Now Reading
100 metų su L’Oréal

100 metų su L’Oréal

100 metų su L’Oréal

1909 chemikas Eugène Schuelleris įsteigė įmonę „L’auréale“. Ši maža kompanija, 1939 persivadinusi „L’oréal“, virto pasauliniu koncernu, turinčiu 67 500 darbuotojų 62 šalyse. Jo vizija iki šių dienų išliko ta pati: grožis turi būti prieinamas viso pasaulio žmonėms.

Mažame dviejų kambarių Paryžiaus bute, kurio svetainė buvo paversta parduotuvėle, o virtuvė – laboratorija, tyrinėtojas Eugène Schuelleris įsteigė „švelnaus plaukų dažymo bendrovę“, kuri ilgainiui virto garsiuoju „L’oréal“. Mokslininko idėjos tapo tikra revoliucija: pasitelkdamas chemiko žinias, jis nunusprendė sukurti veiksmingą priemonių liniją, skirtą plaukų priežiūrai. Taip atsirado pirmosios plaukus tausojančios dažymo priemonės ir šampūnas, kurio sudėtyje nėra muilo.

L’Oréal D’Or – pirmoji plaukų dažymo priemonė

Dar studijų metai jaunasis chemikas Eugène Schuelleris susidomėjo plaukų dažymu. Baigęs mokslus kurį laiką dirbo asistentu vienoje vaistinėje, o pradėjęs garsiai mąstyti apie savo įmonę, išgirdo tuometinio darbdavio įspėjimą: „plaukų dažymo priemonės neturi jokios ateities“. Laikas parodė, kad vaistininkas klydo, nors jo skepticizmas turėjo pagrindą, nes tuo metu dažyti plaukus reiškė tris valandas sėdėti ištepus juos specialiomis priemonėmis. Eugène Schuelleriui tai atrodė visiška nesąmonė, mat jis norėjo sukurti tokias dažymo priemones, kurios tausotų plaukus ir nepažeistų jų struktūros. Jo kūrybingumas neturėjo ribų, prekyboje pasirodė produktas po produkto: L’Oréal Henné, plaukus šviesinantis L’Oréal D’Or, L’Oréal d’Argent žiliems plaukams. Naujųjų dažų sudėtis buvo tokia gera, kad beveik nepasikeitė iki šių dienų.

Iš L’Auréale – L’Oréal

Pavadinimas L’Oréal kilo iš vieno produkto pavadinimo. 1907 Eugène Schuelleris užpatentavo du prekinius pavadinimus: „Noir et Or“ (juoda ir auksinė) ir „L’Auréale“. Pastarasis pavadinimas turėjo kelti asociacijas su šviesia plaukų spalva ir tuomet populiaria šukuosena „l’auréole“ – plaukų vainiku, juosiančiu galvą tarsi šventojo aureolė.

„Švarūs vaikai“

1954 įvyko mums iki šiol nelabai žinoma reklaminė kampanija, kurios metu buvo pristatyti garsieji vienkartiniai šampūno indeliai. Gamintojų atstovai važinėjo po visas Prancūzijos mokyklas ir dalijo mokiniams šampūno „DOP“ mėginius. Tai buvo genialus marketingo sprendimas, kadangi „DOP“ Prancūzijoje iki šiol yra laikomas švaros simboliu.

Grožis visiems arba rinkos lyderis

Šiandien „L’Oréal“ yra kosmetikos pramonės lyderis. Visame pasaulyje žinomais kompanijos produktais prekiaujama kirpyklose, prekybos centruose, kosmetikos parduotuvėse ir vaistinėse, o dalis produktų yra sukurta tik tam tikrų šalių (JAV, Italijos, Prancūzijos, Japonijos, Kinijos) vartotojams.

Legendiniai produktai, padarę perversmą grožio pasaulyje

Bėgant metams pasaulinis koncernas pristatė daugybę įvairios kosmetikos produktų. Kai kurie jų tapo tikru perversmu grožio industrijoje.

1907:

Pasirodo pirmasis Eugène Schuellerio produktas – plaukų dažai „L’Auréale“.

1925:

Sukuriami tikrą revoliuciją grožio pasaulyje sukėlę plaukus šviesinantys dažai „L’oréal d’Or.

1934:

Prekyboje pasirodo DOP, pirmasis šampūnas be muilo.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

1935:

„Ambre Solaire“, pirmasis aliejus nuo saulės su UV spindulių filtru.

1957:

Mitas tampa tikrove: pagaminamas pirmasis palukų lakas „Elnett“.

1966:

„Récital“, pirmieji plaukų dažai, skirti naudoti namuose.

1985:

„Biotherm Homme“, priemonių linija vyrams, sukėlusi visuotinį susidomėjimą vyrų kosmetika.

Lina Žukauskaitė

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top