Now Reading
Lietuvos vyrai atranda kosmetiką

Lietuvos vyrai atranda kosmetiką

Lietuvos vyrai atranda kosmetiką
Pavartę istorijos knygas įsitikintumėte, kad tam tikrais žmonijos gyvavimo tarpsniais vyrų apranga, aksesuarai ir šukuosenos puošnumu nenusileido moterų tualetams, o gausybė grožį puoselėjančių priemonių ir netgi makiažas buvo privalomi atributai.

Šiais laikais grožio samprata gerokai pasikeitusi, o vyriškoji visuomenės dalis vis dar neišsivaduoja iš gausybės stereotipų. Turbūt ne kartą girdėjote stuomeningus vyrukus postringaujant, kad savo išvaizda rūpinasi tik netradicinės orientacijos atstovai arba bobiški vyrai. Ar tikrai viskas atrodo būtent taip? O gal ledai šiek tiek pajudėjo?

Drovisi prisipažinti

Ne taip seniai britų tinklapis telegraph.co.uk paskelbė, kad vis daugiau vyrų ima domėtis kosmetinėmis priemonėmis. Didžiausią vyrų smalsumą kursto drėkinamieji ir savaiminio įdegio kremai, maskuojamosios priemonės, akių pieštukai ir net blakstienų tušas. Taip pat tokios grožio puoselėjimo priemonės, kaip pincetas, dildė bei plaukų tiesintuvas. Daugiau kaip du trečdaliai apklaustų vyrų prisipažino besigražinantys slapta, tačiau daugiau nei 30 procentų meterų yra aptikusios juos prie savo kosmetinių.
 
Nors toks vyrų slapukavimas tarsi patvirtina, kad tam tikri stereotipai dar nėra visiškai pamiršti, pasaulinės tendencijos rodo, kad vyriškos kosmetikos pasiūla ir paklausa augo bene sparčiausiai per pastaruosius dvejus metus. Ne išimtis – ir Lietuva. Be to, kosmetikos gamintojai tvirtina, kad vyrai vis aktyviau domisi savo grožio priežiūra.

Akcentuoja vyriškumą

Vieno pagrindinių lietuviškos kosmetikos gamintojų „BIOK“ rinkodaros vadovė Ieva Bieliūnaitė laikui.lt teigė, kad įmonė sulaukia vis daugiau skambučių iš vyrų, pageidaujančių vienokių ar kitokių naujų produktų. Pasak jos, nemenko susidomėjimo sulaukė ir pirmoji lietuviškos kosmetikos linija vyrams „Aras“. Lietuvių gamintojai tikina, kad kurdami šiuos produktus atsižvelgė į mūsų klimato ypatybes, o savo klientams siekė pasiūlyti ne tik kokybišką prekę už prieinamą kainą, bet ir įdomią idėją.

 
Gana iškalbinga ir „Aro“ reklama, kurioje į pirkėjus žvelgia Lietuvos regbio rinktinės saugas Tomas Astrauskas, „teigiantis“: „Aikštėje negali pasakyti – šiandien man sunki diena“. O šūkis „Aras: menas būti vyru“ efektingai bando paneigti iki šiol gyvavusią nuomonę, kad savo kūno priežiūra rūpinasi tik nevyriški vyrai. Rinkodaros vadovė pritaria, kad bendradarbiauti su regbio rinktine buvo pasirinkta ne atsitiktinai. Juk kas galėtų paneigti, kad regbis – nevyriška sporto šaka?
 
Žinoma, kol kas lietuvišką vyriškos kosmetikos liniją sudaro tokios klasikinės priemonės, kaip kremai, gelis ir balzamas po skutimosi, šampūnai ir dušo želė, tačiau I. Bieliauskaitė prasitarė, kad šiais metais „BIOK“ žada naujienų.

Lojalūs pirkėjai

Teiginiui, kad vyrai vis dažniau ieško būtent jiems skirtos kosmetikos, pritaria ir „C&D Style“, prekiaujančios natūralia prancūziška „L’Occitane“ kosmetika, rinkodaros vadovė Karolina Jovaišaitė.

Pasak jos, vyrai nebėra tokie konservatyvūs kaip anksčiau ir domisi ne tik balzamu po skutimosi, bet ir veido bei paakių kremais. Nemenko dėmesio sulaukia jauninamieji produktai bei priemonės, užtikrinančios odos apsaugą ypatingomis sąlygomis – vykstant slidinėti arba į šiltuosius kraštus. Vis dėlto vyrams dar svetimos tokios priemonės, kaip, pavyzdžiui, veido šveitiklis.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

 
K. Jovaišaitė akcentavo ir vyrams pirkėjams būdingą bruožą – lojalumą. Anot rinkodaros vadovės, vyrai, priešingai negu moterys, vengia eksperimentuoti, o radę tinkamą priemonę gali ją vartoti ne vienerius metus. Be to, vis dar vyrauja tendencija, kad kosmetika vyrams domisi moterys. Būtent jų dovanotos priemonės priverčia vyrus grįžti į parduotuves ir įsigyti tą patį produktą dar kartą.

Artojo manikiūras?

O kaip klostosi reikalai rankų priežiūros fronte? Nenaujiena, kad daugelis moterų kreipia ypatingą dėmesį į šią vyrų kūno dalį. Turbūt ne vienai pasirodys pažįstama situacija, kuomet iš pažiūros simpatiškas ir iškalbingas vaikinas nieko blogo nenujausdamas ant stalo susikrauna rankas su nukramtytais nagais arba – neduok Dieve! – pajuodusiomis panagėmis. Nenuostabu – juk nagų priežiūra ilgą laiką taip pat buvo laikoma didžiausiu nusižengimu vyriškumui.
 
Laimei, situacija pamažu keičiasi. Vyrai vis dažniau prisimena ne tik žirkles, bet ir dildes, nepasivargina susitvarkyti nagų odelių. Ir nors vienas kitas grožio ar specializuotas manikiūro salonas siūlo procedūrą, skirtą būtent vyrams, tą patį galima atlikti bet kuriame analogiškas paslaugas teikiančiame „skyrelyje“, esančiame turbūt kiekvienoje kirpykloje. Ir netiesa, kad tokiais dalykais vyrams derėtų rūpintis mažiau negu moterims. Juk prižiūrėtos rankos ir nagai tampa pačia tikriausia vizitine kortele. Visų pirma dirbantiems klientų aptarnavimo sferoje. 

Baisioji pudra

Nors kosmetologai vieningai sutaria, kad spuogus visų pirma reikia ne slėpti, o gydyti, menkas džiaugsmas, kai tokia „puošmena“ ant veido atsiduria prieš svarbų susitikimą, pasimatymą ar viešą renginį. Žinoma, visi gal ir netyrinėja vienas kito veidų didinamuoju stiklu, tačiau saikingai naudojama pudra ar maskuojamasis pieštukas gali tapti tikru išsigelbėjimu. Juo labiau, kai tai visai neskausminga. Ir tikrai nesikėsina į vyriškumą. Antraip kone kiekvieną televizijos laidų vedėją ar aktorių, stropiai grimuojamą prieš kiekvieną pasirodymą, turėtų ištikti tapatybės krizė.

Maskuojamosiomis priemonėmis galima paslėpti ne tik bjaurų spuogą, bet ir nuo nemigos pajuodusius paakius, įvairius paraudimus ar randus. Iš parduotuvėse siūlomo gausaus asortimento tikrai nebus sunku išsirinkti ką nors tinkamo. Pirmam kartui turėtų nenuvilti kad ir specialių antibakterinių savybių turintys gaminiai.

 

Laikas.lt             

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top