulkią, kuri neturėtų savo prezentacinės interneto svetainės. Net vietinės gėlių parduotuvės turi savo „namus“ internete.