Now Reading
Filmo „Pašėlęs Maksas. Įtūžio kelias“ akcentas – galingi postapokaliptiniai kelio monstrai

Filmo „Pašėlęs Maksas. Įtūžio kelias“ akcentas – galingi postapokaliptiniai kelio monstrai

Filmo „Pašėlęs Maksas. Įtūžio kelias“ akcentas – galingi postapokaliptiniai kelio monstrai

Po daugiau kaip 30-ies metų į kino teatrus sugrįžta legendinis postapokaliptinio pasaulio herojus – Pašėlęs Maksas. Naujajame kino grando George‘o Millerio filme „Pašėlęs Maksas. Įtūžio kelias“ (angl. „Mad Max: Fury Road“) žiūrovai išvys ne tik atšiauria dykyne virtusį pasaulį ir nužmogėjusius jo gyventojus. Į žiaurią, nevaisingą dykumą drauge su kovotojais atkeliauja tikri kelių žvėrys, iš civilizacijos užmirštų automobilių gabalų sumeistrauti žadą atimantys ratuoti monstrai.

Namibijoje filmuotame veiksmo filme automėgėjai tikrai atras į ką paganyti akis – „Pašėlęs Maksas. Įtūžio kelias“ kūrėjai ypač daug dėmesio skyrė unikalių šio filmo automobilių kūrimui. Viena ypač įdomi detalė ta, kad praktiškai visi su automobiliais atlikti triukai filmavimo metu buvo atliekami iš tikrųjų. Dėl tolimos filmavimų lokacijos kūrybinė grupė neturėjo galimybės atsigabenti pakaitinių modelių ar daugybės jų dalių, tad viskas, ką žiūrovai išvys filme – tikri automobiliai ir tikri žmonės. Kompiuterinės grafikos pagalba buvo tik „pašvarintas“ vaizdas ir skaitmeniniu būdu ištrinti saugymo lynai bei kamerų tvirtinimai.

Iš viso filme „Pašėlęs Maksas. Įtūžio kelias“ žiūrovai išvys apie 150 neįtikėtinų, gigantiškų ir žadą atimančių automobilių. Pristatome 10 iš jų:

1. „Plymouth Rock“ – legendinio 1937 metų „Plymouth“ sedano liekanos ežiuko kostiume.

2. „The Big Foot“ – tikras modelis – „Dodge Fargo“ pikapas. Monstras su 66 colių ratais ir atitinkamu V8 varikliu.

3. „Buggy #9“ – ne, jūs žiūrite ne į klasikinę „C3 Corvette“. Aštuntajame dešimtmetyje niekas į Australiją nesivargino eksportuoti „Corvette“, todėl australai pasigamino savo versiją – „Perentti“, kuri atrodo labai panašiai, bet yra 22 coliais ilgesnė už originalą.

4. „Mack“ yra amerikietiškasis vilkikas „Mack“, o griozdiški sunkvežimiai yra neišvengiama filmo „Pašėlęs Maksas. Įtūžio kelias“ kraštovaizdžio dalis.

5. „Peacemaker“. Ši „taiki“ būtybė, perdaryta iš legendinio aštuntojo dešimtmečio „Chrysler Valiant Charger“ ir lengvo tanko vikšrų, puikuojasi personažo „Kulkų Fermerio“ garaže.

6. „FDK“. Atspėti, kokia tai mašina, automobilių mėgėjai galėtų ir iš mėnulio, nes tai – legendinis „vabalas“ – „Volkswagen Beetle“, papildytas galingu V8 varikliu. Bačkos prie durelių irgi ne šiaip sau – jos skirtos saugoti degalus, kurie bus panaudoti šaudymui ugnimi.

7. „The War Rig“. Gigantiškas „Tatra“ sunkvežimis. Jis ne tik didelis, bet ir baisus dėl dekoruotų kaukolių. Taip pat ant galima išvysti ne vieną prilituotą „kritusio priešo“ mašiną.

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai

8. „The Nux Car“. Filmų klasika ir amerikiečių svajonė – 1934-ųjų „Chevrolet“. V8 variklis, Nitro. Prie durelių esanti spūdinga išmetimo sistema išduoda, kad į šį automobilį įšokama, o ne įlipama.

9. „The Gigagorse“. Jums nesidvejina, nes tai – du 1959 metų „Cadillac Coupe DeVille“. Be jokių abejonių, tai – vienas įspūdingiausių filmo automobilių.

10. „Interceptor“. Be šio „Ford XB Falcon“ neįsivaizduojamas visas filmas, nes tai – Pašėlusio Makso automobilis. Daug taisymų, mažai originalių dalių, riaumojantis V8 variklis. Legenda, ne kitaip.

Vietoje pirmuose trijuose filmuose Pašėlusį Maksą įkūnijusio Melo Gibsono naujojoje juostoje „Pašėlęs Maksas. Įtūžio kelias“ žiūrovai išvys Anglijos kino pažibą Tomą Hardy. Naujo priešo „Immortan Joe“ vaidmuo filme teko 67-erių aktoriui Hugh Keaysui-Byrne’ui, anksčiau Pašėlusio Makso frančizės filmuose įkūnijusiam neigiamą herojų „Toecutter“. Charlize Theron tapo stiprios valios imperatore Furioza, taip pat žiūrovai filmo aktorių gretose išvys supermodelį Rosie Huntington-Whiteley, Lenny Kravitzo dukterį Zoë Kravitz bei Elviso Presley anūkę Riley Keough.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top