Epinė krepšinio čempionato reklama provokuoja sirgalius

Artėjant Europos krepšinio čempionatui „Viasat“ jam skirtoje reklamoje kreipiasi į krepšinio sirgalius ir kelia klausimą, ar šis sportas tikrai yra antroji lietuvių religija, jei mūsų tautiečiams įdomus tik Lietuvos komandos pasirodymas. Europos krepšinio čempionatas yra aukščiausio lygio renginys su didžiausiomis šio sporto žvaigždėmis, tad visos varžybos vertos fanų dėmesio ir laiko prie ekranų, nes tikri krepšinio sirgaliai domisi ne tik savo, bet ir kitų komandų žaidimu – tokią žinią nori perduoti reklamos kūrėjai Lietuvos fanus ragindami nepraleisti gražiausių čempionato momentų.

Vykstant Europos krepšinio čempionatui daugiausiai dėmesio Lietuvoje sulaukia Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės rungtynės. Tas kelias savaites lietuviai tampa pašėlusiais, išssipaišiusiais ir rėksmingais sirgaliais, kurie kartu yra ir didžiausi šio sporto ekspertai bei griežčiausi teisėjai. Visi krepšinio fanai tiksliai žino, kas įvyko kiekvieną Lietuvos krepšinio komandos rungtynių minutę, o Lietuvos rinktinės vyrai tuo metu yra laikomi kone pusdieviais.

Tuo tarpu kitų rungtynių, kuriose nežaidžia Lietuvos rinktinė, transliacijas žiūri nepelnytai mažiau žiūrovų, o jų nematę krepšinio sirgaliai dažnai praleidžia įspūdingiausius pirmenybių momentus. Rungtynių žiūrimumo rodikliai sako, kad varžybos, kuriose nežaidė Lietuvos rinktinė, sulaukia net kelis kartus mažesnio lietuvių dėmesio, tad pavyzdžiui didelė dalis mūsų šalies sirgalių 2015 m. Europos krepšinio čempionate praleido tais metais karjerą Vokietijos rinktinėje baigusio Dirko Novickio ašaras po pralaimėjimo Ispanijai 77:76 ar herojiškus keturiasdešimt Pau Gasolio pelnytų taškų pusfinalyje prieš čempionato favoritais laikytus prancūzus.

„Viasat Sport Baltic“ ir „Viaplay“ krepšinio komentatorius Rytis Vyšniauskas sako, kad tokio aukšto lygio turnyre kaip Europos krepšinio čempionatas, kur susirenka geriausi pasaulio žaidėjai, kiekvienos rungtynės yra įspūdingos. „Krepšinis yra labai dinamiškas ir gražus akiai sportas. Kai matai stipriausius pasaulio atletus, jie nebūtinai turi būti tavo tautiečiai, kad galėtum mėgautis reginiu. Tikrai verta žiūrėti bet kurias čempionato varžybas, nes tokios stiprios komandos kaip ispanai, graikai, prancūzai ar serbai tikrai neleidžia žiūrovams nuobodžiauti. Taip pat, dažniausiai, tai yra tos komandos su kuriomis lietuviai tiesiogiai konkuruoja dėl aukštų vietų, todėl į varžovą pasižiūrėti iš arti ir jį pažinti verta ne tik krepšinio profesionalams, bet ir patiems sirgaliams – tada tampa dar maloniau žiūrėti ir lietuvių rungtynes“, – sako R. Vyšniauskas.

„Jei esi kažkokios srities gerbėjas, tai domiesi tuo reiškiniu iš esmės ir seki visas su juo susijusias naujienas. Pavyzdžiui tokių kultinių programų kaip „X Faktorius“ tikrieji fanai stebi šio formato didžiausius šou, sukuriamus Didžiojoje Britanijoje, Amerikoje ar Australijoje, žino visas muzikines žvaigždes, kurias šis projektas sukūrė, seka jų karjerą. Juk tikras fanas žino viską net iki mažiausios smulkmenos ir pro akis nepraleidžia nė vienos naujienos. Tad mes, juodai baltame „Viasat religija“ klipe ir klausiame lietuvių, ar galite vadintis tikrais krepšinio sirgaliais, jei nežiūrite rungtynių, kuriose kaunasi kitos komandos, būsimieji mūsų priešininkai finale?“, – sako „Viasat“ komercijos vadovė Lietuvai Monika Žvinklytė.

„Viasat religija“ klipo idėją kūrė laisvai samdomas Antonio Bechtle, reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ dėstytojas, gamybinę dalį atliko agentūra „Dansu“.

Europos krepšinio čempionatas prasidės rugpjūčio 31 d., o daugiausia čempionato varžybų transliuos „Viasat Sport Baltic“ ir vaizdo transliacijų internetu platforma „Viaplay“.

krepšinio reklama, Krepsinis, sportas

Rašyti komentarą
Vardas* El. paštas
Komentaras*
    *privalomi laukai