Search Results for: "automobilių lenktynės"

Dovilė Simonavičienė: „Automobilių sportas traukia lyg magnetas“

Dovilė Simonavičienė: „Automobilių sportas traukia lyg magnetas“

Greitį ir adrenaliną mėgstanti Dovilė Simonavičienė – drago trasose lenktyniauja trečius metus. Sportininkė vienareikšmiškai sutinka su mintimi, kad maloniausia automobilių sporte – pasiruošimo procesas, lenktynių eiga ir sėkmingai pasiektas finišas, apdovanojimai ir taurės – tik pridėtinė vertė. Dovilė sutiko prisidėti prie LASF iniciatyvos, kuria siekiama supažindinti visuomenę su žymiausiomis šalies lenktynininkėmis ir skatina moteris labiau pasitikėti savimi.

Automobilių sportas – gyvenimo iššūkis

Automobilių sportas – gyvenimo iššūkis

Povilas Bonkevičius ir Rokas Zarauskas – studentai, vadovaujantys Kauno technikos kolegijos (KTK) autoklubui. Jau 3 metus veikiantis klubas vienija automobilių sportą mylinčius studentus, kurie kartu tobulėja visose autosporto srityse ir siekia vis aukštesnių rezultatų. Studentai sutiko prisidėti prie LASF iniciatyvos, kuria norima paskatinti domėtis automobiliu sportu bei pristatyti jaunąją sportininkų kartą, ir trumpai papasakojo KTK autoklubo istoriją.

1000 kilometrų lenktynėse triumfavęs Ignas Gelžinis: Būtų smagu Bleekemolenus įveikti trasoje

1000 kilometrų lenktynėse triumfavęs Ignas Gelžinis: Būtų smagu Bleekemolenus įveikti trasoje

Palangoje vykusiose 1000 kilometrų lenktynėse ant aukščiausio nugalėtojų pakylos laiptelio su komandos draugais lipęs Ignas Gelžinis sako, kad, nors pergalė ir labai saldi, pagrindinius varžovus būtų buvę smagiau įveikti trasoje.

DRAG‘AS – legalios galingiausios technikos Lietuvoje lenktynės (interviu)

DRAG‘AS – legalios galingiausios technikos Lietuvoje lenktynės (interviu)

Amžinas greičio troškimas ne tik neleidžia likti DRAG‘ui užmirštam, bet ir ir pritraukia vis daugiau šio sporto mėgėjų. Apie esamą DRAG‘o padėtį ir galimą ateitį Lietuvoje kalbamės su DRAG‘o čempionato organizatoriumi ir Lietuvos automobilių sporto Drag komiteto pirmininku Rolandu Šležu.

Galingesniu tapęs „Spire GT-R“ neslepia ambicijų „Omnitel 1000 km lenktynėse“

Galingesniu tapęs „Spire GT-R“ neslepia ambicijų „Omnitel 1000 km lenktynėse“

2010 metais „Omnitel 1000 km lenktynėse“ didelio susidomėjimo sulaukęs „Spire GT-R“ šiemet planuoja nustebinti savo gerbėjus net 20 proc. didesne galia.

Šiuo automobiliu X1 klasėje startuosianti 24-tuoju numeriu pažymėta „GERA DOVANA – Gecko Motorsport“ komanda pasiruošusi startui.

„Spire GT-R“ – dar galingesnis

Praėjusiais metais pirmą kartą „Omnitel 1000 km lenktynių“ trasoje startavęs, Lietuvoje anksčiau nematytas ir unikalia išvaizda bei techninėmis charakteristikomis išsiskiriantis bolidas 2010 metais buvo sukurtas Lietuvoje. Įvertinus 2010 metų patirtį buvo nuspręsta atsisakyti avantiūristiško ankstesniųjų metų sprendimo dalyvauti lenktynėse su dyzeliniu varikliu ir vietoj jo buvo pasirinktas pasaulyje gerai žinomas ir vertinamas už patikimumą 2.0 litrų darbinio tūrio „Honda“ variklis su kompresoriumi. Šio variklio dėka bolidas tapo 20 proc. galingesnis palyginus su pernai lenktynėse startavusiu „Spire GT-R“ automobiliu. Šiandien „Spire GT-R“ galia siekia 300 AG, o iki 100 km/h jis įsibėgėja greičiau nei per 5 sekundes. Maksimalus automobilio greitis – 250 km/h.

„Spire GT-R“ pranašumai taip pat yra ir mažas automobilio svoris – 700 kg bei tai, jog oro pasipriešinimui įveikti dėl išskirtinės šio modelio formos – mažo automobilio skerspjūvio ploto ir aptakaus kėbulo – naudojama mažiau variklio galios.

Planuojama, jog 1000 km įveikti (334 ratai) automobilis sunaudos apie 500 l degalų. Visą 1000 km trasą bolidas turėtų įveikti per 9 valandas.

„Ruošėme ir paruošėme tokį automobilį, kuris dėl savo techninių savybių bus itin rimtas varžovas lenktynių lyderiams. Tai bus vienas galingiausių bolidų šių metų „Omnitel 1000 km lenktynėse“ – teigė komandos vadovas, turintis daugiametę „Kit-Car“ tipo sportinių automobilių lenktynėms konstravimo patirtį, Marius Batūra.

Ruošiamasi atsakingai

„Automobilis lenktynėms buvo pradėtas ruošti dar rudenį – pasibaigus 4 val. lenktynėms Kačerginės „Nemuno žiede“, kur komanda užėmė 2-ąją vietą. Šių metų lenktynėse „Spire GT-R“ startuos su nauju varikliu ir pakaba“ – apie techninius sprendimus ir pasikeitimus pasakojo vadovas ir bolido konstruktorius Marius Batūra. „Artėjant lenktynėms pasiruošimo procesas tampa įtemptesnis. Šiandien pasiruošimo lenktynėms darbuose dalyvauja 4 mechanikų komanda, kurie paskutiniaisiais pasirengimo mėnesiais prie jo dirbama po 12 val. per parą“ – tęsia projekto sumanytojas M.Batūra. Treniruotes lenktynių trasoje komanda pradėjo šių metų birželio pradžioje.

„Pagrindinis tikslas – finišuoti, o apie konkretesnes ambicijas nedrąsu prasitarti, žinant, jog lenktynių metu nutinka daugybė nuo komandos bei pasiruošimo nepriklausančių netikėtumų, su kuriais ne visuomet pavyksta sklandžiai susidoroti. Ruošiamės maksimaliai išnaudoti savo potencialą, kuris, jei sėkmė neapleis, turėtų nudžiuginti rezultatais tiek mus, tiek „GERA DOVANA – Gecko Motorsport“ komandos gerbėjus“ – komentuoja komandos vadovas M. Batūra.

„GERA DOVANA – Gecko Motorsport“ komanda pažada linksmybes ir savo gerbėjams. Visų lenktynių metu renginio svečiai turės galimybę įsigyti įvairiausių pramogų tiek Palangoje, tiek kitose Lietuvos miestose. O nuo variklio gaudesio pavargę žiūrovai bus kviečiami į GERA DOVANA poilsio zoną. Čia tiek komandai, tiek renginio svečiams bus teikiamas tailandietiškas masažas, o keliems laimingiesiems įsigijusiems pramogas bus galimybė paskraidyti oro balionu.

Patyrusi komanda

Šios komandos branduolys, vadovaujamas Mariaus Batūros, buvo suformuotas 2010 metais. Komandos vadovas šiais metais patikėjo geltonąjį žvėriuką trasoje valdyti patyrusiems lenktynininkams, daugiamečiams „Omnitel 1000 km lenktynių“ dalyviams Mariui Gabrijolavičiui, Jonui Šurnai, Adolfui Darginavičiui bei Algiui Basijokui.

Saulės ir asfalto spalva

Bene labiausiai žiūrovų akį traukia unikali bolido išvaizda – forma ir spalva. „Spire GT-R“ forma išties patraukli – tai viena iš priežasčių, dėl kurios pasirinkome šį modelį. Pasirinkto automobilio modelio spalvų derinys taip pat netradicinis – nebūdingas lenktynių automobiliams. Nusprendėme pasirinkti saulės geltonumo ir asfalto atspalvį, norėdami, jog automobilio modelis atspindėtų tai, kaip mes matome svarbiausias metų lenktynes“ – komentuoja M.Batūra.

Automobilio pasiekimų istorija

2010 m. „Omnitel 1000 km lenktynėse“ važiuojant šiuo automobiliu buvo užfiksuotas 6-tas greičiausias ratas (1:29.731 min.), o 2010 m. „4 val. Žiedinėse lenktynėse Kačerginėje“, vykusiose 2010 m. rudenį iškovota antra vieta.

Kiti automobilio parametrai:
Svoris: 700Kg
Išmatavimai: ilgis – 370 cm; plotis – 160 cm; aukštis – 110 cm
Variklis: 2.0 „Honda“ variklis su kompresoriumi
Galingumas: 300 Ag (galios ir svorio santykis – 428 AG/ 1000 kg)
Stabdžiai: Wilwood 296 mm skersmens
Duomenų kaupiklis: Race technology, naudojamas GPS signalas greičiui, perkrovoms ir rato laikams matuoti. Ratų plotis: Priekyje 7.5 colio, gale – 8 colių (diametras – 15 colių ir 16 colių)
Padangos: Slick tipo, „Michelin“

Laikas.lt dovanų konsultantų Tado ir Justinos patarimus renkantis dovanas rasite čia.

„Bertone“ 100-metį sutiks be automobilių muziejaus (Foto)

„Bertone“ 100-metį sutiks be automobilių muziejaus (Foto)

Italijos automobilių dizaino namai „Bertone“ kolekcionieriams pasiūlė kasmet prie Komo ežero vykstančiame „Villa d’Este“ aukcione įsigyti praeityje sukurtus koncepcinius modelius, iki šiol buvusius kompanijos muziejuje.

S. Brunza: „Cadillac“ kolekcija - už save kalbanti automobilių istorija

S. Brunza: „Cadillac“ kolekcija – už save kalbanti automobilių istorija

Žymus Lietuvos lenktyninių ir senovinių automobilių kolekcininkas Stasys Brundza didžiuojasi didžiausia amerikietiškų automobilių „Cadillac“ kolekcija Europoje. Dalį kolekcijos – 10 „Cadillac“ 1905- 1972m. automobilių dar iki rugsėjo 9 d. galima pamatyti unikalioje parodoje, vykstančioje Vilniaus prekybos centre „Panorama“.

Kino pusryčiai. Neliečiamieji  Filipas ir Drisas

Kino pusryčiai. Neliečiamieji Filipas ir Drisas

Milijonierius Filipas susižeidė skraidydamas parasparniu ir tapo priklausomas nuo kitų. Polėkio nestokojantis jaunas imigrantas Drisas ką tik atliko bausmę kalėjime už smulkias vagystes ir ieško naujų nuotykių. Dviejų skirtingų vyrų likimai susipins visam gyvenimui, kurį kiekvienas iš jų supranta savotiškai. Nuo kaklo iki kojų paralyžiuotas aristokratas pasisamdys linksmų plaučių Paryžiaus priemiesčio vaikiną, visai netinkamą būti asmeniniu slaugytoju. Prikaustytas prie invalido vežimėlio Filipas ir jo energingasis pagalbininkas Drisas iškeis Vivaldi simfonijas į hiphopo melodijas, paveikslų tapybą – į automobilių lenktynes su policija Paryžiaus gatvėmis, mandagų bendravimą – į nešvankius keiksmažodžius, prabangius kostiumus – į sportines kelnes. Jie pereis ugnį ir vandenį, kol užsigrūdins nuoširdžiai, unikaliai, harmoningai draugystei, besitęsiančiai iki šiol.
Apie režisierių:

Ericas Toledano (gim. 1971 m. Paryžiuje, Prancūzijoje) ir Oliveris Nakache (gim. 1973 m. Siurene, Prancūzijoje) kartu rašo scenarijus ir kuria filmus nuo 1999 m. Jų trumpo metražo filmas „Maži batai“ laimėjo publikos simpatijų prizą Paryžiaus kino festivalyje. Bičiulių ketvirtuoju pilno metražo filmu „Neliečiamieji“ buvo uždarytas 2011 m. Tarptautinis San Sebastiano kino festivalis. Taip pat ši juosta ir buvo apdovanota publikos simpatijų prizu Tarptautiniame Tokijo kino festivalyje bei per tris mėnesius tapo lankomiausiu filmu Prancūzijos kino teatruose.

Rinktinė filmografija: „Maži batai“ (1999, tr. metr.), „Būkime draugais“ (2005), „Laimingos dienos“ (2006), „Tokie artimi“ (2009), „Neliečiamieji“ (2011, „Kino pavasaris“).

Kartingo sezonas pradėtas!

Kartingo sezonas pradėtas!

Geros naujienos kartingų gerbėjams. Vilniuje, Plytinės kartodrome, prasidėjo 2011 metų Lietuvos kartingo čempionatas. Tad nepamirštam šalmų ir lekiam į trasą. Vilniuje, Plytinės kartodrome, prasidėjo 2011 metų Lietuvos kartingo čempionatas. Jau pačios pirmos sezono lenktynės parodė, kad ši automobilių sporto pradžiamoksliu vadinama sporto šaka tikrai atsigauna. Jau pirmame pirmenybių etape užsiregistravo net 80 sportininkų – tiek dalyvių lenktynėse pastaraisiais metais niekada nėra buvę. Be visų pajėgiausių Lietuvos kartingo meistrų į varžybas atvyko svečių iš Rusijos, Baltarusijos bei Latvijos.
Pasak Lietuvos kartingo federacijos prezidento Ramūno Savicko, dalyvių gausa leidžia tikėtis, kad visos sezono lenktynės bus labai įdomios. Be to, antrasis Lietuvos čempionato etapas, birželio pradžioje vyksiantis Smalininkų trasoje, yra įtrauktas į Baltijos šalių čempionato tvarkaraštį, tad tose varžybose dalyvių tikrai bus per 100, o realus Lietuvos lenktynininkų meistriškumas išryškės būtent kovose su kaimynais. Kad auga pajėgi ir perspektyvi sportininkų karta, liudija tas faktas, jog net keletas Lietuvos sportininkų sudomino vieną iš Italijos komandų – italai pažadėjo globoti pasaulio čempionatui besirengiančius sportininkus, sudaryti jiems geresnes treniruočių sąlygas, padėti įsigyti pačios naujausios technikos.
O pirmose sezono lenktynėse atkakli kova vyko beveik visose klasėse. Tarp pačių jauniausių sportininkų „Micro“ klasėje svečių iš Baltarusijos spaudimą sugebėjo atlaikyti Šiaulių kartingo klubo atstovas Martynas Gurtajus. Jis nugalėjo, finale aplenkęs Danilą Klimenoką ir Vikentijų Tumanovą. Antras tarp Lietuvos atstovų buvo Deimantas Šimkūnas, o trečia liko Agnietė Gumauskaitė.
„Raket“ klasėje dominavo „MS Kart“ komandos narys Lukas Stanevičius. Jis akivaizdžiai pranoko kitas prizines vietas užėmusius Jorį Dumčių ir dar vieną svečią iš Baltarusijos Dzianisą Slavinskį.
„ROK“ klasėje pamatėme Joną Gelžinį. Pastaraisiais metais sėkmingai dalyvaujantis „Porsche“ automobilių lenktynėse Anglijoje sportininkas nepabijojo išmėginti jėgų ir šalies čempione. „Kad formos neprarasčiau. Norint sėkmingai dalyvauti aukščiausio lygio varžybose, reikia važiuoti ir važiuoti. Kartingas – puiki sportinės formos palaikymo priemonė“, – teigė lenktynininkas. Po atkaklios kovos J. Gelžinis sugebėjo aplenkti antrą vietą užėmusį Konstantiną Struką, o trečias finišavo nugalėtojo jaunesnysis brolis, 2010 m. Lietuvos čempionas Ignas Gelžinis. „ROK-Junior“ klasėje pirmavo Vadimas Šapovalas.
Vienas pajėgiausių pastarųjų metų šalies kartingo lenktynininkų Simas Juodviršis be didesnio vargo nugalėjo „DD2“ klasėje, „DD2 Masters“ įskaitoje pirmavo Saulius Pocevičius, o „Rotax Max Junior“ – Karolis Jovaiša.
Bene įdomiausia stebėti buvo „KZ2“ klasė lenktynes. Ant šlapio asfalto vykusioje kvalifikacijoje pirmavo Simas Tankevičius, tačiau finale jis niekaip nesugebėjo aplenkti labai greitai važiavusio Igno Misevičiaus. Ignas nedarė klaidų ir sugebėjo iki pat finišo išsaugoti pirmąją poziciją. Trečias liko Vytautas Surdokas.
„M-125“ klasės įskaitoje nugalėtoju tapo Leandras Stulpinas, ant garbės pakylos dar kopė Lukas Vaidotas bei Paulius Gražulis.
Gausiausia buvo Lietuvos kartingo federacijos įskaitoje kovojusi „Laisvosios“ klasės dalyvių kompanija – tarp 18 lenktynininkų po labai atkaklios kovos triumfavo Justas Pangonis.
Drauge su čempionato ir LKF taurės dalyviais dėl pirmųjų sezono taškų kovojo ir antrą sezoną vykstančių „BMW Formulės Mini“ dalyviai. Pirmame etape, kuriame netrūko labai gražios kovos ir atkaklių bandymų aplenkti, geriausiai sekėsi Rokui Baciuškai.
Antrasis Lietuvos kartingo čempionato etapas birželio 4 dieną vyks Smalininkų kartodrome.
Lietuvos kartingo federacija

Populiariausi 2013 metų IMDb filmai

Populiariausi 2013 metų IMDb filmai

Įtakinga tarptautinė filmų bazė IMDb kiekvienais metais paskelbia savo populiariausių filmų sąrašus. IMDb registruotų narių šiuo metu yra apie 50 milijonų, neskaičiuojant tų, kurie naudojasi svetaine neprisiregistravę. Tad masinį skonį šie filmų sąrašai tikrai atspindi.