Now Reading
TOP 10: kai reklama virsta filmu…

TOP 10: kai reklama virsta filmu…

TOP 10: kai reklama virsta filmu...

Kuo skiriasi gera reklama nuo blogos reklamos geriausiai žino marketingistai, tačiau vargu ar paprasti Žemės gyventojai suka dėl to savo galvas.

Jie veikiausiai visada renkasi tai, kas kutena akį, o ne generuoja pelną. Taigi, rodome jau trečią seriją reklamų, kurios nuginklavo mus savo grožiu ir originalumu.

Olympus: PEN Giant (2010, Vokietija/Japonija)

2009 m. studija Big Fish (Berlynas) susuko nepaprasto grožio reklaminį filmuką “Olympus PEN Story“. Veik nepraėjo nei metai, o jie jau grįžo su nauja, įspūdinga reklamine kombinacija – „PEN Giant“. Šį kartą vietoje 60 000 nuotraukų, jie panaudojo tik 355-ias, tačiau visos jos – reklamos stendo dydžio! Visas klipas sumontuotas vien tik iš perfotografuotų judančių plakatų. Reklamą kūrė japonų animacijos talentas Takeuchi Taijin ir vokietis Peter Göltenboth. Reklamos agentūra – DSG Dialog-Solutions.

Google Chrome: Speed Tests (2010, JAV)

Google nusprendė pratestuoti savo greitaeigę naršyklę Google Chrome. Išsitaškymas garantuotas. Silpnų nervų žiūrovams ir bulvių, aulinių batų bei burlaivių modelių mylėtojams žiūrėti nerekomenduojame. Testavimą vizualizavo Niujorko reklamos agentūros BBH ir Google Creative Lab sindikatas. Testus režisavo animatorius Aaron Duffy, sukūręs visą eilę intelektualių Google reklamų, kurias dar tikrai parodysime.

VIFF Vancouver International Film Festival: Disturbing (2009, Kanada/JAV)

Gražus, naktinis, trumpo metro, kai kas pasakytų “psichavotas” kriminalinis trileris, sukurtas Tarptautinio Vankuverio filmų festivalio užsakymu (VIFF Vancouver International Film Festival). Reklamos agentūra – TBWAVancouver iš Kanados. Veiksmą režisavo Tim Godsall, ne kartą apdovanotas už vaizdingus reklaminius projektus savo šalyje. Specialiuosius efektus kanadiečiams pagamino studija “Airship Post” iš Los Andželo.

Earth Hour: LIGHTS OFF (2010, JAV)

Šis video projektas buvo dedikuotas Pasaulinei Žemės valandai, kovo 27-osios vakarą per šešiasdešimt minučių ištiksėjusiai visuose planetos kampeliuose. Tai šviesa kontroliuojamas audiovizualinis kūrinys, kuris turi dvi versijas: šviesią ir tamsią. Čia matote šviesųjį variantą, o mes siūlome užsukti ir į projekto interneto puslapį bei paspausti virtualų ON/OFF mygtuką. Pamatysite kaip viskas pasikeis, ir kaip šviesi Žemė virs tamsiu skaitmeniniu Pragaru! Muzika: Hot Chip – Thieves in the Night.

Honda: Impossible Dream (2010, Didžioji Britanija/Naujoji Zelandija/Japonija)

Vintažas vis dar ant bangos! Šį kartą viena garsiausių pasaulyje reklamos agentūrų Wieden + Kennedy (Londonas) kartu su Honda sukūrė vintažinį komercinį filmuką, kuriame reklamuojami vintažinės laidos Honda varikliai. Scenarijus: kasetinis magnetofonas pradeda groti seną Andy Williams dainą “Impossible Dream”, klipo herojus (aktorius Simon Paisley Day) maunasi šalmą ant galvos ir dainuodamas rieda laukiniais Naujosios Zelandijos keliais, Twin Ring Motegi lenktynių trąsa Japonijoje ir Iguazu kriokliais Pietų Amerikoje.

Filmuką režisavo čekų kilmės režisierius Ivan Zacharias, už savo nekuklius darbus ne kartą apdovanotas auksiniais Kanų liūtais ir Britų Televizijos apdovanojimais.

Ford Fiesta: It’s a Pretty Big Deal (2010, JAV)

Šį efektingą vaizdinį, skirtą vos nesubankrutavusiam automobilių gamintojui “Ford”, prieš keletą mėnesių sukūrė jaunas amerikiečių muzikinių klipų ir reklamų kūrėjas Patrick Daughters. Tai tas pats vaikinas, kuris 2007-aisiais susuko skandalingąjį klipą „Big Girl (You Are Beautiful)” su storulėmis per visą miestą smarkiai bėgančiomis paskui dainininką Mika. Patrick Daughters kūrybiniame portfelyje jau seniai guli tokių grupių kaip Yeah Yeah Yeahs, Kings of Leon, Feist, Muse muzikiniai klipai, o štai pernai jis surežisavo ir klipą Depeche Mode dainai „Wrong”.

Shelter vs. Radiohead: House of Cards (2009, Didžioji Britanija)

See Also
Kaip išsirinkti tobulą piniginę? 3 patarimai


Prieš jūsų akis dar vienas įspūdingas socialinis reklaminis veiksmas, įgyvendintas Leo Burnett agentūros. Veiksmo laikas ir vieta: rytas, 6:30, Carlisle stotis, Londonas. Prie socialaus ir kartu komercinio reklamos projekto prisijungė net 7000 Facebook’o vartotojų, pageidaujančių, kad ši stotis pasikeistų neatpažįstamai. Kompanija Homebase ir Leo Burnett agentūra kartu su londoniečiais niūrią stoties platformą per dvi savaites pavertė vieta, kuri primena tikrus namus. Muzika: Peter Bjorn and John – Young Folks.

Dodge Grand Caravan: Alright Kittens (2010, JAV/Danija)

Ne, tai nėra reklama apie pūkuotus kačiukus. Tai tikras kriminalinis veiksmo trileris, pristatantis patį naujausią amerikietišką pasididžiavimą su ratais – dodžą. Šią mini kino juostą ir vėl susuko vieni iš pačių geriausių kūrybiniame reklamos versle – Wieden + Kennedy, tiesa, šį kartą padirbėjo jų kūrybininkai ne iš Londono, o iš Portlando. “Alright Kittens” režisavo Adam Hashemi – vos 28-erių metų režisierius iš Danijos, jau spėjęs sukurti eilę reklaminių trilerių žinomiausiems pasaulio “brand’ams”: nuo Carlsberg iki Sony.

H&M: Fashion Video (2010, Didžioji Britanija/Prancūzija)

Reklamuoti save yra galybė būdų. Štai H&M facehunter’iai/veidų medžiotojai kiekvieną savaitę žygiuoja į gatves ir filmuoja gatvės madą. Paryžius, Londonas, Tokijas, Niujorkas, etc. ir daugybė trumpametražių dokumentinių filmukų, dokumentuojančių taisyklingai ir beprotiškai apsirengusius žmones iš didžiausių mados metropolių. Visa tai – nesibaigianti H&M mados dokumentika, iš kurios pavyzdingai išsirinkome Paryžių ir Londoną. See You Next Week!


Sandra Kliukaitė

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Visos teisės saugomos © laikas.lt

Scroll To Top