Lietuvos nacionalinio dramos teatro reklamos kampanija – efektyviausia 2011-aisiais

Laikas.lt

Šią savaitę vykusios rinkodaros ir reklamos konferencijos „Password 2012“ metu buvo paskelbti rinkodaros pasiekimų konkurso laureatai. Pagrindinį prizą mažo biudžeto rinkodaros kampanijų kategorijoje pelnė LNDT 72-ojo sezono pristatymo kampanija „Naujo poveikio sezonas“.

Šio rinkodaros pasiekimų konkurso laimėtojus renka komisija, atsižvelgdama į tris kriterijus: kūrybinė kampanijos ir medijos planavimo strategijos bei pasiekti rinkodaros rezultatai.

Naujo LNDT sezono pristatymo kampanija, vykdyta 2011 m. rugpjūčio pabaigoje, išgarsėjo dėl joje naudojamų radikalių šūkių „Aš žudysiu“, „Aš emigruosiu“. Sostinės savivaldybei uždraudus Vilniaus gatvėse eksponuoti kampanijos plakatus, teatro reklama sukėlė dar didesnes diskusijas ir žiniasklaidoje per dvi savaites buvo paminėta daugiau negu 20 kartų.

„Džiugu, jog ši visokeriopo dėmesio – teatralų, žiniasklaidos, visuomenės – sulaukusi reklaminė kampanija neliko nepastebėta rinkodaros specialistų. Toks profesionalų įvertinimas mums yra geriausias įrodymas, jog pasirinkta teatro komunikacijos strategija yra ne tik matoma, bet ir iš tiesų veikia“, - kalbėjo LNDT generalinis direktorius Martynas Budraitis.

Reklamoje LNDT „Naujo poveikio sezono“ įvaizdį atspindėjo trys personažai – žvaigžde tapti norintis kunigas, apie emigraciją svarstantis policininkas ir užguita namų šeimininkė, grasinanti žudyti. Jie pasirodė lauko reklamos plakatuose, spaudos maketuose, interneto užsklandose ir vaizdo klipuose. Personažai buvo sukurti iliustruojant būsimų naujo sezono premjerinių spektaklių „Fundamentalistai“ (rež. J. Vaitkus), „Išvarymas“ (rež. O. Koršunovas) ir „Chaosas“ (rež. Y. Ross) gvildenamas temas.

2010 m. pabaigoje LNDT vadovu tapus Martynui Budraičiui, buvo parengta ir pradėta sistemingai įgyvendinti teatro atnaujinimo strategija: atnaujintas spektaklių repertuaras, į aktorių trupę pritraukti nauji veidai, įkurtas rinkodaros skyrius, išgryninta nacionalinės Lietuvos teatro scenos misija, tikslai ir uždaviniai, suformuota teatro meninė kryptis. Šie pokyčiai visuomenei buvo pristatyti 2011 m. rugpjūčio viduryje startavus „naujo poveikio sezono“ rinkodaros kampanijai.

„Naujo poveikio sezono“ rinkodaros kampanija nešė žinią, jog nuo šiol teatras bus atviras šiuolaikinės visuomenės aktualijoms, diskutuos apie čia ir dabar vykstančius reiškinius ir eis koja kojon su šiuolaikinio žiūrovo gyvenimo realijomis. Be to, šia kampanija buvo siekta plėsti teatro teatro auditoriją, pritraukti skirtingų amžiaus grupių žiūrovus ir didinti bilietų pardavimus.

Preliminariais LNDT skaičiavimais lyginant 71-ojo ir 72-ojo sezonų rugpjūčio – kovo mėnesių rezultatus, pajamos išaugo apie 30 proc. ir iki 20 proc. padidėjo žiūrovų skaičius salėse.

Didelio žiniasklaidos, rinkodaros specialistų ir teatro bendruomenės dėmesio sulaukusią reklaminę kampaniją teatrui sukurti padėjo reklamos agentūra „Love Agency“ (projektą įgyvendinę specialistai šiuo metu dirba bendrovėse „The XX“ ir „New Agency“). Kampanijos nuotraukas kūrė fotografų studija „creep fotografai“, vaizdo klipus – studija „Idee Fixe“.

Rašyti komentarą
Vardas* El. paštas
Komentaras*
    *privalomi laukai