Lietuvių mokslinis tyrimas gali pretenduoti net pačiai Nobelio premijai

Žmogui sustiprėti, pasak dailės terapeutės Marijos Mendelės-Leliugienės, padeda neuromenas. „Žmonės dažnai nė nenutuokia, kokių iš tiesų galių jie turi ir kaip, žinodami tam tikrus metodus, gali radikaliai pakeisti savo gyvenimą“, – įsitikinusi neuroedukacinių metodų ir jų taikymo praktikoje mokymų autorė Marija Mendelė-Leliūgienė.

Taikant neuroedukacinius metodus pasiekiami lūkesčius viršijantys rezultatai: vaikai nustoja šlapintis naktimis į lovas, dingsta psichosomatiniai skausmai, moterys, kurioms buvo sunku pastoti dėl įvairių psichologinių priežasčių, susilaukė vaikelių. Tokių sėkmingų istorijų – ne viena.

Norint oficialiai pagrįsti neuromeno ir neuroedukacinių metodų naudą žmogaus psichoemocinei sveikatai reikalingi tyrimai, kuriuos atlikus M. Mendelė-Leliugienė ir jos neuroedukaciniai metodai būtų pripažinti Europoje, kaip pirmieji tokio tipo metodai, kurie yra naudingi ir reikalingi visuomenei bei jos sveikatai. Tyrimo atlikimu rūpinasi vienintelė Europoje tokio tipo genetinius tyrimus atliekanti laboratorija Ispanijoje, Madride „Life lenght“.

Neseniai „Relais & Chateaux Stikliai Hotel“ vyko unikalaus tyrimo – neuroedukacinių metodų poveikio telomerų ilgio dinamikai – rėmėjų padėkos vakaras. Jo metu buvo įteikti Marijos Mendelės-Leliugienės įsigytų kūrinių sertifikatai bei buvo galima apžiūrėti kitus „Genesis“ parodos darbus. Galima pasidžiaugti, kad šiuolaikinėje vartotojiškoje visuomenėje atsiranda tikrų meno ir mokslo mecenatų.

Dailės terapeutės sukurti neuroedukaciniai metodai atveria naujas nemedikamentines galimybes žmogaus emocinei sveikatai stiprinti bei kūrybingumui plėtoti. Mokymų metu su studentais gilinamasi į vizualizacijos, dailės terapijos, kalbinių kodų naudojimo metodus, taip pat atliekami praktiniai, suvokimą plečiantys, kūrybingumą ugdantys, asmenines žmogaus savybes stiprinantys pratimai.

„Nors esu profesionali rūbų dizainerė, menininkė ir dailininkė, tačiau šioje veikloje man sunku „įsitekti“. Mokymai man buvo laikas, kai galėjau nuraminti, „apgauti“ protą, leistis reikštis emocijoms ir jausmams be baimės, be nuoskaudų, kurios buvo paslėptos labai giliai. Iki mokymų net nežinojau, kad jos mane valdo priimant sprendimus tiek darbe, tiek kūryboj, tiek asmeniniame gyvenime. Paskaitų metu apie trimatį asmenybės vaizdą, tarpusavio sąveikų modelį, trimatį konfliktų modelį ir santykių filosofiją, paremta vizualizacija tarp gėrio ir blogio, pasitikrinau savo vertybes. Savo vertybinės sistemos supratimas, suvokimas ir įsisąmoninimas padeda dabar lengviau priimti sprendimus.“ – apie mokymus pasakoja pirmos programos laidos studentė.

Vasaros pabaigoje M.Mendelė-Leliugienė įkūrė neuroedukacinių metodų institutą „INEM“ Osle, Norvegijoje. Neuroedukatorė, dailės terapeutė Marija Mendelė-Leliūgienė konsultuos ir ves seminarus lietuvių šeimoms gyvenančioms Norvegijoje.

dailės terapija, menas, neuroedukacija, neuroedukaciniai metodai

Rašyti komentarą
Vardas* El. paštas
Komentaras*
    *privalomi laukai