Search Results for: "dizainerių drabužiai"

Garsių dizainerių spintoje - vienetiniai drabužiai

Garsių dizainerių spintoje – vienetiniai drabužiai, mažos kainos ir obuolių pyragas (Foto)

Visi, kurie neabejingi madai, vienetiniams dizainerių drabužiams ar tiesiog obuolių pyragui penktadienį varstė drabužių parduotuvės V2 CONCEPT STORE duris – juk čia veikė garsaus ir pripažinto Lietuvos dizainerių dueto, Vidos Simanavičiūtės ir Aleksandro Pogriebnojaus, „Vienos dienos parduotuvė“.

Dizainerių duetas „MK Drama Queen“: „Mes nedirbam

Dizainerių duetas „MK Drama Queen“: „Mes nedirbam, o tiesiog tuo gyvenam“

Monikai Paulikaitei ir Kotrynai Armonaitei (25 m.) iš Tauragės neprireikė nė metų, kad sukurtų savo prekės ženklą „MK Drama Queen“, įsiveržtų į madų pasaulį, užkariautų žurnalų puslapius ir savo suknelėmis imtų rengti žvaigždes. Svajonės prie kavos puodelio materializavosi nežmonišku greičiu – dabar merginos jau darbuojasi kartu su penkiomis siuvėjomis, o jas giria net pati Agnė Jagelavičiūtė.

Kalėdinis Lietuvos dizainerių pristatymas – išskirtinio skonio mylėtojams (foto)

Kalėdinis Lietuvos dizainerių pristatymas – išskirtinio skonio mylėtojams (foto)

Trečiadienio vakarą prabangioje „Stiklių“ restorano aplinkoje susibūrė net keturi žinomiLietuvos kūrėjai – Vilma Statkuvienė, Indrė Kvedarienė, prekės ženklai „FRUZE“ bei „WEAR MAD BY JULY“. Su meile pagaminti dirbiniai, aksesuarai ir drabužiai – su jais susipažinti, juos apžiūrėti ir įsigyti galėjo kiekvienas vakaro svečias. O anot dizainerių: „Nėra geresnio laiko nei Kalėdos, kuomet skrupulingai pagamintas ir vienetinis daiktas gali tapti įsimintina dovana“.

Lietuviško dizainerių dueto „Tribe“ drabužiuose - medžių motyvai (Interviu)

Lietuviško dizainerių dueto „Tribe“ drabužiuose – medžių motyvai (Interviu)

Kaip susidomėjote drabužių dizainu ir viena kita?

Marina ir Donata Susipažinome pirmame kurse, įstojusios į Vilniaus kolegiją, Aprangos dizaino specialybę. Nors iš pradžių kūrėme ir įsivaizdavome visai skirtingas drabužių stilistikas, nuomonės pamažu vis sutapdavo. Kažkuriuo etapu pradėjome judėti labai panašiu ritmu: abi pirmas kolekcijas pasiuvome antrame kurse, abi lygiagrečiai su mokslais pradėjome darbuotis įvairiuose projektuose kartu su nestandartinių sprendimų manufaktūra „MurMurMur“ bei „Eko laboratorija“.

Blusų festivalyje „šluoti“ vintažiniai drabužiai ir ekologiškas maistas (Foto)

Blusų festivalyje „šluoti“ vintažiniai drabužiai ir ekologiškas maistas (Foto)

Šeštadienio popietę į Varėnos rajone Karpiškių kaimo sodyboje vykusį Blusų festivalį lankytojus atviliojo idėja pirkti, parduoti, mainyti senus arba paties rankomis sukurtus daiktus, paragauti ekologiškų, namuose ruoštų skanumynų, pasiklausyti geros muzikos gryname ore ir pabendrauti su senoviškų daiktų savininkais.

Dizainerių duetas A&V sukūrė putojančio vyno butelį

Dizainerių duetas A&V sukūrė putojančio vyno butelį

Drabužių dizainerių duetas A&V – Aleksandras Pogrebnojus ir Vida Simanavičiūtė – sukūrė išskirtinį dizainą putojančio vyno „Alita“ buteliui.
Išskirtinio dizaino „Alita Limited Edition A&V“ serijos stilingų butelių bus pagamintas nedidelis ribotas kiekis. Į juos bus išpilstytas pusiau sausas putojantis natūralios fermentacijos vynas „Alita“.
Putojantį vyną stilingose pakuotėse daugelyje prekybos vietų bus galima įsigyti nuo gruodžio pradžios, o oficialiai dizainas bus pristatytas kartu su kitais dizainerių darbais – 2011 m. pavasario-vasaros kolekcijos drabužiais.
Didžiausias natūralios fermentacijos putojančio vyno gamintojas Lietuvoje neatmeta galimybės ateityje pakviesti ir daugiau menininkų, kurie sukurtų originalaus dizaino įpakavimų „Alita“ produktams.

R.Mikailionytė drabužių priežiūrai skiria daugiau laiko negu sau

R.Mikailionytė drabužių priežiūrai skiria daugiau laiko negu sau

Modelis Renata Mikailionytė, daugiau nei dešimtmetį rengianti festivalį „Mados infekcija“, prisipažįsta, jog buičiai ir drabužių priežiūrai skiria daugiau laiko nei sau.

„Man patinka buitis, nes tai yra savotiška meditacija, be to, aš mėgstu švarą ir tvarką“, – sako du vaikus auginanti Renata. Pasak jos, kai atsiranda vaikai, namuose gerokai padaugėja daiktų.

Vis dėlto daugiau nei dvidešimt metų mados srityje besisukanti Renata įsitikinusi, kad geriau turėti mažiau, bet kokybiškų daiktų. „Turėti daug daiktų yra tiesiog neekologiška, nereikia jų kaupti ateinantiems laikams, geriau jau šiandien juos atiduoti tiems, kuriems jų dabar reikia – tą aš ir darau. Kita vertus, dirbdama su dizaineriais ir jų kolekcijomis, aš žinau, kas yra kokybė – geras audinys ir gera siūlė“, – sako vis dar ant podiumo pasirodanti moteris.

Ji prisipažįsta, kad jai patinka seksualūs moteriški drabužiai, tačiau ne mažiau žavi ir vyriški –
Renata ne tik pasirenka kai ką iš vyriškų kolekcijų ar užsisako pasiūti specialiai, bet ir kartais pasiskolina vieną kitą drabužį iš gyvenimo draugo. Be to, jai patinka natūralūs audiniai – ypač linas ir medvilnė – juodos bei žemės spalvų.

Daug tamsių drabužių turinti Renata sako negalinti pakęsti pūkelių, kurie yra dažni juodų rūbų palydovai. Taip pat modelių agentūros „Image Group“ bendrasavininkę, šiuo metu studijuojančią želdinių dizainą, erzina rūkalų, riebalų ir maisto kvapai, su kuriais tenka susidurti viešo maitinimo ir kitose vietose.

„Atsikratyti prikibusių pūkelių ir kartu nepatogaus skalbinių džiovinimo bei lyginimo man padeda neseniai įsigytas „Electrolux“ džiovintuvas. Neįsivaizdavau, kad tuos erzinančius dalykus taip lengva išspręsti. Bet labiausiai džiaugiuosi garų programomis, kurios panaikina kvapus ir raukšles drabužyje, kurio negalima arba nesinori pernelyg dažnai skalbti. Tai greitas ir švelnus atšviežinimas, dėl kurio rūbas ilgiau išlieka kaip naujas“, – sako Renata.

Itin aktyviai gyvenanti moteris sako, kad nenorėtų tapti ir skalbiamosios mašinos verge – ji džiaugiasi, kad jos turimos skalbyklės „Time manager“ laiko valdymo funkcijos jos neįstato į standartinių programų rėmus, o leidžia pačiai kontroliuoti skalbimo trukmę.

„Kadangi man teko taip sugadinti drabužį, jog jis iš standartinio dydžio tapo tinkamas tik dukros lėlei, tai atidžiai žiūriu į drabužio sudėtį, renkuosi skalbimo priemones bei programas. Jei nori, kad rūbas, atrodytų gerai, kad jisai tave mylėtų ir tu jį mylėtum, tai neturi tarnauti rūbui, bet turi jį puoselėti ir prižiūrėti“, – sako Renata.

Šiemet net dvi „Mados infekcijas“ planuojanti surengti moteris išduoda, kokius drabužius planuoja įsigyti artimiausiu metu. „Man patinka lietuvių dizainerių drabužiai, todėl visuomet po festivalio ką nors įsigyju. Šįkart tai bus kažkas iš Dovilės Gudačiauskaitės kolekcijos, jaunos ir labai įdomios Italijoje studijuojančios dizainerės Marijos Popadničenko bei Sandros Straukaitės”, – sako Renata, jau įsisukusi į pavasarinio festivalio sūkurį.

“Svaporama” vakarėliai kviečia atnaujinti stilių tausojant piniginę ir aplinką

“Svaporama” vakarėliai kviečia atnaujinti stilių tausojant piniginę ir aplinką

Nauji vakarėliai „Svaporama”, kurie lapkričio 12d. startuoja Kaune, klube „Pop Star Bar“ bei lapkričio 13d. – Vilniuje, klube “Tarantino”, kviečia pasigražinti tausojant savo piniginę bei aplinką. Nuotaikingų vakarų metu bus galima keistis drabužiais bei aksesuarais, konsultuotis su įvaizdžio stilistais bei visažistais ar tiesiog puikiai leisti laiką su bendraminčiais.

„Vienos Londono madų savaitės metu atsitiktinai sutikau asmeninio stiliaus konsultantę Mildą Juškaitę-Chellingsworth, kuri dirba stiliste asmeninio stiliaus kūrimo studijoje „Y.Shop” bei rengia pasaulyje išpopuliarėjusius drabužių mainų vakarėlius. Nusprendėme tokius mainų vakarėlius, kurių metu galima iškeisti nenešiojamus daiktus į tau patinkančius naujus bei gerai praleisti laiką, organizuoti ir Lietuvoje”, – pasakoja vakarėlių organizatorė Kristina Armonaitė, reklamos ir marketingo specialistė, kuri rašo apie madą iš Londono Lietuvos žiniasklaidai.

Pasak mados žinovų, Niujorke, Londone, Paryžiuje, Milane, Rio de Žaneire ir net Delyje drabužių ir aksesuarų mainų vakarėliai pritraukia vis daugiau prisiekusių mados gerbėjų, dizainerių ir pro eko gyvenimo būdo pasekėjų. 

„Drabužių mainų vakarėlius savo klientams organizuoju jau keletą metų. Jų metu dalyviai gali ne tik atnaujinti savo drabužinę, bet ir gerai praleisti laiką bei sutikti naujų žmonių. Tai – puiki alternatyva įprastam pasivaikščiojimui po parduotuves. Vis dėlto „Svaporama” pasiūlys dar daugiau nei Londone pamėgti drabužių mainai – mūsų vakarėliuose galėsite ne tik išmainyti nenešiojamus daiktus, bet ir išradingai atnaujinti stilių, sužinoti mados bei grožio tendencijas bei čia pat jas prisitaikyti sau”, – teigia M. Juškaitė- Chellingsworth,.

Lapkričio 12 dieną Kaune, „POP STAR BAR“ (Vasario 16-osios g., 2) ir lapkričio 13 dieną Vilniuje, „Tarantino“ (Trakų g., 2), jaukioje aplinkoje, nuo 18 val. iš anksto į vakarėlius užsiregistravę ir bilietus įsigyję dalyviai galės mainytis drabužiais ir aksesuarais, nemokamai pasigražinti projekto grožio partnerio, “L’Oréal Paris” Express Studijoje bei pasišnekučiuoti su vakarėliuose dalyvausiančiais stilistais ir visažistais apie ateinančio sezono tendencijas. Tuo tarpu “L’Oréal Paris” atstovės patars, kaip pasidaryti madingą dieninį ar vakarinį makiažą per 15 minučių. Besidominčioms mada stilistės pademonstruos, kaip susikurti ateinančio sezono stilių iš vakarui suneštų drabužių bei aksesuarų. 
 
Jums tereikia pasiimti penkis, geros būklės drabužius ir aksesuarus, kuriuos norite išmainyti. Vakarėlio pradžioje iškeiskite juos į skirtingų spalvų „Svaporamos“ kuponus (žalius – gerai žinomų parduotuvių produkcija, raudonus – dizainerių drabužiai, geltonus – vintažas), atitinkančius daikto vertę, už kuriuos prasidėjus mainams galėsite įsigyti jums patinkančius daiktus.
 
Ir tai dar ne viskas! Kiekvieno apsilankusio lauks malonios “L’Oréal Paris” dovanėlės. Patys aktyviausi dalyviai, atsivedę po penkis draugus, galės laimėti net šešis „L’Oréal Paris“ produktų rinkinius, kurių vertė siekia apie 200 Lt, bei dvi asmenines „Svaporamos“ stilistės Mildos Juškaitės konsultacijas.

Ką apie jus išduoda jūsų apranga?

Ką apie jus išduoda jūsų apranga?

Drabužiai padeda aplinkiniams susidaryti nuomonę apie jūsų charakterį, pomėgius, privalumus ir trūkumus. Įdomu, kad sąmoningai rinkdamiesi tam tikrus drabužius galime koreguoti aplinkinių nuomonę apie mus, galime paslėpti savo trūkumus arba, priešingai, juos išryškinti.

Mano butikas – vieša asmeninė erdvė (Interviu

Mano butikas – vieša asmeninė erdvė (Interviu, Foto)

Turėti savo butiką ir prekiauti vintažiniais drabužiais, rankų darbo aksesuarais – daugelio mada besidominčių jaunų žmonių svajonė. Ją įgyvendinusieji dalijasi savo patirtimi, patarimais ir džiaugsmais, gyvenančiais už kas rytą atveriamų savos parduotuvėlės durų.

Čia jums papasakosime Vilniaus senamiestyje butiką „Šarką“ atsidarusios Justės ir Amerikoje vintažines turinčių Elsie ir Jill istorijas. Jos sako, kad, taip, turėti savo vintažinę – nerealu, tačiau kartais susiduriama su problemomis, kurias kitiems sunku net įsivaizduoti.

Iš kur butikuose atsiduria visi tie nuostabūs daiktais?

„Red Velvet“ savininkė Elsie sako, kad daugelis žmonių ją įsivaizduoja, kasdien ieškančią įvairiose vietose vintažinių drabužių, tačiau ji juos perka urmu, o tada atsirenka, tinkamus parduoti: „Praėjusiais metais nusipirkau daugybę kilogramų drabužių, tarp jų radau tiek aukselių, kad užtenka iki šiol.“ Mergina taip pat priima žmonių atneštus drabužius, aksesuarus. Žinoma, ne visus, tik tuos, kurie tikrai puošia jos parduotuvėlę. Savo kuriamame tinklaraštyje ji skelbia ieškantį žmonių, išsikraustančių gyventi į kitą vietą, darančių remontus, žodžiu, norinčių atsikratyti seno inventoriaus, ir siūlo kai kuriuos daiktus ar drabužius priglausti „Red Velvet“. Elsie užsimena, kad tik patyręs vintažo supirkėjas žino geras kainas, ko tiksliai jam reikia, pajaučia, ko dažniausiai ieško jo pirkėjai, kurie modeliai populiariausi jų tarpe ir pan. Ta patirtis ateina su laiku.

Merginos bičiulė, butiko „Lune Vintage“ savininkė Jill sako, kad keturias dienas per savaitę ji praleidžia medžiodama, tiek internete, tiek senuose namuose, tik įvairiose sendaikčių krautuvėse, turguose ir pan. Ji taip pat perka, kaip ir jos draugė, daiktus urmu. Pavyzdžiui, kartą, pasakojo Jill, ji nusipirko didžiulį maišą bižuterijos, ir tarp įvairiausių beverčių menkniekių ji rado du deimantinius žiedus. Dar vienas jos merginos medžioklės plotas – įvairiausios labdaringos organizacijos. Pasak Jill, ten besilankantys žmonės, ieško naujų drabužių, nenori rengtis senoviniais, tad kas lieka ji mielu noru priglaudžia savo butikę. Mergina pataria įdėti skelbimą į laikraštį, kad superkate vintažą, nes tai, pasak jos, tikrai veiksminga.

Ar interjeras svarbus vintažinei?

Daug metų internetinį butiką turėjusi Elsie, sumaniusi suteikti jam fizinį pavidalą, įsivaizdavo savo vintažinę kaip didžiulę asmeninę spintą. Apsipirkinėdama mieluose butikuose, mergina pastebėjo vieną minusą – juose viskas per daug sugrūsta. Tad „Red Velvet“ ji suteikė daug erdvės, daiktus ir drabužius sudėliojo palikdama tarp jų didelius tarpus. „Tokiu būdu kiekvienam iš jų atitenka didesnis dėmesys“, – sako Elsie. Savo butiko interjero įkvėpėjais ji laiko savo močiutę ir serialą „Mad Men“.

„Lune Vintage“ įkūrėja Jill sako, kad kartą į mėnesį savo parduotuvėles interjerui ji suteikia vis kitą akcentą: „Taip aš nustebinu savo klientus, jų reakcijos man teikia didžiulį pasitenkinimą.“ Mergina butiką įrengė galvodama apie „Bohemijos“ krištolą ir apšiurusį pajūrio namelį su saulės nublukintomis sienomis ir besiplaikstančiomis užuolaidomis. „Tai natūralus, jaukus, be priekaištų, tačiau tuo pačiu maištingas, su rokenrolo dvasia. „Lune Vintage“ – tarsi mano vidinis pasaulis“, – pasakojo Jill. Jos butikas labai mažytis. Iš pradžių mergina turėjo dėl to problemų, nes nebuvo pratusi tinkamai išdėlioti savo prekes. Tačiau vėliau suprato, kad maža erdvė leidžia atsiskleisti gebėjimui tinkamai ją dekoruoti. Svarbiausia, kaip sako Jill, atsirinkti daiktus. Pirmiausia – reikia keisti kolekcijas, keičiantis oro temperatūrai. Stebėti, kas populiaru tarp klientų, ko jie klausinėja ir stengtis, kad tie daiktai atsidurtų salėje. Galima kartais išdėlioti gražų indų servizą, o vėliau jį pardavus vietą užleisti senovinių rėmelių kolekcijai ir pan.

Ar internetas vintažui geras draugas?

Elsie sako, kad „Red Velvet“ konkurentų neturi vien jau todėl, kad kiekviename butikę vis kitos prekės: „Žmogus, ieškantis gražios močiutės jaunystės laikų suknelės, pereis visus vietinius butikus, kol ras tai, kas jam patinka.“ Žinoma, dėl savo klientų bet kuriuo atvejų reikia stengtis, kad tavo vintažinė jo maršrute būtų pirmoji. Paklausta apie prekybą internetu, mergina sako, kad didesnį pelną neša parduotuvėlė, nes ypač moterys, prieš įsigydamos drabužį, mėgsta jį pasimatuoti. Beje, atnaujinti e. parduotuvę užtrunka visą diena, nes reikia nufotografuoti drabužius, tada nuotraukas sukelti į internetą ir pan. O atnaujinti parduotuvės kolekciją prireikia maždaug valandos, tačiau, pasak jos, turėti butiką ir virtualioje erdvėje labai svarbu ir reikalinga verslui.

„Lune Vintage“ savininkė pasakojo, kad internetinė erdvė padėjo jos butikui susirasti daug draugų ir klientų, pritraukti rankdarbius kuriančių žmonių. Pasak jos, dabartiniame pasaulyje žmonės visko ieško internete, tad ir susidaro pirmą įspūdį apie tavo vintažinę: „Kartais sėdžiu labai ilgai prie kompiuterio, kol sumanau kažką, kas sudomins vintažo mylėtojus, ne tik tuos, kurie perka, bet ir tuos, kurie nori parduoti savo daiktus. Pastaruosius aš taip pat labai vertinu.“

Jill prasitarė, kad norint savo butiko duris matyti nuolat varstomas, reikia gyventi savo darbu, jis turi tapti gyvenimo būdu: „Aš, apsivilkusi 1950 metų suknelę, jaučiu kaip man pilve skraido drugeliai.“