Šio ryto muzikiniams pusryčiams pristatome lietuvaičių reperių, pasivadinusių "Repo seniai", naują video klipą ir dainą "Next level". Kas yra "Repo seniai"? Tai dviejų vaikinų duetas,...
Savaitgalį nusižengti savo įsitikinimams privalo leisti net didžiausios dietų mylėtojos. Šiuos laisvadienius siūlome praleisti su nuotaiką keliančiomis kalorijomis. Braškių ir mangų...
Lenkijos rašytoja, žurnalistė, aktyvi moterų teisių gynėja, lyčių studijų absolventė Sylwia Chutnik prieš trejetą metų išleido pirmąją knygą „Kišeninis moterų atlasas“. Tai...
Stresas, patiriamas mašinų spūstyje vėluojant į lėktuvą, nervinis vaikščiojimas pirmyn atgal laukiant kieme taksi, vešiančios į oro uostą ir pan. - dažni keliautojų išgyvenimai....
Šį kartą video pusryčiams siūlome video, kuris Jus pamokys, kaip greitai išmokti net septynias kalbas ir tapti vertėja. Tai epizodas iš britų aktorės Catherinos Tate kurtos komedijų...
Laikas.lt kino pusryčiams siūlo pažiūrėti seną gerą lietuvišką filmą - "Paskutinė atostogų diena", kuris puikiai tiks karštam vasaros vakarui. 1964-aisiais režisieriaus Arūno...
Šįryt pusryčiaujame su Marku Palubenka - jaunu kūrėju iš Vilniaus, subtiliai derinančiu sunkiai sugretinamus instrumentus: riebią elektroniką, išskirtinį vokalą bei akustinę gitarą....
Šio savaitgalio receptas pasirinktas prisimenant seną gerą filmą „Riešutų duona“. Koks jos skonis? Kepimo procesas - tikrai nesudėtingas, o belaukiant orkaitėje kylančios duonos,...
Kai rašai savo draugo biografiją, turi rašyti taip, lyg norėtum už jį atkeršyti (Floberas, iš laiško Ernestui Feido, 1872). Giustavas įsivaizdavo save kaip laukinį žvėrį – jam...
Tikrai ne vienas iš mūsų skundžiamės bloga atmintimi, kurios spragas ištaisome viską užsirašydami į užrašų knygutes ar į lipnius spalvotus lapelius. Tačiau į užrašų knygutę...
Antradienio video pusryčiams siūlome pasimokyti anglų kalbos kartu su BBC komedijų laida "Big Train". "Big Train" komandos sukurtame epizode "Do You Speak English" matome juokingą vaizdą,...
Šį antradienį pradedame kiek kitaip nei neįprasta - Kino pusryčiais, kurių metu ne tik rekomenduojame gerą filmą, bet ir suteikiame galimybę laimėti kvietimus į jį. Ir ne į paprastą...
Šį pirmadienį muzikiniuose pusryčiuose šiek tiek išprotėję, savo muzika meilę pasauliui išreiškiantys - Edward Sharpe and The Magnetic Zero.
Šį savaitgalį pradedame ruošdamiesi vakarui. Siūlome - naminių ledų receptą, kurio rezultatui laukti reikia net 6 valandų. Tad lekiame į turgų, o kai kas gal net į daržą, šviežių...
Šįryt pusryčiaujame su britų filosofu, dėstytoju ir konsultantu Robertu Roulandu Smitu. Filosofija, kaip mokslas, ne vienam iš mūsų atrodo sunkiai suprantamas ir nutolęs nuo kasdienio...
ŠĮryt pusryčiaujame su konceptualaus dizaino ženklu PROEF. Tai japonų duetas, kurių vienas batų dizaineris Manami Saito, o kitas - drabužių/interjero dizaineris Katsuhiro Igarashi.
Jaunas filmų kūrėjas, mūsų tautietis Arūnas Eimulis, pristato "SuperM nuotykių" trilogiją. Komedijiniai filmukai sukurti parodijuojant septinto dešimtmečio turkų kiną. Didvyris...
Tradiciškai antradienį pradedame Kino pusryčiais. Šiandien moterų numylėtinio Vincento Gallo režisuotas filmas - „Buffalo '66“.
Trevor Powers - 22 metų atlikėjas slepiasi po "Youth Lagoon" slapyvardžiu. Savo kūriniuose, kaip sako pats atlikėjas, jis sudeda visus jausmus ir išgyvenimus.
Jums reikės: 2-3 saulėje džiovintų pomidorų puselės, Šaukštelis balzaminio acto, Šaukštelis raudonojo vyno acto, Susmulkinto česnako skiltelė Pusė stiklinės alyvuogių...