Search Results for: "kaip parduoti automobilį"

Dėl kokių priežasčių verta rinktis automobilių supirkimo paslaugas?

Dėl kokių priežasčių verta rinktis automobilių supirkimo paslaugas?

Kai nuosavo automobilio priežiūra ir remontas ima gerokai tuštinti kišenes, transporto priemonės išvaizda prastėja ar norite atsinaujinti ir įsigyti ekonomiškesnį automobilį – senąjį reikės parduoti. Tačiau pardavimo procesas ne visuomet būna sklandus, greitas ir paprastas, juolab, jei jūsų automobilis buvo daužtas, neturintis galiojančio techninės apžiūros pažymėjimo ar net nebevažiuojantis. Ieškodami pirkėjo savo automobiliui galite užtrukti ne vieną savaitę ar mėnesį. O jei automobilį norite parduoti skubiai, jums gali padėti automobilių supirkimas Vilniuje. Ši paslauga yra puikus sprendimas norintiems greitai parduoti lengvąją transporto priemonę, nes užpildžius specialią užklausos formą internetu arba paskambinus nurodytais telefono numeriais, automobilių supirkėjai jūsų skelbimu ims domėtis jau pirmąją valandą. Tad dėl kokių priežasčių verta rinktis automobilių supirkėjų paslaugas?

Komunistinė Kinija mėgsta prabangius automobilius

Komunistinė Kinija mėgsta prabangius automobilius

Didžiausioje naujų automobilių rinkoje, prabangių automobilių gamintojai išgyvena aukso amžių, nes iki šiol dar niekada Šiaurės Amerikos ir Europos rinkos nedavė tokių rezultatų, kokius rodo Kinija

Sėkmingo automobilio pardavimo receptas – įtikinama priežastis

Sėkmingo automobilio pardavimo receptas – įtikinama priežastis

Parduodu, nes išvažiuoju gyventi į užsienį. Parduodu, nes nusipirkau brangesnę. Parduodu, nes skubiai reikia pinigų. Tokias ir panašias automobilių pardavimo priežastis išgirsta transportą nusprendę įsigyti tautiečiai. Tačiau ar šie žodžiai išties garantuoja, kad parduodamas automobilis – tvarkingas?

Didžiausio automobilių pardavimo tinklalapio autoplius.lt vystymo vadovas Viktoras Daukšas tikino, kad lietuviams ypač svarbu žinoti mašinos pardavimo priežastį.

Vyras teigė, kad dažniausia priežastis parduoti automobilį – noras atsinaujinti.

Gudrybės – aiškios

Ne vienerius metus automobiliais prekiaujantis vilnietis Ramūnas Alfa.lt tikino, kad šalies automobilių rinkoje pastebima nemažai pasikeitimų – pirmiausia daugėja atvirumo.

„Norint parduoti automobilį, reikia surašyti kuo daugiau informacijos. Kuo daugiau informacijos bus surašyta, tuo mažiau klausimų kils pirkėjui, jei skelbimas parengtas teisingai, perkantysis dažnai klaus tiesiog kainos“, – pasakojo vyras.

Ramūno teigimu, jis pats niekad nemeluoja apie mašinos trūkumus. Tiesiog gyvybei grėsmės nekeliančios mašinos problemos nutylimos. Perspėjama tik apie pavojingus gedimus. Taip pat stengiamasi išryškinti privalumus.

„Labai padeda, jei nurodoma, kad automobilį galima tikrinti servise, bei pateikiamas jo kėbulo numeris. Pagal šį numerį galima sužinoti daug apie mašinos praeitį. Vakarų Europoje kiekvienas automobilis parduodamas nurodant tokius duomenis, Lietuvoje, deja, dar ne visi“, – apgailestavo Ramūnas.

Bent šiek tiek apie techniką nutuokiantys pirkėjai itin įtariai žiūri į mašinas, kurių varikliams ar kitiems mazgams darytas kapitalinis remontas.

Pardavėjai mažiau klastoja

Pašnekovo teigimu, pastaruoju metu pastebima tendencija, kad automobilių pardavėjai atsargiau žiūri į nuvažiuotų kilometrų klastojimą.

„Žinau keletą istorijų, kai paaiškėjus, kad buvo atsuktas kilometrų skaitliukas, pardavėjas turėjo atgal pasiimti automobilį ir grąžinti pinigus. Visi supranta, kad žmonės nėra kvaili, ir pradeda kovoti už pirkinį be apgavysčių“, – sakė vyras.

Tačiau situacija gerėja ne tik kalbant apie kilometražo klastojimą. Pasirodo, nemažai pardavėjų, parduodami po avarijų sutvarkytus automobilius be oro pagalvių, nebemeluoja, kad saugos sistemos veikia. Nenorėdami galimų nemalonumų, jie perspėja pirkėją, kad automobilyje tėra tik pagalvių imitacija.

„Žinoma, pasitaiko ir kitokių atvejų. Kartą pardaviau pažįstamam automobilių perpardavinėtojui iš Baltarusijos mašiną. Ji buvo sutvarkyta po nemažos avarijos. Sergejus tada paaiškino, kad automobilio būklė nėra labai svarbi, nes jį vis vien nupirks rusai. Kad padidintų mašinos vertę, baltarusis vėliau sumontavo kondicionieriaus mygtuką, kurį paspaudus užsidegdavo lemputė. Tai, kad kondicionieriaus išties nebuvo, pardavėjui neatrodė svarbu“, – pasakojo pašnekovas.

Derybos tinka ne visur

Tipine lietuvių savybe Ramūnas įvardija ir aukštesnę nei rinkos vertė mašinos kainą. Todėl Lietuvoje įprasta kone iškart klausti pardavėjo, kokią nuolaidą padarys.

„Jei Vokietijoje iškart paklausite apie nuolaidą – įžeisite pardavėją. Šiek tiek derėtis galima tik nuvykus prie automobilio“, – pasakojo pašnekovas.

Ypatingą dėmesį pardavėjas siūlo atkreipti ir į dideliuose centruose parduodamus automobilius. Vyro manymu, čia parduodamų mašinų būklė dažnai būna neaiški. Todėl dėmesio verti automobiliai tik tie, kuriems siūloma garantija.

Pirkimas – kaip šukuosena

„Noriu paklausti, ar patys darotės vakarinę šukuoseną arba taisote dantis? Atsakymas – ne. Automobilio pirkimą irgi reiktų patikėti specialistui, kuris apžiūrėjęs pasakys, ar mašiną pirkti, ar ne. Jei pasakys nepirkti – sutaupysite nemažai pinigų, kuriuos išleistumėte remontui“, – apie sėkmingą automobilio pirkimo receptą sakė vyras.

„Pastebėjome, jog 23 proc. naudotų automobilių pirkėjų perka ir kartu parduoda dėl noro atsinaujinti. Naujus automobilius lietuviai dažniau perka dėl mažesnių kuro sąnaudų, o naujesnis naudotas automobilis perkamas dėl to, kad dabartinis tapo nefunkcionaliu. Portale autoplius.lt parduodamų automobilių komentaruose atsispindi ir emigracijos tendencija. Apie šimtas automobilių parduodami būtent dėl išvykimo į užsienį. Pasitaiko atvejų, kai transporto priemonė parduodama dėl prarasto vairuotojo pažymėjimo, pinigų stygiaus ar per brangaus draudimo, tačiau šie atvejai – pavieniai“, – situaciją pristatė V. Daukšas.

Jo teigimu, net 78 proc. privačių automobilių pardavėjų skelbime pateikia ir papildomą informaciją apie parduodamą automobilį; nurodo, dėl kokių priežasčių jis parduodamas, plačiau aprašo automobilio būklę ar naudojimo istoriją.

Pasak V. Daukšo, įdomu yra ir tai, kad lietuviai automobilį dažniausiai nusiperka per savaitę nuo aktyvios paieškos pradžios.

Skaitykite daugiau: http://www.alfa.lt/straipsnis/14205161/Sekmingo.automobilio.pardavimo.receptas..itikinama.priezastis=2012-04-09_18-22/#ixzz1rfdqUZHR

Prabangaus automobilio pirkėjus verslininkas vilioja auksu

Prabangaus automobilio pirkėjus verslininkas vilioja auksu

Kaunietis verslininkas Audronis Gestautas bando parduoti keletą metų eksplotuotą išskirtinį automobilį. „AG Excalibur“ pavadinta mašina – smarkiai perdarytas „Mercedes Benz CL500”. 295 tūkst. litų įvertintą mašiną savininkas parduoda kartu su ratų montavimo staklėmis, nes kitaip naujasis savinikas greičiausiai turėtų bėdų keisdamas padangas.

Prieš keletą metų į gatves išridenęs perdarytą „Mercedes Benz CL500” A. Gestautas neslėpė pasididžiavimo. Vyras ne kartą spaudai yra pasakojęs tiek apie dėmesį automobiliui rodančius smalsuolius, tiek apie, jo žodžiais, piktus pavyduolius.

„Automobilis yra grynai mano stiliaus – raudona išorė, baltas salonas, dideli ratai. Kad pasiekčiau tokį vaizdą reikėjo perdaryti visą mašiną, ją žeminti, išmesti nereikalingas dalis. Kadangi senų detalių liko nedaug, tai kūrinį pavadinau „AG Exkalibur“. Man tiesiog patiko toks vardas“, – yra sakęs A. Gestautas.

Versiliniko automobilio ratus suka penkių litro darbinio tūrio benzininis variklis.

Tačiau kur kas daugiau dėmesio skelbime skiriama papildomai įrangai ir prabangai. Pabrėžiama, kad automobilio ženkliukas yra padengtas 24 karatų auksu.

Skelbimą apie parduodamą automobilį verslininkas patalpino tinklalapyje autoplius.lt.

Tiesa, internete galima rasti ir verslininko bandymus savo hobį paversti pinigus nešančia veikla. Interneto adresu agexcalibur.com anglų kalba pateikiama informacija apie kompaniją, kuri esą perdaro prabangius automobilius.

„AG Excalibur“ koncentruojasi į sportiškumą, komfortą ir dizainą. Įspūdingi 30 colių ratlankiai, ekstremaliai platus kėbulas, trikampio formos duslintuvo angos, katės stiliaus akys… Mes garantuojame, kad tapsite pastebimi gatvėse. Taip pat turėsite sportišką ir komfortą užtikrinančią važiuoklę su varikliu iki 740 AG“, – teigiama tinklalapyje.

„Bertone“ 100-metį sutiks be automobilių muziejaus (Foto)

„Bertone“ 100-metį sutiks be automobilių muziejaus (Foto)

Italijos automobilių dizaino namai „Bertone“ kolekcionieriams pasiūlė kasmet prie Komo ežero vykstančiame „Villa d’Este“ aukcione įsigyti praeityje sukurtus koncepcinius modelius, iki šiol buvusius kompanijos muziejuje.

„Dacia Duster“ „No Limt“: uniklaus automobilis

„Dacia Duster“ „No Limt“: uniklaus automobilis

„Renault“ grupės prekės ženklas „Dacia“ sukėlė tikrą sumaištį automobilių pasaulyje. Per septynių metų pastovaus augimo laikotarpį prekės ženklas tapo vienu iš pagrindinių rinkos žaidėjų. Pagrindinė to priežastis – ypatingai patikimų, erdvių ir atsakingai sukonstruotų transporto priemonių, kurios pasižymi nepralenkiamomis charakteristikomis ir įrangos lygiu bei patrauklia kaina, asortimentas. „Dacia“ tapo viena tikrų automobilių pramonės šakos sėkmės istorijų.

2010 m. balandį pristatytas šeštasis prekės ženklo asortimento modelis – visureigis „Duster“ – iš karto tapo labai populiarus ir iki dabar jau parduoti 127 000 šio modelio automobiliai visame pasaulyje. Modelis taip pat tapo prekės ženklo veiklos automobilių sporte žvaigžde – jis dalyvavo tokiose varžybose kaip Prancūzijos „Trophée Andros“ lenktynių ledu serijos su Alainu Prostu (du antros vietos apdovanojimai), „Rallye Aïcha des Gazelles“ (2 ir 3 vietos 2011 m.), o netrukus dalyvaus ir „Pikes Peak International Hill Climb“ lenktynėse.

Aistra automobilių sportui atspindi stiprias ir ambicingas prekės ženklo vertybes.

„DACIA DUSTER“ „NO LIMIT“: UNIKALUS AUTOMOBILIS

„Dacia Duster“ „No Limit“ yra išskirtinis, ypatingai galingas automobilis. Jis buvo specialiai pagamintas „Tork Engineering“ (konstrukcija, gamyba, surinkimas, tobulinimas) ir „Sodemo“ (variklis) komandų kartu su „Renault Sport Technologies“, kuri pasidalino savo unikalia patirtimi automobilių sporte bei tiekė kai kuriuos komponentus.

„Dacia Duster“ „No Limit“ atitinka specifinius amerikietiškų varžybų „Unlimited“ klasės reikalavimus, kuriais neribojami variklio dydis ir jo galia. Nėra nustatytas minimalus svoris, gali būti naudojamos bet kokios padangos, nėra jokių transmisijos sistemos ar aerodinamikos suvaržymų.

Po stiklo pluošto kėbulu „Dacia Duster“ „No Limit“ slepia keletą modernių savybių, pavyzdžiui:

– Galingą 850 AG variklį:
Specialiai „Sodemo“ pagamintas „Nissan GT-R’s NISSAN VR 38 DETT“ bloku (3,8 l V6) paremtas „Dacia Duster“ „No Limit“ variklis sureguliuotas taip, kad puikiai veiktų nepaisant didelio aukščio virš jūros lygio – lenktynės prasideda 2 860 m ir baigiasi 4 300 m virš jūros lygio.

– Specifinė pavarų dėžė:
Variklis yra sujungtas su šešių bėgių sekvencine pavarų dėže „Sadev“, sukurta taip, kad galėtų susidoroti su tiek daug galios tuo pat metu užtikrindama greitą ir tikslų pavarų perjungimą.

– Pažangi aerodinamika:
„Dacia Duster“ „No Limit“ aerodinaminis paketas – nedažnai naudojamas automobilių sporte. Jis buvo kuriamas vėjo tunelyje ir jo galiniai sparnai yra ypač įspūdingi.

JEAN-PHILIPPE DAYRAUT: VAIRUOTOJAS, TURINTIS SVAJONĘ

Jean-Philippe Dayraut ilgai svajojo sudalyvauti „Pikes Peak Hill Climb“ lenktynėse su tokiu išskirtiniu automobiliu. Jis pats įtikino „Dacia“ ir „Renault Sport Technologies“ prisijungti prie jo šiame išskirtiniame nuotykyje.

Kolorado valstijoje vykstantis renginys reikalauja nepriekaištingos automobilio traukos, nepaisant besikeičiančio sukibimo, kai kinta trasos, kurią sudaro pusiau asfaltas, pusiau purvas, paviršiai. Tik profesionalūs vairuotojai, turintys žiedinių lenktynių ir varžybų ant nestabilių paviršių (žvyro, ledo) patirties, gali tikėtis užimti aukščiausias vietas. Turėdamas šešis Prancūzijos vienviečių ir turistinių automobilių lenktynių titulus ir tris „Trophée Andros“ čempiono titulus, įskaitant ir paskutinįjį, Jean-Philippe Dayraut puikiai tinka šiai misijai.

„Pikes Peak Hill Climb“ yra vienintelis renginys, kuriame tenka valdyti tokį monstrą slystant šonu 200 km/h greičiu trasoje iš asfalto ir purvo“, – prabrėžia Jean-Philippe Dayraut – „Negaliu sugalvoti jokios kitos automobilių sporto formos, kur dalyvautų tokie automobiliai“.

Prabangiems automobiliams – nepaprastos idėjos (Foto)

Prabangiems automobiliams – nepaprastos idėjos (Foto)

Odinis salonas, medinis interjeras ir daug arklio galios – taip dažniausiai apibūdinami liukso klasės automobiliai. Ir tai viskas? Juk tokios idėjos per daug pasenusios. Naujosios kartos dizaineriai prabangiems automobiliams pateikė daug radikalesnių naujovių.

Kaip meluoja Zodiako ženklai

Kaip meluoja Zodiako ženklai

Kodėl ir kaip meluoja skirtingi Zodiako ženklai ir kaip galima atskirti jų melą?

Velykinė mugė beglobių gyvūnų organizacijoms paremti

Velykinė mugė beglobių gyvūnų organizacijoms paremti

Nebematome jų, kai jie mirtinai sušąla žiemą, kai nuo vargano, pavojų kupino gyvenimo sunkiai suserga ir tyliai merdi, suradę kokį užkampį, kai miršta ką tik gimę gatvėje ar dar blogiau – tiesiog išmesti į gatvę, į konteinerį ar į upę, užkalami rūsiuose, nuodijami piktų žmonių, marinami badu ar net šaudomi, mušami neatsakingų šeimininkų, kai vaduojasi kančiose partrenkti automobilių ar užmėtyti akmenimis. Tai mūsų kasdienybė. Tokius gyvūnus randame kasdien ir lekiame jų gelbėti, gavę jautrių žmonių pranešimus.

Karklės festivalio organizatoriai atsiprašo už nesklandumus

Karklės festivalio organizatoriai atsiprašo už nesklandumus, dėkoja už supratimą ir laukia jūsų nuomonės

Savaitgalį pajūryje praūžęs 5-asis, jubiliejinis Karklės festivalis buvo pats didžiausias, įspūdingiausias ir masiškiausias per visą „Karklė Live Music Beach“ istoriją. Šiemet organizatoriams gamta iškrėtė itin nemalonų pokštą – įlgąjį Žolinių savaitgalį festivalininkai maudėsi ne saulės, o lietaus ir purvo voniose.