Lietuvoje pradeda veiklą pirmasis asmenybės identiteto institutas „iGrow“

Skirtinguose gyvenimo etapuose mokomės suvokti ir priimti įvairias mums atsitinkančias patirtis, tačiau įsukti į beprotišką tempą, daugeliu atvejų slystame paviršiumi, nesigilindami nei į savo poreikius, nei kas apskritai esame. Ir gyvename tokį „pusiau gyvenimą“, kol drastiškos aplinkybės nepriverčia sustoti. O juk galima prevencija – tereikia pasirinkti tinkamiausią būdą rasti teisingą santykį su savimi ir su supančia aplinka. Psichologai stebi vis augantį mūsų visuomenės sąmoningumą ir poreikį gilintis į save, bet taip pat įžvelgia ir grėsmę, kai pačių žmonių pasirinkti būdai, kaip eiti savęs pažinimo keliu, ne tik neduoda norimų rezultatų, bet net ir atneša žalą psichinei sveikatai. Tai paskatino būrį profesonalių psichologų susiburti po asmenybės identiteto instituto „iGrow“ stogu ir pakviesti visus, ieškančus nuoseklių savęs pažinimo mokymų, į neformalias studijas.

„Studijų programą rengėme derindami teorines moderniosios psichologijos žinias su naujausiomis patyriminėmis praktikomis, kas padeda žmogui geriau įsisavinti žinias apie savąjį „aš“ skirtinguose psichologinio vystymosi etapuose, – sako instituto įkūrėja ir vadovė Kamilė Milukė. – Per vienerius akademinius metus instituto studentai vis giliau pažins ir save, ir savo išankstines nuostatas, dažnai ribojančias gyvenimo kokybę.“


Instituto įkūrėja ir vadovė Kamilė Milukė

Instituto mokymų programa sudaryta pagal garsaus britų mąstytojo ir knygų apie lyderystę bei verslo ir visuomenės sąmoningumo vystymąsi autoriaus Richardo Barretto sukurtą septynių etapų modelį. R. Barrettas modelio pagrindu paėmė vieno žymiausių XX a. psichologų ir humanistinės psichologijos pradininko Abrahamo Haroldo Maslow piramidę, dažniau žinomą tiesiog kaip „Maslow piramidę“, atspindinčią žmogaus motyvaciją pagal poreikių hierarchiją. Ir ją papildė, įvesdamas sąmoningumo sąvoką bei suskirstydamas psichologinį žmogaus vystymąsi į 7 etapus: pradedant nuo žemiausiojo – išlikimo, kylant aukštyn per santykius, savivertę, transformaciją, vidinę dermę, savęs įprasminimą, ir baigiant aukščiausiuoju – tarnyste. Tačiau, pasak R. Barreto, sėkmingas kiekvieno sąmoningumo lygio valdymas susideda iš dviejų žingsnių: pirmasis – suvokti kylantį poreikį, antrasis – išvystyti įgūdžius, reikalingus tam poreikiui patenkinti.

Būtent todėl „iGrow“ studentams suteikiama proga ne tik mokytis institute, bet ir susirasti čia savo mentorių – žmogų, padėsiantį studijų metu eiti šiuo savęs pažinimo bei sąmoningumo keliu. „Subūrėme ambicingą ir nuolatos tobulėjančią dėstytojų komandą, inovatyviai derinančią psichologijos teoriją su praktika. Komandos išskirtinumas yra jos įvairiapusiškumas: vieni dėstytojai įgijo žinių per savo praktiką, kiti – per akademinę veiklą , bet, svarbiausia, visi yra patys praėję ilgą sąmoningumo kelią ir tuo pasidalys su studentais“, – instituto dėstytojus pristato K. Milukė, pridurdama, jog dėstytojai, psichologijos mokslus baigę tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, savo kvalifikaciją nuolat tobulina įvairiose šalyse, tad studentai bus supažindinami ir su pasaulio psichologijos mokslo tendencijomis.

„iGrow“ instituto vadovės teigimu, mokymasis valdyti savo poreikius yra visą gyvenimą trunkantis procesas, tačiau tik išmokę tai daryti galime būti laimingi patys su savimi, santykyje su kitais ir tapti savo gyvenimo šeimininkais.

Inovatyvi studijų programa bus dėstoma Vilniaus centre įsikūrusioje ISM Inovacijų bazėje. Čia esančios erdvės tinkamos tiek individualioms studentų konsultacijoms su dėstytojais, tiek grupinėms paskaitoms.

Pirmieji asmenybės identiteto instituto „iGrow“ mokslo metai studentams prasidės 2017 m. spalį ir tęsis iki 2018 m. gegužės. Studijos vyks kas antrą penktadienį-šeštadenį. Daugiau informacijos www.igrow.lt ir https://www.facebook.com/iGrowStudijos

asmenybės identiteto institutas, iGrow, kaip pažinti save, neformalios studijos, neformalus mokslas, psichologija, sąmoningumas

Rašyti komentarą
Vardas* El. paštas
Komentaras*
    *privalomi laukai