Komisų aukso amžius – kodėl originalūs drabužiai laimi prieš garsias etiketes?

Pasakojama, jog pirmieji butikai ir komisai atsirado pirmojo pasaulinio karo metu, kuomet karininkų žmonos neturėdamos galimybių įsigyti kojinių ir suknelių, jas viena su kita, pradėjo mainyti bibliotekose ir maisto prekių parduotuvėse. Dabar – butikai ir komisai laikomi tikrais lobynais, kuriuose ne tik galima surasti vienetinių daiktų, išgirsti drabužių istoriją, bet įsigyt vardinių puošmenų iš viso pasaulio. Vilniaus butikai – ne išimtis. Senamiesčio gatvėse jie tiesiog vilioja užsukti. Tad kodėl gi verta apsilankyti ir pirkti būtent čia?

Kaip teigė butiko-komiso „Boutique Namai“ vadovė: „Tai labai elementaru. Čia gali rasti tai, ko nematei kitose parduotuvėse, vardinių drabužių įsigysi bene per pus pigiau, o svarbiausia – būsi originalus“.

Nors butikuose prekiaujama ne naujais drabužiais, jų išskirtinumas vis dažniau patraukia ne tik jaunimo, bet ir aukštuomenės ponių dėmesį. Butikuose esančios prekės yra išgyvenę kartais net kelis dešimtmečius, dėvėtos praėjusios kartos žmonių – mena savo istoriją. Taigi galima teigti, jog tai ir ekologiška mada.

„Tai tikrų tikriausia tiesa – drabužiai, aksesuarai, rankinės, bateliai prikeliami naujam gyvenimui. Juk dažnai nutinka, jog kažkam pabodęs daiktas, kitam tampa tikru laimikiu. Tarkime mūsų butike daugelis drabužių beveik nauji, kokybiški, gerų medžiagų. Dažniausiai tai užsienyje apsilankiusių žmonių pirkiniai, kurie, visgi, po grįžimo namo, atrodo nebereikalingi. Tas pats galioja ir proginiams drabužiams – jie dėvimi tik kartą, du. Tada – atkeliauja pas mus. Neretai patys savo drabužius atnešę prekeiviai tampa ir klientais. Tad vyksta savotiški mainai“, - pasakojo komiso vadovė.

Lankstumas klientui ir pasiūla

„Butikai naudingi ir tuo, jog naujais, nematytais daiktais pasipildo bene kasdien. Čia lanksčiai galima derėtis dėl kainos. Be to, juk smagu žinoti, jog tokių daiktų Lietuvoje nėra daug? Butikų privalumus vertina užsieniečiai, ten tokia prekiavimo-pirkimo kultūra labai išvystyta. Tikiu, jog laikui bėgant ir Lietuvoje šios parduotuvės taps dar populiaresnės. Jau ir dabar tenka pastebėti, jog po komisus vaikštinėja ir apsipirkinėja tikrai stilingi, savitą įvaizdį turintys žmonės. Tad kviečiu užsukti – ar verta, įsitikinsite patys“, - šypsojosi butiko atstovė.

Butiką turinti moteris taip pat paminėjo, jog toks verslo modelis nereikalauja daug investicijų – jame noriai dalyvauja žmonės.

„Komisuose pardavinėti savo daiktus šiuo metu yra labai populiaru. Be to, juose apsipirkti dažnai ir nebrangu. Įprastoje parduotuvėje gali įsigyti vieną daiktą, jaukioje parduotuvėlėje, kurioje siūlomi dėvėti drabužiai, pavyks apsirengti nuo galvos iki kojų. Tai puiki opcija taupantiems bei norintiems atrodyti stilingai. Sostinės parduotuvėlių lobynuose galima rasti itin originalių drabužių, aksesuarų, o jei norisi ir vardinę prabangą menančių etikečių ir aukštos „klasės“ daiktų“.

apranga, butikas, drabužiai, komisas, mada, stilius

Rašyti komentarą
Vardas* El. paštas
Komentaras*
    *privalomi laukai